fase van uitproberen en dwars zijn?
+7
PiP
Annemie
Annie24
Twellie
Nijntje
Stuiterbal
duckie
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: fase van uitproberen en dwars zijn?
Rejoy. schreef:wij zitten hier in de: 'mama heeft verlof en dus alle tijd voor mij, daarom eis ik alle aandacht op en als ik die niet krijg, pak ik gewoon de kin van mama vast en draai die naar me toe-fase'.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Rejoy. schreef:wij zitten hier in de: 'mama heeft verlof en dus alle tijd voor mij, daarom eis ik alle aandacht op en als ik die niet krijg, pak ik gewoon de kin van mama vast en draai die naar me toe-fase'.
hoe zal dat doorwerken in de echte pubertijd?
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Printje schreef:Rejoy. schreef:wij zitten hier in de: 'mama heeft verlof en dus alle tijd voor mij, daarom eis ik alle aandacht op en als ik die niet krijg, pak ik gewoon de kin van mama vast en draai die naar me toe-fase'.
Tsja....dan gaat ze samen met je stappen natuurlijk. Of ze wordt lekker opdringerig naar dr vriendje toe. VRIENDJE jij moet nu naar mij luisteren!
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Rejoy. schreef:Printje schreef:Rejoy. schreef:wij zitten hier in de: 'mama heeft verlof en dus alle tijd voor mij, daarom eis ik alle aandacht op en als ik die niet krijg, pak ik gewoon de kin van mama vast en draai die naar me toe-fase'.
Tsja....dan gaat ze samen met je stappen natuurlijk. Of ze wordt lekker opdringerig naar dr vriendje toe. VRIENDJE jij moet nu naar mij luisteren!
Dat ziet mijn man helemaal zitten, over een jaar of 14/16 jaar met haar naar de kroeg
en daar had ik even niet aan gedacht.. dan zal ze wel niet meer aan mijn kin, maar aan andere dingen zitten
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Printje schreef:Rejoy. schreef:Printje schreef:Rejoy. schreef:wij zitten hier in de: 'mama heeft verlof en dus alle tijd voor mij, daarom eis ik alle aandacht op en als ik die niet krijg, pak ik gewoon de kin van mama vast en draai die naar me toe-fase'.
Dat ziet mijn man helemaal zitten, over een jaar of 14/16 jaar met haar naar de kroeg
en daar had ik even niet aan gedacht.. dan zal ze wel niet meer aan mijn kin, maar aan andere dingen zitten(drukt de gedachte daaraan heel hard weg)
Gewoon doen wat mijn zegt te gaan doen: Haar vastketenen en voor haar 40e komt ze het huis niet uit.
Tot haar 50e moet ze om 23u thuis zijn en tot haar 60e mag ze geen vriendjes.
Gast- Gast
Watermeloen schreef:Rejoy. schreef:Printje schreef:Rejoy. schreef:Printje schreef:Rejoy. schreef:wij zitten hier in de: 'mama heeft verlof en dus alle tijd voor mij, daarom eis ik alle aandacht op en als ik die niet krijg, pak ik gewoon de kin van mama vast en draai die naar me toe-fase'.
en daar had ik even niet aan gedacht.. dan zal ze wel niet meer aan mijn kin, maar aan andere dingen zitten(drukt de gedachte daaraan heel hard weg)
Gewoon doen wat mijn zegt te gaan doen: Haar vastketenen en voor haar 40e komt ze het huis niet uit.
Tot haar 50e moet ze om 23u thuis zijn en tot haar 60e mag ze geen vriendjes.
Die van mij moet van mijn man op haar twaalfde naar het klooster
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:
Daar heeft mijn man geen vertrouwen meer in na het zien van The Sound of Music
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Printje schreef:Rejoy. schreef:Printje schreef:Rejoy. schreef:wij zitten hier in de: 'mama heeft verlof en dus alle tijd voor mij, daarom eis ik alle aandacht op en als ik die niet krijg, pak ik gewoon de kin van mama vast en draai die naar me toe-fase'.
hahahhaha daar wil ik ook nog even niet aan denken.
Printje- Lady Post-a-lot
Watermeloen schreef:Tania schreef:
whahahahahahahha
Printje- Lady Post-a-lot
Watermeloen schreef:Tania schreef:
Dat zal ik hem straks is vertellen
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Het is een fase.. Het is een fase... Het is een faaaaasseee
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» En toch zit het mij dwars... (leeftijd schatten)
» Is dit ook een fase??
» Een fase?
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» En toch zit het mij dwars... (leeftijd schatten)
» Is dit ook een fase??
» Een fase?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: