Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!

+26
Enelya
xxjojootjexx
Spring
Caramba
love
Shine86
VanillaRose
NoorA
Lavendel
Feline
Isis
Kamperseboekenwurm
May
Jasmina
Rebecca
Jade
blondje1313
Parel
_Lana_
Sugarfall
dr_oupy
Blond
Bliss
Lousanne
Gympie
Pannetoet
30 plaatsers

Pagina 6 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 6 Empty Re: Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 3:15

Oei, aangeven hoeveel ik kwijt wil..
ehm.. nou ik ga nu eerst naar 80 (dus dat is 8 kilo) en daarna door naar 75 (dus dat is 5 kilo erbij) en als ik dan nog zin, puf en energie heb, wil ik nog richting de 70 kilo... HOLY MOLY! :shock:

ik houd het eerst even op de 8, is dat goed? :-) Dat doel heb ik al bijna bereikt en anders duurt het weer zo lang, hahaha

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 6 Empty Re: Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!

Bericht  Pannetoet di 14 aug 2012 - 3:19

@ Chance: Weekend zijn lelijk..! Haha op de één of andere manier val ik ook aaaaltijd terug in het weekend en geen idee waarom! Toch moet er iets zijn wat ons helpt tegen de ik-eet-alles-wat-niet-goed-is-weekenden.. Maar ik denk wel dat je een avond jezelf iets lekkers moet gunnen, afvallen moet ook leuk blijven! Dat je bijv met jezelf afspreekt op de zaterdagavond?

@ Oreo: Twee dagen later maaaaar natuurlijk mag je meeschrijven! Leuk juist! Ik heb je ook al in de tabel gezet.. Maar werkt koolhydraatarmbrood nou beter dan gewoon brood?

@ DrOupy: Beweging is altijd lekker en goed..! Volgens mij ging iedereen zondag BBQ-en haha ik ook met mijn ouders. Maar stilstaan qua afvallen is heel normaal.. je lijf last dan even een stop in omdat het geen zin meer heeft in afvallen maar na een week of iets langer val je gewoon weer af.. tenminste als je doorgaat haha

@ Kamperseboekenwurm: Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk dat je gaat trouwen! De voorbereidingen zijn vast al in volle gang? Maar qua eten ben je goed bezig hoor!

@ Isis: Aii dat is naar dat je aankomt van de antidepressiva! Maar je bent op de goeie weg zo te lezen.. Wat betreft je ontbijt: Ja dat klopt, je kan beter muesli eten met magere melk (Verkrijgbaar bij de AH&Jumbo) of gewoon 2 donkere boterhammen eten met mager beleg..

@ Jade: Ik vind het ook moeilijk maar we kunnen het!

@ Bliss: Niet weggaaaaaaan!! Morgen (woensdag) ga je er weer gewoon tegenaan..geen week of dagen tussen laten zitten meid!

@ Pippa: Tuurlijk mag je meelezen en posten, gezellig juist! Ik heb je al bij de tabel gezet!

@ Liv: Lastig is dat he om genoeg te drinken.. ik drink ook veel te weinig en tot op de dag van vandaag heb ik nog geen oplossing gevonden om aan die 1½-2L te komen.. dus ik kan je helaas niet helpen.

@ Rebecca: Wat fijn dat het beter gaat!

@ Feline: Aaaah nou heb ik je foto gemist..Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 6 1371890812

Oh gossie Liv! Wat erg! Ik had in Word een lijstje gemaakt en toen overgetypt in een tabel maar ik ben zo jou vergeten..vergeef me hihi! Ik ga hem aanpassen!

**

Okee hier gaat hij redelijk..
Op momenten heb ik heel veel motivatie en op momenten is mijn motivatie heel erg ver te zoeken.. Gisteren heb ik een knoppers gehad en vandaag chocola..Embarassed Fout, slecht! En bah! Oja gisteren was mijn onderdeel van de crosstrainer binnen gekomen, is het de verkeerde..GRR! Weer gebeld en ze gaan de nieuwe en hopelijk de goede naleveren maar dat duurt wel weer 2 weken..:O Ik ga nu wel zolang skeeleren en thuis oefeningen doen want ik moet echt even bewegen!

Zoals jullie ook weten ben ik gestopt met de shakes en gisteren min of meer gestart met Dr.Frank.. Ik eet nu dit op een dag:
Ontbijt:
Twee donkere boterhammen met rosbief/kaas/ham en een glas melk
Tussendoor:
Smoothie (Zelfgemaakt)
Lunch:
Ligt aan mijn honger maar één of twee boterhammen met mager beleg
Tussendoor:
Niets
Avondeten:
Varierend van pasta, ovenschotel of hollandse kost (Aardappels, groente en vlees)
Savonds:
Smoothie

Ik kwam gisterenmorgen op het idee om zelf smoothies te gaan maken! I I love you Smoothies!
Maar even uitproberen haha en hij was zoooo lekker.. met een handvol verse aardbeien (dus geen diepvries), 1 banaan, scheut honing en een kopje yoghurt en dan in de blender, ik ben om! Ik ga morgen kiwi met banaan proberen..

Oja ik zal morgen even een foto plaatsen van mijn figuur!
Misschien ook een leuk idee om te doen? Gewoon zonder je gezicht.. dan kunnen we (hopelijk) over een tijdje goed zien wat de verschillen zijn..

PS: Alle wijzigingen in de tabel zijn aangepast
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 3:27

@ Ik_zelf: voor mij werk koolhydraatarm brood veel beter ja! Waar ik voorheen 4 tot 6 boterhammen per dag at, eet ik er nu nog maar 2 en een bak konijnenvoer (sla dus, voordat iedereen gekke ideeen krijgt smile). In 1 boterham (volkoren) zitten namelijk 14 koolhydraten. In koolhydraatarm brood zit veel minder, namelijk 5,5 gram per boterham.
Dus als ik gemiddeld 5 boterhammen per dag at, a 14 gram koolhydraten, kreeg ik 70g koolhydraten binnen. Nu nog maar 11g per dag!

Pasta weeg ik trouwens ook af, 30 gram ongekookt als ik niet gesport heb, 40g ongekookt als ik wel gesport heb. En daar heb ik ook echt genoeg aan!

Gast
Gast

Bericht  Lavendel di 14 aug 2012 - 3:28

Ik_zelf_87 schreef:Ik eet nu dit op een dag:
Ontbijt:
Twee donkere boterhammen met rosbief/kaas/ham en een glas melk
Tussendoor:
Smoothie (Zelfgemaakt)
Lunch:
Ligt aan mijn honger maar één of twee boterhammen met mager beleg
Tussendoor:
Niets
Avondeten:
Varierend van pasta, ovenschotel of hollandse kost (Aardappels, groente en vlees)
Savonds:
Smoothie

Wo dit is echt wel heel erg weinig. Niet zo gek dat je dan toch gaat snoepen tussendoor. Ik zou meer lunch eten dan 1 boterham, salade/soepje/ omelet/fruit etc erbij en 's middags ook iets van fruit. Dan maak je het voor jezelf echt een stuk makkelijker!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Pannetoet di 14 aug 2012 - 3:31

Schrijf je ook mee Lavendel?

Weinig..? Hmm op zich heb ik geen honger maar meer heel zin in zoetigheid.. Embarassed

@ Oreo: Okee wat interessant om te weten.. waar haal jij je brood dan? En is dat ook duurder eigenlijk?

*Ik ga koken&eten, vanavond terugWij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 6 561177 *
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 3:45

Eens met Lavendel, je eet weinig hoor, op een dag, Ik_zelf!
Overigens koop je koolhydraatarm brood gewoon bij de supermarkt, iig wel bij de AH en Jumbo, per halfjes. Een half kost 2,10 euro, maar daar doe ik dus een week mee.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 3:51

Ik wil nog 7 kilo afvallen, dan ben ik op het 'streef' gewicht dat ik wilde en weeg ik 80 kilo smile

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet di 14 aug 2012 - 4:49

Pippa schreef:Ik wil nog 7 kilo afvallen, dan ben ik op het 'streef' gewicht dat ik wilde en weeg ik 80 kilo Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 6 561177

Aangepast..!

Vinden jullie het trouwens een leuk idee om een foto van jezelf te maken en die hier te plaatsen? Zonder gezicht uiteraard.. Ik ben namelijk wel heel benieuwd hoe jullie naar mijn figuur kijken en misschien dat er meer dat fijn evt fijn vinden.. morgen/overmorgen ga ik er één plaatsen!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:51

Van mij mag je hem posten. Ik plaats soms foto's in het "wat heb je vandaag aan topic." Persoonlijk voel ik er weinig voor om een foto in bikini of ondergoed te posten, maar ik wil niemand tegenhouden om dat wel te doen.

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet di 14 aug 2012 - 6:48

Neee ik bedoel gewoon met kleding aan hoor haha.. In ondergoed en/of bikini doe ik jullie niet aan Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 6 253468018
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 6:56

Je mag hem posten, hoor. Ik heb ook weleens foto's in kleding gepost. Toevallig gister nog, maar eigenlijk haal ik ze altijd wel weer weg.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 6:59

Bedankt voor de complimenten!

Laatst aangepast door _Liv op wo 15 aug 2012 - 4:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 14 aug 2012 - 8:20

Liv, je hebt een mooi vrouwelijk figuur!

Ik durf trouwens niet mn gewicht te noemen, praat daar echt nóóit over. Oh nou ben ik toch weer in dit topic trouwens, ik zou pas maandag terug komen Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 8:22

Bliss, dank je! Ik zet mijn gewicht ook niet neer, haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 8:56

Hmm, foto.. nee Sad iig voorlopig nog niet!

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet di 14 aug 2012 - 20:12

@ Liv: Ik sluit mij helemaal aan bij Bliss! Mooi figuur heb je!

Hoe plaatsen jullie trouwens fotos via de telefoon..? Of kan dat niet.. Ik heb net namelijk fotos gemaakt en ik ben pas vanavond thuis..dus ik dacht misschien kan het ook wel op een makkelijkere manier dan via de laptop :-P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Isis di 14 aug 2012 - 20:40

Liv; jij hebt een mooi, vrouwelijk figuur!

Ikzelf87; ik heb ook zoveel zin in zoetigheid en dan vooral chocolade! Maar als ik je eetlijstje zie, lijkt het of je te weinig eet? Misschien met jezelf afspreken dat je af en toe iets zoets mag maar dan vooraf inplannen wanneer? Dit ga ik alleszins eens proberen...

Ik merk dat ik het ook moeilijk heb met alcohol! Niet dat ik alcoholiste ben maar ik drink toch graag een wijntje 's avonds. Nu probeer ik te minderen maar het alternatief (water) is zo saai... Verder gaat het wel ok, al heb ik gisteren wel een koekje gegeten. En ik ga vanavond wsl nog wandelen, want beweging is ook al te lang geleden.
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  Blond di 14 aug 2012 - 21:44

Dit is een foto van april, was ik 4 kg zwaarder dan nu:
Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 6 14ab8f60

En dit is een foto van gisteren:

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 6 F9320550-AADA-4BA6-AAE7-6A7272727028-2148-0000021F8F3EC2B5

Het liefste zou ik nog 8 kilo afvallen, maar geen idee of dat gaat lukken.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gympie di 14 aug 2012 - 21:59

Ik ben niet zo goed in het meeschrijven, maar ik doe mijn best. Zal eens wat gaan bijlezen.

Het niet cola drinken en niet snoepen helpt al bij mij, ondanks de boterhammen toen, haha. Als ik trek heb, probeer ik gewoon een boterham te nemen en niet chips of koekjes. Ik ben nu ongeveer een kilo al kwijt!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Pannetoet wo 15 aug 2012 - 6:30

@ Chance: Wauw wat heb jij een mooi figuur! Prachtig!

@ Isis: Met alcohol heb ik juist helemaal geen moeite mee.. ik drink zowieso al nooit doordeweeks, heel sporadisch dat ik het wel doe en verder eigenlijk alleen maar op zaterdagavond. Maar drink je elke avond een wijntje? Waarom is het dan saai om iets te drinken waar geen alcohol inzit? Ik vind het juist raar als je elke avond een wijntje drinkt..Embarassed Maar misschien is het een tip om, om de avond een wijntje te drinken en de andere avonden iets van water, sapje oid?

@ Gympie: Goed bezig lees ik zo..!

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 6 Foto-TTK8TUCY

Ik ben benieuwd..!

Mijn eetlijstje voor vandaag (niet al te best)
- Ontbijt: Twee boterhammen met rosbief
- Lunch: Een boterham met gegrild gehakt en een hamburger Embarassed Ik was bij een vriendin..
- Avondeten: Fruitsalade
Ik ben vandaag niet zo lekker in orde.. heel erg last van mijn rug en met vlagen heel misselijk..

Maaaar ik heb wel 1½u gelopen! Mijn vriendin wou even naar haar paard toe..lopend..en het was maar 10min lopen zei ze. Nouja dat is nog te doen haha maar er kwam geen eind aan! Jeetje.. uiteindelijk was het drie kwartier lopen! 'Ja zegt ze als ik dat had gezegd was je niet mee gegaan haha' Pfff!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Isis wo 15 aug 2012 - 6:57

Ikzelf87; nee, niet elke avond maar toch om de drie dagen schat ik. Ik probeer nu 1 keer per week (in het weekend) 1 wijntje te drinken maar nu met dat terrasjesweer... Ik wil ook geen lightdranken drinken dus dan komt het neer op water... Ik probeer er citroen bij te doen, dat helpt een beetje, maar toch blijf ik zin hebben in iets zoets of gewoon iets anders dan water! En ik heb nog steeds zoveel zin in zoet en chocolade! Volgens mij ga ik er straks over dromen!
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  Rebecca wo 15 aug 2012 - 7:14

Isis, ik drink nu ik vakantie heb Roosvicee 50/50 omdat ik anders te weinig drink, als ik werk heb ik altijd een flesje water op mijn bureau staan. Die Roosvicee zal uiteraard niet zo goed zijn als water, maar behalve de natuurlijke suikers hebben ze geen extra suiker erin gedaan en het is ook niet zoveel qua calorieën.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Blond wo 15 aug 2012 - 20:36

Ik drink de hele dag thee en water. En na het eten een kopje koffie (heerlijk!). Alcohol drink ik niet zo veel, alleen als ik een gezellig avondje met vrienden heb ofzo.
Ik zet gewoon steeds een nieuwe kop thee op mijn werk, heb ik ook nog een loopje naar de keuken. Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 6 561177

Vanochtend op de fiets naar mijn werk gegaan (8 km). Het is ook echt heerlijk fietsweer (en de benzine wordt weer steeds duurder..).

@Ik_zelf: Dank je! Ik heb gelukkig wel een platte buik, maar helaas echt dikke (bovenbenen). Ik heb ook gewoon maat 42 van broeken hoor (al zou ik bij mijn buik maar maat 38 nodig hebben..). Oh en mijn gewicht zeg ik ook niet Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Pannetoet wo 15 aug 2012 - 22:17

Goedemorgen dames!

@ Isis: Oké ik schrok al haha.. maar met dit weer mag je best iets extra's hoor! Ik geloof er nooit zo erg in dat je aankomt van alcohol ondanks dat het 'lege calorieën' zijn. Dat gebeurt volgens mij pas als je echt gaat 'zuipen'..echt elke avond en dan veel ala studenten.. En qua drinken: vind je ranja niet lekker? Crystal Clear? Versgeperste jus? Of anders alle lightdranken (Dat is van dubbelfris tot appelsap) Als je er daar dagelijks 2 glazen van drinkt zal heus niet erg zijn hoor..

@ Chance: Goed bezig! .. Ik denk eerder dat je heupen hebt (vrouwelijk!) en niet dikke bovenbenen..tenminste zo lijkt het op de foto althans. Maar jij kunt het natuurlijk beter zien dan wij haha

Ik ben in opperbeste stemming..!
Ik ging net op de weegschaal staan omdat ik wou zien wat de 'schade' was en ik ben gewoon 1.4kg afgevallen! Wow! Dat had ik dus echt nooit verwacht haha.. ik ben ook 4x achter elkaar erop gaan staan omdat ik ervan overtuigd was dat het niet klopte haha.. En ik heb nu een mega ananas-mango smoothie voor mij staan (0.5L).. Jee wat veel! Maar het vult ontzettend dus dit is ook meteen mijn ontbijt aangezien ik net een uurtje uit bed ben Embarassed
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  dr_oupy do 16 aug 2012 - 2:26

Hallo dames!

Paar dagen druk gehad met werken, dus geen tijd om hier te reageren. Maandag was er een kilo bij :-(, maar die is er inmiddels weer af! Ik zat helemaal verstopt, en dat ondanks dat ik nu veel meer vezels eet dan eerst. Hopen dat het er nu weer af blijft gaan!

De shakes gaan nog erg goed, gister alleen gezondigd met een bonbon, er nam een kindje afscheid, en ik had zo'n zin in chocolade. Daarna had ik er wel spijt van, maargoed toen had ik het al op :-p.

dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: