Zwangerschapsfotoshoot fototopic! :)
+18
Schism
Elvie_
Aimee
Floor
Twellie
schuddebuikje
Annemoontje
CCC
Alex
PapillonRose
Mysterious
Mida4you
Lejow
meisje
Océane
Kat1980
PiP
Teddyaapje
22 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zwangerschapsfotoshoot fototopic! :)
Discordia schreef:Jullie kunnen natuurlijk ook allemaal dezelfde foto plaatsen. Iedere foto lijkt op de ander.
En daar ben ik het dus niet mee eens. Iedere foto is uniek, en ik zie juist heel veel verschil tussen de foto's. Het zijn foto's van een mooi en bijzondere gebeurtenis in je leven. Er groeit een kindje in jouw buik. Hoe bijzonder is dat? Zeker een mooie foto waard! Maar goed jij mag jouw mening hebben.
@ Floor: Ow wat jammer van jouw fotoshoot floor. Een vriend (fotograaf) wilde de foto's van mij nemen. Maar ik vond het te intiem om daar in mijn bh, slip en naakt voor hem te gaan staan, daarvoor ken ik hem te goed, en dat wilde ik dus niet. Vandaar dat ik het zelf heb gemaakt (mijn man hoef ik ook niet aan mijn camera's te laten bedienen). Ik heb dus ook een naakt reportage gemaakt. Maar die hou ik voor onszelf. Ik wilde gewoon graag een foto van mezelf waar ik mooi naakt op zou staan, want niet alleen je buik, maar heel je lichaam veranderd natuurlijk. De foto's in mijn lingerie staan gewoon hier in huis, en dus ook op mijn FB. Daar heb ik totaal geen moeite mee. Het zijn mooie foto's en het mag gezien worden. Daarnaast of ik nou in mijn lingerie of bikini erop sta, is voor mij niet zo'n groot verschil. Maar ook foto's met keding aan kan heel mooi zijn vind ik! Met een mooie strakke witte singlet aan b.v.
@ Oreo: Dat viel op zich wel mee. Ze waren op zich niet mislukt, het was vooral zoeken naar een goede en mooie pose zodat het er goed op stond. Een afstandbediening had heel veel gescheeld. Wie weet ooit voor een eventuele tweede zwangerschap.
@Schism: Wow, heel mooi. Vooral de kleuren en de piercing!
Gast- Gast
Discordia schreef:Jullie kunnen natuurlijk ook allemaal dezelfde foto plaatsen. Iedere foto lijkt op de ander.
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Zwangere blote buik met handen erop, slecht in een wit onderbroekje+bh/hemd, of wat roze en blauw in de buurt. Nu zijn de mogelijkheden ongetwijfeld beperkt, maar ik vind dat fotografen ook best wat meer mogen bedenken dan de foto's die ik hier zie. Een zwangere vrouw is meer dan haar buik.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
ik vind juist alle foto's zo verschillend en mooi. geen een foto vind ik hetzelfde....
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Discordia schreef:Zwangere blote buik met handen erop, slecht in een wit onderbroekje+bh/hemd, of wat roze en blauw in de buurt. Nu zijn de mogelijkheden ongetwijfeld beperkt, maar ik vind dat fotografen ook best wat meer mogen bedenken dan de foto's die ik hier zie. Een zwangere vrouw is meer dan haar buik.
Stel discordia, jij zou op dit moment hoog zwanger zou zijn en eerdaags een fotoshoot zou laten maken van jullie/jouw bolle buik. Wat voor soort foto zou jij dan graag willen? Ik neem aan dat je vast wel wat voorbeelden of voorbeeld foto's heb?
Gast- Gast
Zomersproetjes schreef:Discordia schreef:Zwangere blote buik met handen erop, slecht in een wit onderbroekje+bh/hemd, of wat roze en blauw in de buurt. Nu zijn de mogelijkheden ongetwijfeld beperkt, maar ik vind dat fotografen ook best wat meer mogen bedenken dan de foto's die ik hier zie. Een zwangere vrouw is meer dan haar buik.
Stel discordia, jij zou op dit moment hoog zwanger zou zijn en eerdaags een fotoshoot zou laten maken van jullie/jouw bolle buik. Wat voor soort foto zou jij dan graag willen? Ik neem aan dat je vast wel wat voorbeelden of voorbeeld foto's heb?
Het is sowieso dan mijn buik en niet ineens ook die van iemand anders.
Ik vond die van Mamsie die Mery gemaakt had heel erg mooi. Ik zou zelf kiezen voor heel mooie belichting eventueel icm zwart wit waardoor de schaduw mooi valt ipv die overbelichte foto's met muisjes, voile, roze en blauw.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Ik ben het eens met Discordia, ik vind ze ook allemaal op elkaar lijken...ik snap dat het voor de zwangere natuurlijk erg uniek en bijzonder is, maar ik als 'buitenstaander' vind de foto's nagenoeg hetzelfde. Hetzelfde als met de baby fotoshoots...
Gast- Gast
Het is toch logisch dat zwangerschaps en baby fotoshoots wel wat op elkaar lijken?
Het gaat om je buik, die kan je op verschillende manieren fotograveren maar dan houdt het op.
Zelfde voor een een babyfotoshoot, die kan ook niet in allerlei verschillende poses liggen(staan/zitten).
Ze zijn bijzonder omdat het dan om jouw buik/kindje gaat.
Hier geen echte fotoshoots gehad.
Het gaat om je buik, die kan je op verschillende manieren fotograveren maar dan houdt het op.
Zelfde voor een een babyfotoshoot, die kan ook niet in allerlei verschillende poses liggen(staan/zitten).
Ze zijn bijzonder omdat het dan om jouw buik/kindje gaat.
Hier geen echte fotoshoots gehad.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
portret fotos lijken toch ook op elkaar? wat maakt het uit! Als de foto voor jou speciaal is dan is ie mooi.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Floor schreef:ik weet het niet, mijn man vond het al niks toen de shoot bezig was, dus ik heb ook volledig met kleding aan maar die vind ik niet echt mooi, de andere foto's vind ik nu ook niet meer mooi, weet niet of ik ze anders wel mooi had gevonden, ik vond het best leuk om ze te laten maken (speciaal gevoel dat ik de foto ging), ik kijk er ook nooit meer naar dat heeft ook weinig nut als je het toch met niemand kan delen, ik vind mezelf al erg lelijk toen ik zwanger was en dan helpt het niet mee als ik foto's kijk waarvan ik toch al weet dat mijn man ze niet mooi vind.
Dat vind ik echt heel rot voor je, dat je ze ook niet meer mooi kan vinden omdat je man er zo negatief over is. Misschien kan je ze wel eens met iemand delen (moeder, vriendin?) om te kijken hoe anderen erover denken.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Discordia schreef:Zwangere blote buik met handen erop, slecht in een wit onderbroekje+bh/hemd, of wat roze en blauw in de buurt. Nu zijn de mogelijkheden ongetwijfeld beperkt, maar ik vind dat fotografen ook best wat meer mogen bedenken dan de foto's die ik hier zie. Een zwangere vrouw is meer dan haar buik.
En wat als de zwangere dit nou wíl? Ga je dan als fotograaf je wil opleggen? Ik vind van niet en ja, dan val je in de categorie 100 in een dozijn, maar als de zwangere daar blij mee is, so what?
Qua overbelichting ben ik het niet geheel met je eens, soms wel, maar niet altijd. Denk dat je zelf ook wel weet hoe lastig het is om het goed uit te lichten op een witte achtergrond!
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: