Goedemorgen Donderdag
+9
Yare
Pompoen
Sarah1985
Caramba
Prosecco
heartsdale
Silver
Japie
slaatje
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen Donderdag
Vandaag een nieuwe poging wagen om naar het werk te gaan. Gister voor ik weg moest begonnen met overgeven en vreselijk misselijk zijn. Vandaag wat tips nageleeft om dit tegen te gaan in de hoop dat het werkt. Dus zo even aankleden, in de bus en een paar uur werken. Dan eindelijk dat pakje kopen dat ik bij Prenatal heb gezien en weer terug naar huis. Dan mijn moeder even bellen die vandaag jarig is en verder vrij weinig.
Fijne dag allemaal.
Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Goedemorgen Donderdag
Goedemorgen,
Ik heb lekker geslapen vannacht. Vandaag laatste dagje werken tot 17.00 en dan heb ik lekker weekend. Vanavond ga ik sporten en als ik thuis kom lekker een film kijken.
Succes vandaag slaatje!
Fijne dag allemaal!
Ik heb lekker geslapen vannacht. Vandaag laatste dagje werken tot 17.00 en dan heb ik lekker weekend. Vanavond ga ik sporten en als ik thuis kom lekker een film kijken.
Succes vandaag slaatje!
Fijne dag allemaal!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Morgen!
Succes Slaatje!!
Hier was het heel erg vroeg weer dat mijn zoontje wakker werd! Dus een lange dag voor de boeg!
Succes Slaatje!!
Hier was het heel erg vroeg weer dat mijn zoontje wakker werd! Dus een lange dag voor de boeg!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb heerlijk geslapen! Onlangs een flowee mat gekocht. Nou ideaal zo'n matje. Ben er helemaal door uitgerust.
Vandaag is een drukke dag, eerst even paar uurtjes werken, daarna door naar de winkel om taart en de laatste boodschapjes te halen. En 's middags komt de eerste visite al voor de verjaardag van mijn vriend.
Een fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen! Onlangs een flowee mat gekocht. Nou ideaal zo'n matje. Ben er helemaal door uitgerust.
Vandaag is een drukke dag, eerst even paar uurtjes werken, daarna door naar de winkel om taart en de laatste boodschapjes te halen. En 's middags komt de eerste visite al voor de verjaardag van mijn vriend.
Een fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen... en ben jarig vandaag joepie
Heb al cadeautjes gekregen van vriendlief, een nieuwe telefoon!!
Iedereen een fijne dag..
Iedereen een fijne dag..
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
heartsdale schreef:Goedemorgen!
Iedereen een fijne dag..
Gefeliciteerd! Wens je een gezellige dag toe.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Silver schreef:Goedemorgen,
Een fijne dag allemaal!
Hoe gebruik jij die mat? Ik heb het net even bekeken maar vind hem vrij prijzig om gewoon te kijken wat ik er van vind. Als hij echt fijn is, is het dan wel weer een prima prijs.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Goedemorgen,
Heb lekker geslapen vannacht, alleen een uurtje voor de wekker slaap ik, denk ik, nooit zo vast. Wanneer mijn wekker dan gaat denk ik "ah nee". En dan ben ik ineens moe!
Straks een paar uurtjes werken. Na mijn werk even door huis heen. vanavond nog paar uurtjes werken en dan is de dag weer voorbij.
Fijne dag iedereen.
Heb lekker geslapen vannacht, alleen een uurtje voor de wekker slaap ik, denk ik, nooit zo vast. Wanneer mijn wekker dan gaat denk ik "ah nee". En dan ben ik ineens moe!
Straks een paar uurtjes werken. Na mijn werk even door huis heen. vanavond nog paar uurtjes werken en dan is de dag weer voorbij.
Fijne dag iedereen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Goedemorgen,
Mijn slaapritme is bagger! Ik ben altijd veel te vroeg wakker. Waar is de tijd dat ik tot 1200 in bed kon liggen?
Ik heb geen zin...om mijn Defensiespullen terug naar de kazerne te brengen. Het zal dan echt de laatste keer worden dat ik op een Defensie complex kom. Pfff ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik stop! Stom!
Verder is het niet een heel bijzondere dag, beetje rommelen in huis en vanavond sporten!
Mijn slaapritme is bagger! Ik ben altijd veel te vroeg wakker. Waar is de tijd dat ik tot 1200 in bed kon liggen?
Ik heb geen zin...om mijn Defensiespullen terug naar de kazerne te brengen. Het zal dan echt de laatste keer worden dat ik op een Defensie complex kom. Pfff ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik stop! Stom!
Verder is het niet een heel bijzondere dag, beetje rommelen in huis en vanavond sporten!
Gast- Gast
Goedemorgen
Wij gaan zo naar Nijmegen om.mijn ouders te verrassen. Ik ben heel erg benieuwd hoe het met mijn vader gaat. Gister ging het niet goed tijdens de 4 daagse. Zie op buienradar dat het daar rotweer is.
Fijne dag allemaal
Wij gaan zo naar Nijmegen om.mijn ouders te verrassen. Ik ben heel erg benieuwd hoe het met mijn vader gaat. Gister ging het niet goed tijdens de 4 daagse. Zie op buienradar dat het daar rotweer is.
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Heartsdale, gefeliciteerd met je verjaardag!
Hier een k.udt nacht gehad, Amé was een partij aan het klieren. Gevolg de wekker ging en mevrouw lag net te slapen.
Straks het huis poetsen en de bedden voor Zusje en Smikkell klaarmaken, want die komen vanavond al. Ik gok dat het niet vroeg naar bed wordt
Fijne dag all!
Hier een k.udt nacht gehad, Amé was een partij aan het klieren. Gevolg de wekker ging en mevrouw lag net te slapen.
Straks het huis poetsen en de bedden voor Zusje en Smikkell klaarmaken, want die komen vanavond al. Ik gok dat het niet vroeg naar bed wordt
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik lig nog heel even in bed wakker te worden. Vandaag heb ik genoeg te doen...
- kleding naar de kledingbank brengen
- kast bouwen
- trapbetimmering maken
- simkaart laten omzetten naar microsim in de stad
- kast inruimen
- wassen draaien
- koffer inpakken voor de vakantie
Dus moet geloof ik maar eens gaan opstaan...
- kast bouwen
- trapbetimmering maken
- simkaart laten omzetten naar microsim in de stad
- kast inruimen
- wassen draaien
- koffer inpakken voor de vakantie
Dus moet geloof ik maar eens gaan opstaan...
Laatst aangepast door тыквашка op wo 18 jul 2012 - 21:19; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen!
Ik ga vanochtend poetsen en vanmiddag heb ik met een vriendin afgesproken, gezellig samen lunchen en shoppen, heeerlijk!! Fijne dag!
Ik ga vanochtend poetsen en vanmiddag heb ik met een vriendin afgesproken, gezellig samen lunchen en shoppen, heeerlijk!! Fijne dag!
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Goedemorgen!
Wij zijn vandaag een jaar samen! Ik ben dus vrolijk vandaag. We gaan lekker uiteten vanavond en krijgen via een speciale website pas over een uurtje te horen in welk restaurant we geplaatst zijn. Ben heel benieuwd!
Verder moet ik vandaag beetje werken en een nieuwe geheugenkaart voor m'n camera kopen. Dat ga ik zo eerst maar eens doen.
Wij zijn vandaag een jaar samen! Ik ben dus vrolijk vandaag. We gaan lekker uiteten vanavond en krijgen via een speciale website pas over een uurtje te horen in welk restaurant we geplaatst zijn. Ben heel benieuwd!
Verder moet ik vandaag beetje werken en een nieuwe geheugenkaart voor m'n camera kopen. Dat ga ik zo eerst maar eens doen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
ahhhh -__- ik ben extreem groggy. Ik heb gister een verkeerd medicijn in genomen en ik voel me nu nog steeds niet goed...
bahhhh
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik moet vandaag werken tot 18u, daarna gelijk door naar mijn schoonouders + schoonbroer. Daar blijven we eten. Mijn schoonbroer is jarig en hij krijgt van ons o.a. een fles wijn cadeau met daarop de vraag of hij peter wil worden van ons kindje
Fijne dag allemaal!
Ik moet vandaag werken tot 18u, daarna gelijk door naar mijn schoonouders + schoonbroer. Daar blijven we eten. Mijn schoonbroer is jarig en hij krijgt van ons o.a. een fles wijn cadeau met daarop de vraag of hij peter wil worden van ons kindje
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Leuk, Snoes!
Goedemorgen,
Ik heb goed geslapen. Vandaag hele dag aan scriptie werken, en tussendoor even boodschappen doen.
Fijne dag allemaal!
Goedemorgen,
Ik heb goed geslapen. Vandaag hele dag aan scriptie werken, en tussendoor even boodschappen doen.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen! Ik ben aan het werk maar heb hoofdpijn. Mijn motivatie is hier echt tot onder het vriespunt gedaald. Dat moet ik snel weer terugvinden want deze week is hopeloos.
Misschien neem ik de middag wel vrij. Lekker winkelen of zo!
Misschien neem ik de middag wel vrij. Lekker winkelen of zo!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Prosecco schreef:Silver schreef:Goedemorgen,
Een fijne dag allemaal!
Hoe gebruik jij die mat? Ik heb het net even bekeken maar vind hem vrij prijzig om gewoon te kijken wat ik er van vind. Als hij echt fijn is, is het dan wel weer een prima prijs.
's Avonds leg ik het matje tijdens tv kijken onder mijn voeten. En maak kleine bewegingen, dat is meer als je vermoeide voeten hebt. En ik leg hem op bed, en ga ik er even 10min op liggen. Gebeurt niet altijd hoor. Maar ik merk dat ik er baat bij heb. Ik heb hem al eerder getest bij mijn masseur. En zodoende heb ik hem gekocht.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Tjonge, wat vervelend nou, we missen onderdelen voor de kast .
Ik geloof dat bij deze onze klusmarathon is afgelopen, we gaan na de vakantie wel weer verder.
Ik geloof dat bij deze onze klusmarathon is afgelopen, we gaan na de vakantie wel weer verder.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen donderdag!!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!
» Goedemorgen donderdag!