Wat vind jij ideaal weer?
+29
SuperGrover
Liadan
Arwyn
Lavendel
Tinus
Elliot
Jade
Caramba
Rush
Blond
SleepingBeauty
Mees
SoGood
Bazinga
GeKKiE
Shisha
Phileine
*Lookie*
Jeanette
kajaka88
Sarah1985
Lady4
Niekske
Marin
Paper Crown
Minx
Lejow
Atelier Madame
Printje
33 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wat vind jij ideaal weer?
Aangezien we gewoon moeten blijven zeuren over het weer hahaha EN de temperatuur hier op de plaats al tegen de 30 graden (in de zon) begint aan te lopen, weer eens lekker ouderwets zeuren over het weer.
Ik vind dit weer veel te warm, geef mij maar max. 25 graden zodat je zonder jas naar buiten kunt en je niet meteen zorgen hoeft te maken over een zonnesteek of verbranden.
Ik verban dan ook meteen sneeuw en hittegolven maar het hele jaar door zo'n 25 graden dat lijkt me ideaal.
En jullie?
Ik vind dit weer veel te warm, geef mij maar max. 25 graden zodat je zonder jas naar buiten kunt en je niet meteen zorgen hoeft te maken over een zonnesteek of verbranden.
Ik verban dan ook meteen sneeuw en hittegolven maar het hele jaar door zo'n 25 graden dat lijkt me ideaal.
En jullie?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat vind jij ideaal weer?
Zoals het weer zondag was, iig waar ik was in de achterhoek, toen was het ongeveer op zijn warmste 25 graden, dan moet je wel uitkijken met verbranden maar je brand nog niet levend weg. Gewoon lekker dat het 's avonds nog wel afkoelt en je niet de hele tijd wegbrand in je bed 's nachts.
Aan de andere kant vind ik dat hele koud winterweer met strakke blauwe lucht ZONDER sneeuw en ijzel ook geweldig.
Aan de andere kant vind ik dat hele koud winterweer met strakke blauwe lucht ZONDER sneeuw en ijzel ook geweldig.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Helemaal eens met jou.
Het hele jaar een graadje of 25, met soms uitschieters naar de 30.
Zo af en toe (mag best eens per week) een regenbui. Wel 's nachts graag.
Geen sneeuw, vriezen, ijzel, hagel, blablabla...
Het hele jaar een graadje of 25, met soms uitschieters naar de 30.
Zo af en toe (mag best eens per week) een regenbui. Wel 's nachts graag.
Geen sneeuw, vriezen, ijzel, hagel, blablabla...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
het ideale weer, 13 dagen blauw tussen de 22 en 25 graden. Dan 1 dagje regen maar wel warm en dan weer 13 dagen mooi.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Hoe warmer hoe beter. Ik kan erg goed tegen de zon, verbrand niet en geniet er zo van! Middelandszeegebied type he.. Mijn man, type Hollander, kan echt niet tegen de zon hahaha!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Och alles heeft wel z'n charme!
Maar ik houd het meeste van de herfst....gekleurde bladeren....lekker fris maar niet te koud, af en toe zonnetje....'s ochtends nevel boven de velden.
Maar ik houd het meeste van de herfst....gekleurde bladeren....lekker fris maar niet te koud, af en toe zonnetje....'s ochtends nevel boven de velden.
Gast- Gast
Dit weer! Maar rond de 25 graden mag ook, dat het niet te warm is om te shoppen en dingen te doen ik heb een gruwelijke hekel aan regen en nog erger aan sneeuw!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Het ideale weer in de zomer vind ik toch dit weer. Ik vind het heerlijk! Oké, het is wel warm, vooral als je moet schoonmaken e.d. maar dat neem ik op de koop toe. In de winter graag vorst, wind uit het oosten, schone luchten met winterzonnetje, maar geen sneeuw!
Gast- Gast
Max 25 graden dit weer vind ik helemaal niks veel te warm als ik in bed lig. Alleen zo jammer dat het in Nederland altijd maar even warm is volgende week weer 18 graden
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ook dit.
Heerlijk 28/30 graden en volle zon. Ik vind wolken ook echt zonde haha. Ik vind een strak blauwe hemel gewoon echt iets hebben. Het roept bij mij het vakantiegevoel heel erg op.
Ik wissel trouwens wel zon en schaduw af en dat vind ik prima.
Het enige nadeel vind ik de nachten. Gelukkig ligt onze slaapkamer op de noordkant en staat daar nauwelijks zon overdag en 's avonds. Maar 's ochtends schijnt fel de zon erop en wordt het ook snel warm. Ik zweet gewoon mijn slaapkamer uit.
Heerlijk 28/30 graden en volle zon. Ik vind wolken ook echt zonde haha. Ik vind een strak blauwe hemel gewoon echt iets hebben. Het roept bij mij het vakantiegevoel heel erg op.
Ik wissel trouwens wel zon en schaduw af en dat vind ik prima.
Het enige nadeel vind ik de nachten. Gelukkig ligt onze slaapkamer op de noordkant en staat daar nauwelijks zon overdag en 's avonds. Maar 's ochtends schijnt fel de zon erop en wordt het ook snel warm. Ik zweet gewoon mijn slaapkamer uit.
Gast- Gast
Wij slapen op zolder, maar zijn vannacht toch maar in onze 'oude' slaapkamer gaan liggen, het was loeiwarm op zolder, niet normaal.. Ik slaap ook slechter met dit warme weer. Ik heb dan alleen een broekje aan en lig onder een lakentje en zelfs dat schud ik van me af gedurende de nacht.
Laatst aangepast door Break Of Day op di 24 jul 2012 - 22:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ideaal is anders dan wat ik leuk vind eigenlijk.
Ideaal is weer dat tussen de 15 en 25 grade zit.
Liefst ook in september, als er niet zo veel meer in bloei staat.
Wat ik leuk vind... sneeuw sneeuw, tot iedereen er gek van word en gaat lopen klagen en steunen. En dan nog even een extra scheppie er boven op.
Heerlijk.
Gast- Gast
Ik vind dit weer echt super! Kan er heel erg van genieten. We hebben een koel huis. Dus ook geen problemen met slapen ed.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Zoals gisteren!
Vandaag vind ik het het al wat benauwder aanvoelen, of dat kan aan mij liggen natuurlijk. Gisteren was er ook een heerlijk briesje wind bij.
Vandaag vind ik het het al wat benauwder aanvoelen, of dat kan aan mij liggen natuurlijk. Gisteren was er ook een heerlijk briesje wind bij.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Rond de 22, 23 graden met het zonnetje erbij vind ik lekker. 's Winters vind ik regen en vrieskou ook wel weer lekker, voor ene paar dagen dan. Voor het echte wintergevoel. Zo warm als nu vind ik eigenlijk te warm, al is het in de schaduw best lekker.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Als het maar maximaal een graad of 20 is, dan ben ik blij. Ik heb geen problemen met regen, dat vind ik eerlijk gezegd meestal best fijn. Dit weer vind ik niks, veel te benauwd en ik heb laat van hooikoorts.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik vind dit weer echt heerlijk! Lekker buiten zitten, af en toe even afkoelen met een plens water. Of gaan zwemmen hier bij de plas. En zwoele zomeravonden waarbij je nog lang buiten kan zitten. Ik heb dan ook helemaal geen last van de warmte en heb nu 10x meer energie dan wanneer het koud is.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ga toch meer voor de maximaal 25 graden...
Al moet ik zeggen dat ik ook gek ben op de lente!
Dat je net je jas uit kan en voor het eerst weer kan bbqen of op een terrasje zitten.
Ik vind dit weer echt TE warm.
Ik verbrand ook heel snel!
Terwijl ik het op vakantie in Spanje ofzo veel beter kan hebben...
Al moet ik zeggen dat ik ook gek ben op de lente!
Dat je net je jas uit kan en voor het eerst weer kan bbqen of op een terrasje zitten.
Ik vind dit weer echt TE warm.
Ik verbrand ook heel snel!
Terwijl ik het op vakantie in Spanje ofzo veel beter kan hebben...
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Iets tussen de 22 en 25 graden. Een paar dagen aanhoudend, dan flink knetterend onweer met regen in de avond en vervolgens overdag weer tussen de 22 en 25 graden.
Weer waarbij je lekker buiten kunt zitten, maar ook waarbij je nog iets kunt ondernemen.
Weer waarbij je lekker buiten kunt zitten, maar ook waarbij je nog iets kunt ondernemen.
Gast- Gast
Eind voorjaar; wel zonder jas naar buiten kunnen, in 't terrasje zitten en genieten van een graad of 18, maar niet dat achterlijke benauwde wat je in Nederland snel krijgt!!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik wil niet klagen, maar vandaag heb ik een vrije dag.. Ik dacht nog even een uurtje te gaan zonnen maar fuckie wat is het warm!
Zaterdag zijn we een weekend weg en dan is het weer 3 keer niks.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Ik wil niet klagen, maar vandaag heb ik een vrije dag.. Ik dacht nog even een uurtje te gaan zonnen maar fuckie wat is het warm!
?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Tris schreef:Sogood schreef:Ik wil niet klagen, maar vandaag heb ik een vrije dag.. Ik dacht nog even een uurtje te gaan zonnen maar fuckie wat is het warm!
?
Straattaal.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...
» Vind jij....
» Vind jij het erg
» Ik vind....
» Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...
» Vind jij....
» Vind jij het erg
» Ik vind....
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: