Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapsgym ,yoga, zwangerfit, zwangerschappilates?

+5
Bluestar
Linda
Printje
Flower_L
Travelgurly
9 plaatsers

Ga naar beneden

Zwangerschapsgym ,yoga, zwangerfit, zwangerschappilates? Empty Zwangerschapsgym ,yoga, zwangerfit, zwangerschappilates?

Bericht  Travelgurly do 2 aug 2012 - 0:39

Meiden ,

Ik ben zwanger van de eerste en wil me voor een cursus inschrijven. Ik neig op dit moment naar de standaard zwangerschapsgym. Sporten doe ik al en voor yoga ben ik denk iets te nuchter voor.

Maar waar heb je het meeste aan? Wat hadden jullie? en wat vond je ervan? Veel aan gehad?

Ik hoor het graag.

Very Happy
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapsgym ,yoga, zwangerfit, zwangerschappilates? Empty Re: Zwangerschapsgym ,yoga, zwangerfit, zwangerschappilates?

Bericht  Flower_L do 2 aug 2012 - 0:50

bij L. niets gedaan, verhuizen zorgde al voor genoeg beweging en zo'n clubje vond ik maar niets.

Deze keer wellicht zwanger en fit, puur om conditie beetje te verbeteren. Moet nog even uitzoeken hoe en wat, maar volgens mij is het hier best prijzig.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Zwangerschapsgym ,yoga, zwangerfit, zwangerschappilates? Empty Re: Zwangerschapsgym ,yoga, zwangerfit, zwangerschappilates?

Bericht  Printje do 2 aug 2012 - 0:56

Hier ook niets gedaan, vond het niets voor mij van die clubjes haha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Linda do 2 aug 2012 - 1:05

Wij hebben de cursus samen bevallen gevolgd. Dat vonden we beiden erg geslaagd.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 2:17

Ik heb yoga gedaan, vond het heerlijk er even tussen uit te zijn en met de baby bezig te zijn. Heb er zeker wat aangehad.

Gast
Gast

Bericht  Bluestar do 2 aug 2012 - 2:55

Ik heb een 'compact' cursus bij de cesar therapeut gedaan. In 3 lessen van een uurtje kreeg je tips voor de bevalling, houdingen, tips voor houdingen tijdens je zwangerschap enz. Ik vond het leerzaam en had meer lessen niet nodig gevonden.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Muppetje do 2 aug 2012 - 4:14

Ik doe gym via de thuiszorg, is gratis hier. Wordt gegeven door een mensendieck therapeut, die erg goed let op houding enzo. Ik vind het erg fijn.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  MADDIE do 2 aug 2012 - 6:32

Ik heb zwangerschapsyoga gevolgd. Werd bij mijn verzekering vergoed. Viel onder zwangerschapseducatie. Dus heeft me helemaal niets gekost uiteindelijk.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  studiebol do 2 aug 2012 - 6:43

Zwanger en fit heb ik gedaan.. nou ja 3x toen lag ik in het ziekenhuis Zwangerschapsgym ,yoga, zwangerfit, zwangerschappilates? 561177 ik heb dus geen puf les gehad ofzo die kwamen nog!

Maar ik vond het leuk en die drie keer ook nuttig. We hadden een leuke cursusleidster en het groepje was ook wel leuk. Ik denk dat dat gewoon heel bepalend is hoor, of je een leuk groepje hebt enzo!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Sylvana do 2 aug 2012 - 6:57

Printje schreef:Hier ook niets gedaan, vond het niets voor mij van die clubjes haha

+1. Al kan het vast heel leuk zijn, mits je dus een leuk clubje hebt. Toch had ik er geen behoefte aan. En als ik iets was gaan doen dan was het zwangerschapszwemmen, maar dat is gewoon vrijblijvend.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje do 2 aug 2012 - 7:09

Sylvana schreef:
Printje schreef:Hier ook niets gedaan, vond het niets voor mij van die clubjes haha

+1. Al kan het vast heel leuk zijn, mits je dus een leuk clubje hebt. Toch had ik er geen behoefte aan. En als ik iets was gaan doen dan was het zwangerschapszwemmen, maar dat is gewoon vrijblijvend.

Je kan idd ook wel een leuk groepje treffen natuurlijk maar het is gewoon niet mijn ding, alleen maar over zwanger zijn etc etc praten lijkt me niets (misschien is dit helemaal niet zo maar das mijn beeld erbij) Bovendien heb ik het echt totaal niet gemist tijdens mijn bevalling, je weet het toch wel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 8:22

weg

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: