22 weken zwanger naar Disney?
+12
PapillonRose
Parel
Tania
SarahKey
Sylvana
Puggle
Jasmine
Lejow
Miccie
M@niek
L!ND@
Paper Crown
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: 22 weken zwanger naar Disney?
Dan ga je toch na de bevalling?
Manlief en ik hebben, nav jouw topic zelfs hahaha, besloten om na de bevalling samen naar Disney te gaan. Dat krijg ik dan als kraamcadeau (dat heb ik overigens zelf zo ingevuld;))
Manlief en ik hebben, nav jouw topic zelfs hahaha, besloten om na de bevalling samen naar Disney te gaan. Dat krijg ik dan als kraamcadeau (dat heb ik overigens zelf zo ingevuld;))
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
En dan een tip:
Boek via de site van Disney zelf, en hou de stuntverkoop in de gaten *die komt eens in de zoveel tijd voorbij en heb je 40 % korting of meer*.
Via een reisbureau is het vaak een stuk duurder!!
Nog een tip.. Ga ontbijten met de Disney figuren. Dat vond ik zo leuk
Boek via de site van Disney zelf, en hou de stuntverkoop in de gaten *die komt eens in de zoveel tijd voorbij en heb je 40 % korting of meer*.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja met de baby gaan lijkt me ook leuk! Maar dan liever als hij 3/4 is hoor! Wij worden sowieso ouders die hem overal mee naartoe nemen, we willen dat hij jong kennismaakt met de wereld en culturen! Omdat ik van Armeense afkomst ben en
een oma (en véél familie in Turkije heb wonen) gingen wij ieder jaar daarheen, dus tot 5 jaar terug was ik alleen nog maar in Turkije geweest haha, terwijl
mijn man de halve wereld heeft gezien! Van Isla Margarita tot Zuid Afrika! Dat wil ik
ook voor mijn kleine man!
een oma (en véél familie in Turkije heb wonen) gingen wij ieder jaar daarheen, dus tot 5 jaar terug was ik alleen nog maar in Turkije geweest haha, terwijl
mijn man de halve wereld heeft gezien! Van Isla Margarita tot Zuid Afrika! Dat wil ik
ook voor mijn kleine man!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Lejow schreef:En dan een tip:
Ook het Disney hotel zelf?
Jup volgens mij wel.
Het reisbureau wil er zelf ook natuurlijk nog wat aan verdienen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Jup volgens mij wel.
Ja dat is zo! Ok:) bedenk me net, als hij bijna
1 is is het Disney kerstfeest!!!! Haha *lightbulb*
Ohhhh en dat is zo leuk!
Het kasteel met lichtjes, en als het goed is heb je dan ook de avondparade met lichtjes
En alles is in kerstsfeer.. en en en en en en en...
Het kasteel met lichtjes, en als het goed is heb je dan ook de avondparade met lichtjes
En alles is in kerstsfeer.. en en en en en en en...
Lejow- Lady Post-a-lot
Met een baby zou ik nooit gaan, kun je net zo goed nu al gaan want dan kun je toch ook nergens in, met een baby dus.
Wij gaan met zijn tweeën en nemen de kinderen pas mee als ze zeker 4+ zijn, daarvoor hebben ze er volgens mij nog niet veel aan.
Wij gaan met zijn tweeën en nemen de kinderen pas mee als ze zeker 4+ zijn, daarvoor hebben ze er volgens mij nog niet veel aan.
Printje- Lady Post-a-lot
Ja kan wel, alleen moet je dan om de beurt, of met een ander stel gaan.
Je hebt namelijk de baby switch. Dan blijft 1 iemand met de baby bij de uitgang wachten, gaat de ander in de wachtrij en in de attractie en dan mag je daarna wisselen, blijft de eerste bij de baby en mag de tweede zonder wachtrij in de attractie.
Je hebt namelijk de baby switch. Dan blijft 1 iemand met de baby bij de uitgang wachten, gaat de ander in de wachtrij en in de attractie en dan mag je daarna wisselen, blijft de eerste bij de baby en mag de tweede zonder wachtrij in de attractie.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ja kan wel, alleen moet je dan om de beurt, of met een ander stel gaan.
Ow das wel heel netjes geregeld dan zeg. Maar ik zou het zelf teveel gedoe vinden met een baby en wil ook zelf gewoon echt genieten hahahaha, zonder bezig te zijn met flesjes/slaapjes/luiers hahaa.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik zou inderdaad ook niet met een baby naar Disneyland gaan. Maar eerlijk gezegd zou ik nu nog niet eens met de kinderen naar Disneyland gaan, we hebben het wel overwogen voor het najaar, maar we denken dat het toch nog te groot en teveel is. Ik zou wel een keer met Yrsa naar Playmobil Funpark willen, maar dat is ook niet echt naast de deur.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Rejoy. schreef:nee, om bovenstaande reden, maar ook omdat ik met 22 weken al niet meer de hele dag kon lopen zonder pijn.
+1
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Verstandig om na de bevalling te gaan. Dan heb je er veel meer aan.
Wij hebben ook besloten om pas met ons kindje of eventueel meerdere kinderen te gaan als ze groot genoeg zijn. Wij zagen zoveel ouders met huilende en vervelende kinderen in het park rondlopen. Het is voor jou niet leuk en voor het kind ook niet.
Wij hadden het idee dat de ouders het meer voor zichzelf deden dan voor de kinderen. Maar ga dan lekker saampjes of met vrienden en laat je kindje nog thuis.
Het is al duur genoeg
Wij hebben ook besloten om pas met ons kindje of eventueel meerdere kinderen te gaan als ze groot genoeg zijn. Wij zagen zoveel ouders met huilende en vervelende kinderen in het park rondlopen. Het is voor jou niet leuk en voor het kind ook niet.
Wij hadden het idee dat de ouders het meer voor zichzelf deden dan voor de kinderen. Maar ga dan lekker saampjes of met vrienden en laat je kindje nog thuis.
Het is al duur genoeg
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 8 á 9 weken zwanger en sauna
» 12 weken zwanger en koorts
» 23 weken zwanger en nesteldrang?
» 37 weken zwanger en blaasontsteking?
» Nachtjes weg en 37 weken zwanger