Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'Schootkindjes'

+10
Floor
Aggi
Bruintje Beer
Teddyaapje
Dille
Linda
kwak
Parel
Lonely Goatherd
Aimee
14 plaatsers

Ga naar beneden

'Schootkindjes' Empty 'Schootkindjes'

Bericht  Aimee zo 5 aug 2012 - 19:16

Kunnen jullie kindjes gewoon rustig bij je op schoot zitten?

Luuk wil nu alleen maar staan op schoot, rollen, alles om hem heen pakken, in mijn kin bijten, etc Rolling Eyes Soms als hij 's avonds laat nog wakker wordt, is hij heel suf en kan zo lekker bij me hangen. Dan hou ik hem altijd net wat langer uit bed dan nodig is, want ik vind het zo heerlijk om zo even met hem te knuffelen I love you Lijkt me heel fijn als je een kindje hebt die lekker rustig bij je kan zitten!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Schootkindjes' Empty Re: 'Schootkindjes'

Bericht  Lonely Goatherd zo 5 aug 2012 - 19:22

Hangt er vanaf in welke houding. Met zijn gezicht naar me toe is hij inderdaad een ongeleid projectiel, maar als ie met z'n rug naar me toe op m'n schoot zit kan ie rustig een tijdje rondkijken.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Parel zo 5 aug 2012 - 19:42

Nee dat kan Loïs niet, alleen als er heel veel andere mensen zijn en ze er moe van is. Maar is ze wakker, en ze zit op schoot, en ik moet een gesprek voeren met iemand, dan lukt me dat simpelweg niet omdat ik op dat moment ook al mijn aandacht bij haar en haar onverwachte moves moet hebben. Je zou zeggen, laat haar dan op de grond spelen maar dat vind ze dan niks, mama terroriseren is leuker!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  kwak zo 5 aug 2012 - 19:45

Zodra D. kon zitten(vroeg met 5,5 mnd) ect zat ze veel liever op de grond dan bij iemand op schoot. vandaag de dag gaat ze ook veel liever de eigen gang tenzij ze echt moe of ziek is dan wil ze op schoot..
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 19:47

toen ze nog wat kleiner was niet, toen wilde ze steeds gaan staan enzo, maar nu is het een grote knuffelkont en kan ze uren bij me op schoot zitten knuffelen en kusjes geven I love you

Gast
Gast

Bericht  Linda zo 5 aug 2012 - 19:51

Mijn dochter heeft dat nooit gewild, ook nu niet. Tenzij ze intens verdrietig is, maar dan knuffelt ze liever met papa... Sad

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parel zo 5 aug 2012 - 21:14

Oh, Linda, dat lijkt me inderdaad niet zo leuk! Alle hulde aan papa natuurlijk, maar toch..
Draait vast nog wel bij! Papa is natuurlijk wel de grote, stoere man die haar tegen álles beschermt en alle enge mensen & monsters wegjaagt he!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Aimee zo 5 aug 2012 - 22:36

Ah Linda Sad Dat gaat hier ook gebeuren, ben ik bang... Als mijn vriend alleen al naar hem kijkt ligt hij in een deuk, of als hij hem uit bed haalt begint hij helemaal enthousiast te trappelen, terwijl als hij mij ziet hij alleen maar lijkt te denken 'oh, jij weer...'
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Dille zo 5 aug 2012 - 23:09

Rejoy. schreef:toen ze nog wat kleiner was niet, toen wilde ze steeds gaan staan enzo, maar nu is het een grote knuffelkont en kan ze uren bij me op schoot zitten knuffelen en kusjes geven I love you

Hier hetzelfde; pas nu kan zoon echt lekker bij me zitten, daar geniet hij enorm van en vraagt er ook vaak om ('Mama, schoot? Lekker wuffelen?'). Heeeeeerlijk 'Schootkindjes' 2970661624
Dille
Dille
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 23:16

Nee, dat heeft Y. nooit gekund. Wel naast je op de bank/stoel of bij opa op schoot, maar opa en Y. zijn 2 handjes op 1buik.'Schootkindjes' 253468018

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje zo 5 aug 2012 - 23:21

Linda schreef:Mijn dochter heeft dat nooit gewild, ook nu niet. Tenzij ze intens verdrietig is, maar dan knuffelt ze liever met papa... 'Schootkindjes' 1371890812

Een dikke +1

Ik word hier soms gewoon letterlijk weggeduwd door T. en dan gaat ie snel naar papa. Hoop dat t een fase is want t is echt niet leuk Cry
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bruintje Beer ma 6 aug 2012 - 0:09

Nee beide kinderen zijn geen schootkindjes. Ze zijn het snel zat op schoot.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Linda ma 6 aug 2012 - 1:16

Haha, als ik mijn berichtje terug lees dan staat het er wel echt sneu hè?!

Maar het is echt zo. Laatst was ze zo ontzettend verdrietig, huilen huilen huilen. En als ik naar haar toe ging duwde ze me letterlijk weg en riep om m'n man. Ik mocht echt niet in de buurt komen.
Ze is een echt papa'skindje.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Aggi ma 6 aug 2012 - 1:50

R is niet echt een schootkindje, wel knuffels en kusjes geven en stoeien, maar stil zitten ho maar. Als hij moe of niet lekker is dan kan hij wel op schoot zitten, en tegen je aan hangen.

Bij papa op schoot zitten en in slaap vallen dat lukt, niet bij mama haha.

Oja, en kriebelen daar wil meneer ook nog wel even voor stil zitten. Laughing
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Floor ma 6 aug 2012 - 1:58

Aimee schreef:Ah Linda Sad Dat gaat hier ook gebeuren, ben ik bang... Als mijn vriend alleen al naar hem kijkt ligt hij in een deuk, of als hij hem uit bed haalt begint hij helemaal enthousiast te trappelen, terwijl als hij mij ziet hij alleen maar lijkt te denken 'oh, jij weer...'

Dat is hier ook zo. Het is zelfs zo erg dat als hij helemaal overstuur is en ik hem niet meer rustig krijg ik mijn man bel en die praat dan door de telefoon tegen onze zoon en dan wordt hij stil en gaat hij lachen en terug kletsen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  loesje ma 6 aug 2012 - 2:04

ik heb hier juist een echte knuffelkont Very Happy soms iets te veel dan denk ik ga eens zelf spelen Wink
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Twellie ma 6 aug 2012 - 7:14

Als baby hielden (houden) ze beiden niet van knuffelen, te druk met aan mijn haar trekken en overwachtse bewegingen richting interessante voorwerpen maken. Mijn oudste dochter houdt nu wel van knuffelen met mij.

Mijn jongste dochter heeft geen voorkeur voor mij of mijn vriend maar voor... mijn oudste dochter. Nu ze kan tijgeren hobbelt ze de hele dag glimlachend achter mijn oudste aan en elk kleine beetje aandacht dat ze krijgt reageert ze schaterlachend en kirrend op.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Tania ma 6 aug 2012 - 7:19

Toen J. klein was was hij ook onwijs bewegelijk op schoot en lag hij liever naast me. Maar als hij moe was wilde hij wel boven op me slapen vaak. Nu is het wel een knuffelkontje, hij zit niet uren op schoot maar komt wel de hele dag door even knuffelen of kusjes geven. Ook vindt hij het lekker om tegen me aan te liggen als we 'sochtends nog even in bed liggen om tv te kijken, soms gaat hij dan ook nog boven op me liggen zoals hij deed toen hij een babytje was I love you

M. vindt bij ons zitten wel fijn maar ze wordt wel steeds bewegelijker, ze wil vooral zitten op schoot en om zich heen kunnen kijken. Na een tijdje gaat ze zich ook loswurmen en dan wil ze liever op de bank/box/grond liggen zodat ze kan rollen enz.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  studiebol ma 6 aug 2012 - 7:27

Das het voordeel van dat ik er twee heb! De ene vind het heerlijk en kan de hele dag wel bij je zitten, de andere kan het alleen maar als ze moe is, dan gaat het duimpje in haar mond en kan ze wel bij je zitten maar anders dan word je meer als klimpaal of knijppaal gebruikt
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 7:34

Ik heb twee mama's kindjes, ze willen alleen door mama getroost worden. Mijn man is ook weinig thuis, dus dat speelt wel mee. Als mijn jongste 's ochtends nog op bed ligt, zit mijn oudste bijna de hele tijd bij mij op schoot of is in ieder geval bij me, daar geniet ik echt van. Verder komt hij af en toe even knuffelen. Mijn jongste wil nu graag de wereld ontdekken, hij vindt het alleen fijn op schoot als er veel te zien valt, anders gaat hij liever op de grond op ontdekking uit. Ik hoop stiekem dat het net zo'n knuffelkontje wordt als zijn broer.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 8:49

Nee, dat hebben ze beide vrijwel nooit gedaan. Ook niet als baby zijnde.
H wilde nog weleens in slaap vallen na de fles maar dat was het dan ook. Dat deed A niet eens. Die is zaterdag toevallig bij Wennes (kraamfeest) voor de 2e keer in slaap gevallen op schoot.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: