Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ik voel me even een hele slechte mama

+5
Fiwen
Annemie
Teddyaapje
Lejow
mauwmauw
9 plaatsers

Ga naar beneden

ik voel me even een hele slechte mama Empty ik voel me even een hele slechte mama

Bericht  mauwmauw zo 15 jul 2012 - 8:52

Ik werk op moment vaak 4 dagen,dus zie ik V maar 3 dagen in de week.Vandaag een heerlijk dagje met hem gehad,en ik hoorde hem voor het eerst 1,2,3 tellen.Ik vertel dat net vol trots aan mijn moeder,krijg ik als antwoord "Dat doet hij al een tijdje hoor".Wat voel ik me een slechte mama dat ik dat nog nooit heb gehoord van mijn zoon.Ik zie hem ook zo weinig op moment.Gelukkig nu 3 weken vakantie.

Voelen jullie je ook weleens een slechte moeder>?
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ik voel me even een hele slechte mama Empty Re: ik voel me even een hele slechte mama

Bericht  Lejow zo 15 jul 2012 - 8:57

Oh he bah, wat een 'nare' reactie van je moeder.
Snap dat ze het leuk vindt dat zij kennelijk de primeur had, maar vind dat ze ook wel iets meer had mogen inspelen op jouw enthousiasme!

En je bent echt niet zomaar een slechte moeder hoor. Daar is een héle hoop meer voor nodig!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

ik voel me even een hele slechte mama Empty Re: ik voel me even een hele slechte mama

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 8:57

dat is ook niet echt een leuke reactie van je moeder Cry Het was leuker geweest als ze met je mee had gejubeld.

en ik voel me ook wel eens een slechte moeder, zeker als ik mijn dochter 's ochtends uit bed moet halen als ik moet werken en zij absoluut nog niet uitgeslapen is. Dan zit ze als een dood vogeltje op de bank met haar lange haren voor de ogen en dan doet ze van moeheid nog niet eens de moeite om ze uit haar gezicht te vegen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 8:59

Tuurlijk voel ik dat soms. Welke moeder niet?

En je hoeft je echt niet schuldig te voelen meid hug

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 9:00

Ik vind niet dat je je hierdoor een slechte moeder hoeft te voelen hoor..
Wel een niet handige opmerking van je moeder, waarschijnlijk heeft ze er niet bij stil gestaan dat het voor jou heel speciaal is.

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje zo 15 jul 2012 - 9:04

Wat een rot opmerking. Misschien is het wel zo maar dat kun je ook anders brengen!

Zo gingen wij T. vanmiddag ophalen bij mijn schoonouders. Hij heeft er 3 nachtjes geslapen omdat we donderdag een bruiloft hadden en vrijdag, zaterdag en vandaag vriendenweekend hadden. Hij was vannacht ziek geworden, had koorts en heeft niet goed geslapen. De vorige keren dat hij er langer als 1 nachtje geslapen heeft was hij ook steeds ziek dus ik vermoed dat hij dan heimwee heeft. Ik had er vroeger zelf ook last van en het uitte zich ook in koorts. Toen ik dit tegen mijn schoonouders zei leken ze diep beledigd. "Nee hoor, hij heeft het hardstikke naar zijn zin gehad". Toen mijn vriendn even later aan T. vroeg of hij papa en mama had gemist zei mijn schoonmoeder 'nee he T.'. Hallo?? Hij is gewoon 3 nachtjes weg geweest..
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  mauwmauw zo 15 jul 2012 - 9:19

mijn moeder reageert altijd wel vrij negatief op dingen,zoals toen V met bijna 8 maanden eindelijk kon rollen,had ik haar gesmst,vol trots dat hij kon rollen.krijg als antwoord "dan kan je er achteraan nu" en meer van dit soort dingen,neem me ook elke keer voor om niks meer te zeggen als hij wat nieuws doet,maar in mijn enthousiasme doe ik het toch.En elke keer weer word neer gehaald door haar.Ik snap ook wel dat je niet meteen een slechte moeder bent,maar zo voelde het wel even,van kijk ik dump mijn kind en zie dingen pas later in zijn ontwikkeling omdat ik moet werken.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 9:22

Wat een nare reacties van je moeder. Zij past dus 4 dagen op jullie zoontje?

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje zo 15 jul 2012 - 9:23

Zo moet je het niet zien mauwmauw, je werkt zodat je voor je kindje kan zorgen, niet omdat je niet liever bij hem wilt zijn.

Volgens mijn kunnen jouw moeder en mijn schoonmoeder elkaar de hand schudden. Ze is een schat van een mens en staat altijd voor ons klaar maar soms kan ik haar wel wat doen. Vorige week vertelde ik dat T. zonder speen slaapt. Ipv trots en blij te zijn zei ze. 'En wat nou als hij volgende week niet wil slapen bij ons? Dan geef ik hem gewoon de speen hoor'. Nou dácht t toch niet.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  mauwmauw zo 15 jul 2012 - 9:24

nee 2 dagen,en heel soms een paar uurtjes op zaterdag als mijn schoonmoeder niet kan,maar 2 vaste dagen in de week
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  mauwmauw zo 15 jul 2012 - 9:27

@ teddyaapje,ja dat zou mijn moeder ook zo gezegd kunnen hebben ja.Verder is ze heel lief voor V,en staat altijd voor ons klaar.Heeft zelfs voorgesteld om haar bed af te staan tijdens onze verhuizing,zodat we niet in een hotel hoeven te slapen.Maar ze kan gewoon niet positief reageren,is niet alleen op mij hoor.over het algemeen is ze vrij negatief.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annemie zo 15 jul 2012 - 9:29

Jij bent echt geen slechte moeder. Mijn schoonmoeder past 2 dagen in de week op,als mijn zoontje bij ons iets voor het eerst doet en ik dat vertel aan mijn schoonmoeder,dan zegt ze: Dat deed hij bij ons al lang..yeah right..dan had ze dat toen hij dat deed echt wel gezegd..lijkt mij.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  mauwmauw zo 15 jul 2012 - 9:32

@annemie,oja zo iets had ik ook met mijn schoonmoeder,V ging opeens brood eten,(stokbrood geen gewoon brood)en vertelde dat tegen schoonmoeder...ja dat komt omdat wij hem brood hebben gegeven van het weekend...yeah right.V pakt niks aan als je het geeft,hij moet het zelf aan geven als hij wat wilt.Dus dat kan hij nooit gedaan hebben.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiwen zo 15 jul 2012 - 10:18

Wat vervelend, kan me goed voorstellen dat dit even zwaar valt voor je.
Ik heb het gevoel ook wel (gehad) hoor! Toen ik het heel druk had met stage en meteen de eerste week al merkte dat J.uul het daar moeilijk mee had heb ik mijn ogen uit mijn kop gehuild en me serieus afgevraagd waarom ik haar dit aan doe en of ik niet beter mijn studie tijdelijk kon stoppen.

Probeer toch te genieten van dit moment en je niks aan te trekken van wat je moeder er van zegt. Je doet dit om ervoor te zorgen dat jij en je zoontje het beter hebben en dat is heel belangrijk. Voel je niet schuldig, hoe moeilijk dat ook is!

Heel veel liefs en een dikke knuffel.

Ennuhhh: Super goed dat hij tot 3 kan tellen!!!!! :cheering:
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Tania zo 15 jul 2012 - 10:27

Wat goed van je zoontje! Jammer van de reactie van je moeder, ze had ook gewoon blij met je mee kunnen praten. Het maakt je echt geen slechte moeder hoor, zo moet je niet denken.

Ik voel me de laatste weken een slechte moeder omdat ik zo weinig geduld heb. Dan wordt ik soms bozer dan ik zou willen, ik probeer er nu wel heel erg op te letten en het gaat gelukkig al beter.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Slakje zo 15 jul 2012 - 18:55

Ik heb het met de creche. Als ik zeg dat ze wat nieuws kan of heeft of doet, ... zeggen steeds dat het al lang zo is. Ik ben zoveel weg dat ik wel een deel van haar ontwikkeling mis. Daardoor vol ik mij een slechte moeder.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  SarahKey zo 15 jul 2012 - 19:04

Ik zou me echt geen slechte moeder voelen om zoiets. Juist omdat je werkt, geld binnen brengt kun je hem een goed leven geven. Al snap ik het wel als je eens wat drukker bent en je hem minder ziet dat dat helemaal niet leuk is. Vooral als ze dan nét wat nieuws leren.

Ik werk normaal twee dagen en nu al een paar weken 3-4 dagen. Vind ik ook erg, maar goed moet maar even. Nog twee weken en dan is zijn papa een maand vrij en ik hoef in die maand maar 4 dagen te werken.
Maar leuk is het niet ik voel me even een hele slechte mama 1371890812

En je moeder, wat een reactie. Sommige ouders brengen het ook zo raar.
Als ik iets tegen mijn moeder trots vertel zegt ze alleen: ' Ja, maar hij word ook groter'. Uh ja en...
Of ' Ja dat deed hij ook al bij mij pas' Kan niet want als S bij mijn moeder is zijn wij er ook Wink
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Purpleflower ma 16 jul 2012 - 8:46

Je bent zeker geen slechte moederik voel me even een hele slechte mama 699888

Moeder kunnen je soms zo verdrietig maken of kwetsen met een opmerking.
Mijn moeder doet het ook. Waarschijnlijk zonder dat ze het zelf door heeft.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: