Hoera we zijn eruit...
+5
Darius
Pien
L!ND@
Flower_L
Printje
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoera we zijn eruit...
we hebben al een jongensnaam, nu de tweede naam nog Ik heb een tic met 2 namen, ik vind 1 naam saai hahaha het is gewoon een erbij-naam voor als hij bijv. gaat trouwen (ik weet het ik ben raar)
De vorige keer hadden we voor een meisje al vroeg een naam en nu een jongensnaam, ik ben ervan overtuigd dat we weer een jongen krijgen.
Sorry voor dit nutteloze topic
De vorige keer hadden we voor een meisje al vroeg een naam en nu een jongensnaam, ik ben ervan overtuigd dat we weer een jongen krijgen.
Sorry voor dit nutteloze topic
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoera we zijn eruit...
Joepie zullen we ruilen . Hier ligt naam twee al klaar, nu naam 1 nog. Heb net wederom lijstje aan vriend gegeven .... maar die ligt nog steeda te liggen...(vriend EN briefje overigens )
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Hahaha!! Nou, ik had ook heel wat eisen hoor, dus zo raar vind ik het niet Scheelt dat wij "maar" één naam hebben en geen dubbele ofzo. Anders waren we er helemaal niet uitgekomen! We hebben nogal een verschil in smaak. Ik was al lang blij dat we er überhaupt over uit waren een paar weken terug.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
hahahaha volgens mij heeft er nog geen vd kindjes hier die naam, terwijl het toch een gangbare naam is.
Maar nu de tweede naam nog, ik vind dat het wel moet klinken achter elkaar maar dat is altijd lastig.
Wanneer het toch een meisje blijkt te zijn zal ik hem verklappen.
Maar nu de tweede naam nog, ik vind dat het wel moet klinken achter elkaar maar dat is altijd lastig.
Wanneer het toch een meisje blijkt te zijn zal ik hem verklappen.
Printje- Lady Post-a-lot
L!nd@; het is geen dubbele naam zoals pieter-jan ofzo maar gewoon eigenlijk 2 losse namen die ik achter elkaar zet. Naam 2 is ook echt maar voor erbij omdat ik dat gewoon leuker/mooier vind...beetje raar misschien maar kan er niets aan doen hahahhaa
Printje- Lady Post-a-lot
Hier is de tweede naam van l ook voor de sier hoor
Flower_L- Ratel
Ja dat begreep ik al, ik heb het alleen een beetje krom neergezet zie ik al wel Het enige nadeel bij ons was, dat we het geslacht niet weten. Was anders een stuk makkelijker geweest. Ik ben erg blij dat mijn jongensnaam is uitgekozen, dat vond ik echt het moeilijkste! Meidennamen genoeg, maar jongensnamen...
L!ND@- Kletskop
Manlief vond het eerst ook raar bij R maar naderhand vond hij het erg mooi.
Ik heb die tic al vanaf kleins af aan en ook in de sims krijgen sinds jaren mijn sims al dubbele namen hahahaha
Ik heb die tic al vanaf kleins af aan en ook in de sims krijgen sinds jaren mijn sims al dubbele namen hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Ik ben helemaal verliefd op onze jongensnaam hahahahahaha vind hem erg leuk!!!
Printje- Lady Post-a-lot
(en hier zit nog een simsverslaafde)
L!ND@- Kletskop
Me too! En dat terwijl het eigenlijk een doodnormale naam is. Maar deze zat vanaf het begin af aan in mijn hoofd en ik was er eigenlijk ook niet meer vanaf te brengen. Sorry manlief!
L!ND@- Kletskop
Ik ben er ook uit... Als wij ooit een zoon krijgen gaat hij .... heten!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Fijn dat je er uit bent Printje! Hier ligt er al jaaaren een meisjesnaam klaar haha. Mochten we ooit nog een jongen erbij krijgen moeten we echt goed gaan rondkijken voor een naam. Voor nu zou ik echt niet weten en vriendlief ook niet haha. Maar ik ben benieuwd!
Gast- Gast
Ik vind het altijd wel leuk om jullie topics te volgen. Maar als Pien zegt dat haar zoon .... gaat heten, dan is het toch weer jammer.
Mocht ik ooit kinderen krijgen, ook al is er nog steeds geen wens, dan gaat de dochter Charissa heten en mijn zoon Jerzy.
Mocht ik ooit kinderen krijgen, ook al is er nog steeds geen wens, dan gaat de dochter Charissa heten en mijn zoon Jerzy.
Gast- Gast
Nu wij nog...
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Razz_ schreef:Fijn dat je er uit bent Printje! Hier ligt er al jaaaren een meisjesnaam klaar haha. Mochten we ooit nog een jongen erbij krijgen moeten we echt goed gaan rondkijken voor een naam. Voor nu zou ik echt niet weten en vriendlief ook niet haha. Maar ik ben benieuwd!
Wij hadden ook al jaren een meisjesnaam, toen was ik zwanger van R en we wisten het zeker als dat een meisje is gaat ze ....... heten. maar het was dus een jongen, maar nu vind ik die naam helemaal niets meer gek he.
Leuk he the sims, heb het helaas allang niet meer gedaan. Heb sims 3 met dieren enzo erbij maar de tijd ontbreekt helaas..
Printje- Lady Post-a-lot
Maar...of ik lees niet goed of ik heb iets gemist. Nu hebben jullie toch nog geen meisjesnaam? Of toch de naam die jullie bij zoon hadden gekozen?
Flower_L- Ratel
Wij zijn er ook al uit! voor beide geslachten.
alleen nog een doopnaam voor een jongen maar de roepnaam staat vast!
alleen nog een doopnaam voor een jongen maar de roepnaam staat vast!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Flower_L schreef:Maar...of ik lees niet goed of ik heb iets gemist. Nu hebben jullie toch nog geen meisjesnaam? Of toch de naam die jullie bij zoon hadden gekozen?
nee maar tijdens R hadden we zoiets van bij een tweede houden we deze meisjesnaam...nu het dus zover is vind ik de naam helemaal niet meer leuk....maar goed eerst de 20-weken echo maar eens afwachten.Ben zooooo benieuwd naar ten eerste of alles gezond is en daarnaast naar het geslacht.
Printje- Lady Post-a-lot
Maura schreef:Ik vind het altijd wel leuk om jullie topics te volgen. Maar als Pien zegt dat haar zoon .... gaat heten, dan is het toch weer jammer.
Mocht ik ooit kinderen krijgen, ook al is er nog steeds geen wens, dan gaat de dochter Charissa heten en mijn zoon Jezy.
Hopen dat je toekomstige partner het daar dan ook mee eens is?
Gast- Gast
Ik vind het wel een fikse ruzie waard.Pippa schreef:Maura schreef:Ik vind het altijd wel leuk om jullie topics te volgen. Maar als Pien zegt dat haar zoon .... gaat heten, dan is het toch weer jammer.
Mocht ik ooit kinderen krijgen, ook al is er nog steeds geen wens, dan gaat de dochter Charissa heten en mijn zoon Jezy.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Pippa schreef:Maura schreef:Ik vind het altijd wel leuk om jullie topics te volgen. Maar als Pien zegt dat haar zoon .... gaat heten, dan is het toch weer jammer.
Jerzy was het trouwens.
Ik geloof niet dat ik ooit moeder word. Maar mocht het ooit wel zo zijn, dan geloof ik dat mijn namen al aardig naar 'het normale' zijn bijgesteld.
Gast- Gast
Maura schreef:Pippa schreef:Maura schreef:Ik vind het altijd wel leuk om jullie topics te volgen. Maar als Pien zegt dat haar zoon .... gaat heten, dan is het toch weer jammer.
Jerzy was het trouwens.
Ik geloof niet dat ik ooit moeder word. Maar mocht het ooit wel zo zijn, dan geloof ik dat mijn namen al aardig naar 'het normale' zijn bijgesteld.
Wat waren je namen eerst dan hahaha?
Enne waarom zou jij geen moeder worden, zeg nooit nooit.
Printje- Lady Post-a-lot
Dat is allemaal leuk en aardig, heel fijn voor jullie en zeeeker een topic waard, maar nu wil ik het ook weten natuurlijk!!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoera! S & J van Stofzuiger zijn 2!
» Hoera! Stoffies beren zijn jarig!
» Hoera! Studies twinnies zijn 1 jaar!
» Hiep Hiep Hoera de kanjers van Lana zijn 1 jaar
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» Hoera! Stoffies beren zijn jarig!
» Hoera! Studies twinnies zijn 1 jaar!
» Hiep Hiep Hoera de kanjers van Lana zijn 1 jaar
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: