Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slimpie

+14
Twellie
Purpleflower
Tania
Dora
Printje
Flower_L
PapillonRose
Coco
TukTuk
Linda
Happydobby
Vancity_girl
Aimee
Teddyaapje
18 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Slimpie - Pagina 4 Empty Re: Slimpie

Bericht  Printje do 2 aug 2012 - 9:17

Rejoy. schreef:
Printje schreef:
Rejoy. schreef:
Printje schreef:Al met al heeft dit topic over gezorgd dat ik net heerlijke knakworstjes heb gegeten hahahaha

wij hebben vanavond bij de mac donalds gegeten :cheering:

oooooooooooooooooooooh niet zeggen tegen mij!!!!!!!!!!!!!! ik heb echt een big mac tic.....grrr nu heb ik daar zin in angel

Je hebt toch zeker Y wel een salade gegeven he ahahaha.

nee, die heeft lekker 4 kipnuggets vol antibiotica weg zitten schransen en nog een deel van mijn cheesburger mee gehad ook nog. Uiteraard danoontje vol kleurstoffen na en ze heeft in de auto terug lekker zitten spelen met speelgoed waar ongetwijfeld een hoop toxische stoffen in zitten.

Foei foei... ahahahahhaa

Grrrrrrrrrrrr nu wil ik mac.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 9:17

Tuinstoel schreef:
Luce schreef:Daar zitten geen E-nummers in. Maar als je even omhoog kijkt op die site zie je dat ze het pasteuriseren zodat het langer houdbaar is. Normaal gezien zou het zo bederven.

Maar met pasteuriseren is niks mis toch?

Nee

Gast
Gast

Bericht  Purpleflower do 2 aug 2012 - 9:19

@ Rejoy, nee ze eet gewoon wat ik haar geef. Die fase zal dan waarschijnlijk nog komen.

Als wij patatjes eten, heb ik er altijd groenten bij en voor E. een stukje vlees(ipv kroket) en een aardappel.

Ze eet 2 a 3 frietjes, de rest gooit ze op de grond en zegt bah.
Maak er ook geen feestje ofzo..met jaaaaaa Slimpie - Pagina 4 281626781 patatjes!!!
zet het gewoon neer als normaal eten.

Soms wil ze ergens een hapje van proeven. Neemt een mini hapje van mijn koekje en gaat dan verder met haar rijstwafel
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 9:20

Ik ben eergisteren bij de Mac geweest maar vind het eigenlijk niet echt meer te vreten, jullie wel? Ik ben denk ik verwend met een kok als man haha. Vroeger vond ik het helemaal geweldig.

O ja, de McFlurry Magnum White is wel errug lekker I love you

Gast
Gast

Bericht  Purpleflower do 2 aug 2012 - 9:22

ik ga slapen!

Morgen drukke dag... dan ben ik ... hiep hiep..cheers
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Bericht  Printje do 2 aug 2012 - 9:22

Luce schreef:Ik ben eergisteren bij de Mac geweest maar vind het eigenlijk niet echt meer te vreten, jullie wel? Ik ben denk ik verwend met een kok als man haha. Vroeger vond ik het helemaal geweldig.

Hou op over de mac hahahahahahahahaha eigenlijk is er ook geen drol aan en duur ook nog maar momenteel, ik kan serieus wel 10 big macs per week op. E-nummers of niet I I love you it....

Purple flower; bij frietjes horen geen groente hahahaha bah
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 9:23

Luce schreef:Ik ben eergisteren bij de Mac geweest maar vind het eigenlijk niet echt meer te vreten, jullie wel? Ik ben denk ik verwend met een kok als man haha. Vroeger vond ik het helemaal geweldig.

wij kunnen allebei niet koken, misschien ligt 't daaraan?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 9:24

Rejoy. schreef:

wij kunnen allebei niet koken, misschien ligt 't daaraan?

nerd Kom maar een keer eten in restaurant Luce smile

Gast
Gast

Bericht  Purpleflower do 2 aug 2012 - 9:25

Ik maak er altijd sperziebonen of sla bij..

Ik zal thuis nooit patat en frikandel eten zonder iets groens erbij.

Al is het maar een bakje komkommer en tomaat
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 9:26

Wie weet, is dat het nerd ik kom uit een familie van koks en banketbakkers.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 9:27

Hier geen aspartaam of andere kunstmatige zoetstoffen. verder drinken de kinderen wel sapjes, diksap en limonade.
Oh en ze krijgen ook wel patat en C.iske eet wel eens gewone chippies.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 9:31

Tiramisu schreef:

Jij vindt het ook niet meer zo lekker?

Ik kan trouwens ook voor geen meter koken hoor. Heb er echt geen aanleg voor. Gelukkig hoef ik het ook niet vaak :cheering:
Ik heb zelfs een keertje de aardappels aan laten branden. Mijn man heeft me keihard uit zitten lachen. :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Printje do 2 aug 2012 - 9:33

hahahaha Luce; dat zou hier mijn redding zijn, een man als kok maar helaas.....

Ik eet alles E-nummers, vlees, zoetstoffen etc etc ; juist de ongezonde dingen vind ik het allerlekkerste!!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 9:35

Printje schreef:hahahaha Luce; dat zou hier mijn redding zijn, een man als kok maar helaas.....

Ik eet alles E-nummers, vlees, zoetstoffen etc etc ; juist de ongezonde dingen vind ik het allerlekkerste!!

Zijn ze ook Very Happy Ik heb vanmiddag een halve reep Milka chocolade met caramel opgegeten En ik wilde nog wel afvallen

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje do 2 aug 2012 - 9:36

@ Rejoy: T. vindt t nog prima om zijn eigen drinken en eigen liga te eten terwijl wij ons drinken drinken en een koekje of chips eten. Hij krijgt dan goodies chips...zo ook maar eens kijken wat daar eigenlijk precies in zit! Wel is het zo dat hij het laatste restje van ons drinken op drinkt als hij ons glas wil opruimen (als het leeg is wil hij het naar de keuken brengen). Maar ik kan me voorstellen dat hij, als hij ouder is, geen genoegen meer neemt met zijn drinken en zijn liga.

Wat wij trouwens doen met frietjes...die krijgt hij gewoon, zonder zout natuurlijk, maar hij ziet dat wij onze frietjes soppen in de mayo (ik gebruik slasaus trouwens) en dat wil hij dan ook...maar het is puur de beweging die hij ons ziet maken en wil nadoen, hij heeft nooit mayo gehad dus dat kan hij niet missen zeg maar. We pakken dus altijd een leeg bakje voor T. waar hij zijn frietje in mag soppen, en dat doet hij dan ook braaf! Ben benieuwd hoelang hij hier nog intrapt! Hij krijgt ook altijd erwtjes als we friet eten, die heeft hij vaak op voordat hij aan de friet begint...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 9:40

Als ik hier chips ga eten, krijg ik het ook niet voor elkaar hoor dat hij geen chips wil haha. Lijkt me logisch :P.

Gast
Gast

Bericht  Printje do 2 aug 2012 - 9:41

Luce schreef:Als ik hier chips ga eten, krijg ik het ook niet voor elkaar hoor dat hij geen chips wil haha. Lijkt me logisch :P.

hahaha daarom en bovendien vind ik het zielig en zolang het niet iedere dag gebeurd. Je moet nog wel een beetje leven hoor vind ik...iedere dag kan de laatste zijn.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Vancity_girl do 2 aug 2012 - 9:47

Ik ben blij te lezen dat wij niet de enige ouders die het niet voor elkaar krijgen hun kind een gezond alternatief te laten eten als ze zelf snacken.
Had het er toevallig vandaag nog met mijn man over dat we ons afvroegen hoe andere mensen dat dan doen. Onze dochter pikt het echt niet als wij iets eten en ze mag het niet proeven.
Van ons mag ze dat dus ook altijd want wij vinden het ook zielig anders. Gevolg is wel dat we zelf vaker gezond eten haha.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Printje do 2 aug 2012 - 9:48

Vancity_girl schreef:Ik ben blij te lezen dat wij niet de enige ouders die het niet voor elkaar krijgen hun kind een gezond alternatief te laten eten als ze zelf snacken.
Had het er toevallig vandaag nog met mijn man over dat we ons afvroegen hoe andere mensen dat dan doen. Onze dochter pikt het echt niet als wij iets eten en ze mag het niet proeven.
Van ons mag ze dat dus ook altijd want wij vinden het ook zielig anders. Gevolg is wel dat we zelf vaker gezond eten haha.

hahaha hier ook zo, bovendien zou jij het zelf ook niet leuk vinden als anderen friet eten en jij krijgt groente met weet ik wat hahahaha. Hoe ouder ze worden denk ik hoe moeilijker dit wordt om eventueel niet te doen.

Over het algemeen eten wij ook gezonder angel
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 9:48

Luce schreef:
Tiramisu schreef:

Héél af en toe kan ik de verleiding van een mc chicken niet weerstaan, maar dan heb ik m eindelijk (mc donalds zit hier niet.in de buurt) en dan kan ik niet meer begrijpen waarom ik er zo'n zin in had :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 10:01

Tiramisu schreef:
Luce schreef:
Tiramisu schreef:

Héél af en toe kan ik de verleiding van een mc chicken niet weerstaan, maar dan heb ik m eindelijk (mc donalds zit hier niet.in de buurt) en dan kan ik niet meer begrijpen waarom ik er zo'n zin in had :nopompom:

Ja alsof de gedachte eraan lekkerder is dan het broodje zelf. Raar.

Gast
Gast

Bericht  Twellie do 2 aug 2012 - 10:16

De Mac gebruikt wel eetlust opwekkende E-nummers, misschien komt het daarvan? Ik houd trouwens van de vegetarische hamburger, er zit zo'n lekker fris sausje op.

@ Teddyaapje: de chips van Goodies zijn helemaal goody, alleen natuurlijke (biologische) ingredienten.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 19:41

Dit topic heeft heft gisteren wel een goed gesprek met mijn man opgeleverd. Hij begreep mijn standpunt volledig en was het er helemaal mee eens. Hij wil alleen geen afstand doen van de frisdrank, dus nu zorgt hij dat er geen taksi, ijsthee e.d. meer in de koelkast staan en alleen dingen met prik (whaha, lekker omgekeerde wereld). Die lust onze dochter niet, dus daar drinkt ze ook niet van mee. Koekjes eten gaan we minderen, in plaats daarvan kan ze rozijntjes of een rijstwafeltje krijgen. Koekjes zijn nu voor bij de visite of in het weekend (of voor als ze in bed ligt Razz ) Denk dat ik ook nog weer even kijk naar die goodies, daar hebben we een tijdje geleden wat van gehad, maar dat vonden we allemaal niet weg te krijgen. Misschien zijn er wel andere dingetjes die wel beter smaken.

Gast
Gast

Bericht  Printje do 2 aug 2012 - 19:45

Hahahaha kijk eens aan Rejoy!

Ik vind die Goodies ook echt niet lekker.

Manlief vindt het uiteraard belangrijk om ook gezond te eten maar zegt ook, hetzelfde als ik, alles met mate.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Linda do 2 aug 2012 - 19:53

Je hebt van goodies heel veel verschillende dingen.
Hier is dochter gek op die dadelsticks. Ook die gemberkoekjes en muntjes in die kleine zakjes lust ze graag. Die droge zanderige koekjes vindt ze niet zo lekker.
En af en toe zo'n granenreepje gaat er ook wel in.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende