Tupperware
+9
Tsjip
love
PiP
Pien
Arwyn
Jeanette
Parisienne
Minx
Lindsya
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Tupperware
Ja, het klinkt misschien suf ... (maar de kwaliteit is gewoon erg goed)
Ik heb net op de site van Tupperware een aantal dingen in mijn winkelmandje gezet en doorgestuurd. Nu zag ik dat er iemand contact met me opneemt i.v.m. mijn bestelling en deze dan persoonlijk af komt geven.
Wie heeft er weleens meer via de webshop bestelt? Hoe ging dit verder in zijn werk?
Gaan ze je een tupperware party aansmeren?
En voor de mensen die weleens meegedaan hebben aan zo'n party: scheelt dat nou echt qua prijs?
Ik heb net op de site van Tupperware een aantal dingen in mijn winkelmandje gezet en doorgestuurd. Nu zag ik dat er iemand contact met me opneemt i.v.m. mijn bestelling en deze dan persoonlijk af komt geven.
Wie heeft er weleens meer via de webshop bestelt? Hoe ging dit verder in zijn werk?
Gaan ze je een tupperware party aansmeren?
En voor de mensen die weleens meegedaan hebben aan zo'n party: scheelt dat nou echt qua prijs?
Gast- Gast
Re: Tupperware
Ik ben laats naar een party geweest bij een vriendin.
Volgens mij scheelt het als je boven een bepaald bedrag uit komt. Dan krijgt de gastvrouw volgens mij een bepaalde korting.
Ik heb voor de tuitbeker 18.40 betaald en dat kost ie volgens mij op de site ook.
Volgens mij scheelt het als je boven een bepaald bedrag uit komt. Dan krijgt de gastvrouw volgens mij een bepaalde korting.
Ik heb voor de tuitbeker 18.40 betaald en dat kost ie volgens mij op de site ook.
Gast- Gast
Het scheelt in prijs niks. Alleen de gastvrouw krijgt korting bij bepaalde bedragen wat er verkocht wordt op die dag op artikelen. Ze hebben ook weleens een tas bij der met aanbiedingen. Tegenwoordig is zo'n party niet zo suf, ze doen nu ook koken voor je met die bakjes van de Tupperware. Maar aan het einde van de avond proberen ze je wel een party aan te smeren.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Lindsya schreef:Het scheelt in prijs niks. Alleen de gastvrouw krijgt korting bij bepaalde bedragen wat er verkocht wordt op die dag op artikelen. Ze hebben ook weleens een tas bij der met aanbiedingen. Tegenwoordig is zo'n party niet zo suf, ze doen nu ook koken voor je met die bakjes van de Tupperware. Maar aan het einde van de avond proberen ze je wel een party aan te smeren.
Dat deed deze mevrouw niet hoor
Bij de avond waar ik bij was kon je trouwens krassen en dan had je recht op een bepaalde prijs.
Zaten best goeie dingen tussen maar ik ging voor het simpele groene lepeltje
Gast- Gast
Krassen voor iets was bij ons niet. Is het toch bij elke party anders. Die lepels konden wij gratis krijgen, want je kreeg allemaal iets kleins kado waaronder die lepels.
Lindsya- Kletskop
tupperware is geniaal . Als ik zie hoe lang dat spul mee gaat en de service is super gaat er iets kapot dan kun je het zo ruilen. En krijg je of dezelfde weer terug of iets vergelijkbaars.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Begrijp ik nou dat je wel via de webshop kunt bestellen maar ze het persoonlijk bij je afgeven? Het wordt dus niet opgestuurd ofzo?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Begrijp ik nou dat je wel via de webshop kunt bestellen maar ze het persoonlijk bij je afgeven? Het wordt dus niet opgestuurd ofzo?
Dat begrijp je inderdaad goed. Ik ging er vanuit dat het gewoon opgestuurd werd en dit was dus wel even een kleine tegenvaller. Er worden wel bezorgkosten gerekend dus hier had ik het natuurlijk aan kunnen zien. Heb ik eigenlijk gewoon overheen gekeken omdat ik dacht dat het om verzendkosten ging.
Ik heb dinsdagavond besteld, maar nog geen reactie tot nu toe. We wachten rustig af ....
Ik heb trouwens de volgende dingen besteld
Ik zat nog te twijfelen over deze schaal, dus die heb ik maar niet genomen
Gast- Gast
Oeeeh dat kon toch voorheen nooit, online bestellen? Dan ga ik snel even kijken want ik wil al jaaaren de kaasdoos
Gast- Gast
Oke, Birgit.. als jij het binnen hebt, wil je dan even laten weten hoe het precies ging? Ben ik dan toch benieuwd of er echt iemand van Tupperware komt en je nog meer aan komt smeren of inderdaad zo'n party (wat overigens wel leuk is). Ik ga ook eens kijken op de webshop.. ik zoek van die 'hang-aan lepeltjes'.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb zo'n magnetron opwarm ding en dat is echt super. Is ook niet kapot te krijgen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zweer bij dit ding:
Laatst aangepast door Smikkell op do 27 jan 2011 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb er zelf nog nooit wat besteld, maar wel 1 ding gekregen van mijn moeder. Een blauwe bak met een draaiding bovenop waarmee je oa uitjes kunt snijden en slagroom kunt kloppen. Vind het echt een geweldig ding!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Ik heb er zelf nog nooit wat besteld, maar wel 1 ding gekregen van mijn moeder. Een blauwe bak met een draaiding bovenop waarmee je oa uitjes kunt snijden en slagroom kunt kloppen. Vind het echt een geweldig ding!
Een quick chef bedoel je denk ik Ik heb die ook, ideaal!
Gast- Gast
Parisienne schreef:Oke, Birgit.. als jij het binnen hebt, wil je dan even laten weten hoe het precies ging? Ben ik dan toch benieuwd of er echt iemand van Tupperware komt en je nog meer aan komt smeren of inderdaad zo'n party (wat overigens wel leuk is). Ik ga ook eens kijken op de webshop.. ik zoek van die 'hang-aan lepeltjes'.
Ze belde vanmiddag op en heeft het ongeveer een half uurtje geleden gebracht.
Ze vroeg waarom ik via internet een bestelling had gedaan, of ik het niet leuk zou vinden om zelf eens zo'n party te geven.
Hier heb ik maar op geantwoord dat ik niet weet of er in mijn omgeving genoeg animo voor is en dat ik het nog wel even zou vragen.
Toen zei ze dat ze ook nog een baan in de aanbieding had, zelf demonstratrice zijn. Ik heb gezegd dat ik mezelf daar niet echt het type voor vind. Toen afgerekend en ze was meteen weer weg, misschien omdat er verder toch niks te halen viel? :-)
Ze wilde eigenlijk ook niet te lang binnen komen want ze had 2 kinderen in de auto zitten. Ik dacht dat ze beter even naar binnen kon komen om af te rekenen, vind ik dan weer zo stom aan de deur.
De party's die ze tegenwoordig geven zijn trouwens niet meer de party's van vroeger waarbij iemand een hele avond stond te vertellen over de producten. Ze doen tegenwoordig een soort kookworshops zodat je op zo'n avond zelf met de producten aan de slag gaat.
Gast- Gast
toevallig heb ik vorige week woensdag een party gehad.... de 2de die ik mee maakte.
het is inderdaad niet zo'n party waarbij de hele avond de demonstratrische aan het woord in maar waarbij je idd hapjes/ smoothies/ cocktails o.i.d. gaat maken. die avond zijn er geen aparte prijzen, alleen bij een bepaalde omzet krijgt de gastvrouw wat cadeau en korting. ik vond het leuk, ik vond onze vrouw niet zo leuk, maar ze vertelde wel heel eerlijk welke spullen echt onzin zijn en je dus echt niet moet kopen!
het is inderdaad niet zo'n party waarbij de hele avond de demonstratrische aan het woord in maar waarbij je idd hapjes/ smoothies/ cocktails o.i.d. gaat maken. die avond zijn er geen aparte prijzen, alleen bij een bepaalde omzet krijgt de gastvrouw wat cadeau en korting. ik vond het leuk, ik vond onze vrouw niet zo leuk, maar ze vertelde wel heel eerlijk welke spullen echt onzin zijn en je dus echt niet moet kopen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Ik zweer bij dit ding:
Ja, die hebben wij ook!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Omdat het belachelijk duur is?Mama_van2 schreef:Waarom ben ik allergische voor Tupperware ....?
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Mama_van2 schreef:Waarom ben ik allergische voor Tupperware ....?
Omdat het design zo lelijk is?
Gast- Gast
Mnnn beide denk ik ? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik zoiets zou kopen en er zoveel geld aan zou uitgeven, voor een simpel bakje ? Die van de blokker zijn toch ook gewoon goed en die koop je voor 2 euro per stuk, sommige gaan al jaren mee. Ik snap heel die tupperware nooit zo goed maar misschien ben ik hier de enige ?
Gast- Gast
Voor de rest koop ik ook gewoon alles bij Xenos/Blokker/Hema hoor :-)
Je kon bij Super de Boer eens vleeswarenschaaltjes, voorraaddozen en andere schaaltjes sparen. Dat was tot nu toe het enige wat ik er van had. Het ging me nu eigenlijk alleen om de koektrommel omdat ik nog geen trommel heb gevonden waarin alles lang vers blijft. Vaak worden de koekjes taai enzo.
Je kon bij Super de Boer eens vleeswarenschaaltjes, voorraaddozen en andere schaaltjes sparen. Dat was tot nu toe het enige wat ik er van had. Het ging me nu eigenlijk alleen om de koektrommel omdat ik nog geen trommel heb gevonden waarin alles lang vers blijft. Vaak worden de koekjes taai enzo.
Gast- Gast
Omdat ik hier al verschillende tuitbekers in d ekast heb staan die allemaal zogenaamd anti lek zijn maar dat helemaal niet zijn
Daarom heb ik die vreselijk dure tuitbeker gekocht hahaha.
En deze is echt 100% anti lek.
Behalve als ze het tuutje induwen op de ondergrond zeg maar. Dan niet.
Dat ding van Smikkel vind ik ook ideaal maar echt veeeeel te duur.
Daarom heb ik die vreselijk dure tuitbeker gekocht hahaha.
En deze is echt 100% anti lek.
Behalve als ze het tuutje induwen op de ondergrond zeg maar. Dan niet.
Dat ding van Smikkel vind ik ook ideaal maar echt veeeeel te duur.
Gast- Gast
Ik hoef ook niet alles van Tupperware maar de kaasdoos van mijn ouders is ZO handig. Zo'n goede heb ik gewoon nergens anders gezien, mijn kaas past nooit.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zweer bij dit ding:
Die heb ik ook gekocht.
Lindsya- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: