Wat ik me afvraag is of ...
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat ik me afvraag is of ...
Vanmiddag fietste ik door de stad (Utrecht) en toen kwam bij mij de vraag op of er hier ook meisjes zijn die een hoofddoek/jihab dragen?
Gast- Gast
Re: Wat ik me afvraag is of ...
Ik, een maand per jaar en af en toe op een bruiloft.
Er zit wel een heel groot verschil tussen een hijab of een niqab trouwens hoor haha.
Er zit wel een heel groot verschil tussen een hijab of een niqab trouwens hoor haha.
Laatst aangepast door Sugarfall op wo 18 jul 2012 - 7:37; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Of een boerka? zag t tijdens mn vakantie op Malta regelmatig voorbij komen en vind t zoiets naars hebben.
Maar goed om bij de openingsvraag te blijven, nee niks om mijn haar te bedekken.
Maar goed om bij de openingsvraag te blijven, nee niks om mijn haar te bedekken.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Wat is dat een hijab?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Mermaid Forest schreef:Bedoel je hijab?
O my gosh, wat héb ik de laatste tijd. Ik kan niet eens meer normaal denken, ik dacht echt dat jihab hoofddoekje betekende maar niet dus , maar dát bedoel ik inderdaad...
Gast- Gast
Sugarfall schreef:Ik, een maand per jaar en af en toe op een bruiloft.
Wat is het grote verschil? En waarom draag je hem een maand per jaar?
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Sugarfall schreef:Ik, een maand per jaar en af en toe op een bruiloft.
Omdat ik dan in Iran ben, het verschil is dat een Hijab je hoofd en gezicht/nek bedekt, bij een Niqab zie je alleen nog de ogen, en bij een Burka zit er dan nog een gaasje voor de ogen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sugarfall schreef:Shoesdontlie schreef:Sugarfall schreef:Ik, een maand per jaar en af en toe op een bruiloft.
Omdat ik dan in Iran ben, het verschil is dat een Hijab je hoofd en gezicht/nek bedekt, bij een Niqab zie je alleen nog de ogen, en bij een Burka zit er dan nog een gaasje voor de ogen.
Dan vind ik een Hijab het mooiste!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat ik mij afvraag ...
» Wat ik me nou afvraag
» Wat ik me afvraag...
» Wat ik me zo afvraag op deze zondag avond
» Wat ik me nou afvraag
» Wat ik me afvraag...
» Wat ik me zo afvraag op deze zondag avond
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: