Zwangerschapsfotoshoot fototopic! :)
+18
Schism
Elvie_
Aimee
Floor
Twellie
schuddebuikje
Annemoontje
CCC
Alex
PapillonRose
Mysterious
Mida4you
Lejow
meisje
Océane
Kat1980
PiP
Teddyaapje
22 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zwangerschapsfotoshoot fototopic! :)
Wauw mooie foto's! Hier één van de foto's van onze shoot, rest staat mijn vriend ook op en hij wilt niet op Yes Dus doen we maar niet dan... Niet quoten ajb.
Laatst aangepast door chococupcake op ma 16 jul 2012 - 5:36; in totaal 2 keer bewerkt
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Alex, ja jij was de eerste :-)
Aquala, pm terug!
Mooie buikjes, dames!
Aquala, pm terug!
Mooie buikjes, dames!
Gast- Gast
Zomersproetje, die foto met de bloem vind ik ook echt heel mooi!!
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Mooi Nera en Pip! Die met je dochter zijn erg leuk, vooral die ene dat ze "valt".
*knip*
*knip*
Laatst aangepast door Watermeloen op za 14 jul 2012 - 18:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mooie foto's allemaal!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Mysterious schreef:Zomersproetje, die foto met de bloem vind ik ook echt heel mooi!!
Dank je mysterious , ik vind hem ook nog steeds heel erg gaaf! ( Ik zal je de details besparen hoe ik deze foto alleen heb moeten maken )
Gast- Gast
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een vrolijke foto's schuddebuikje, het plezier straalt eraf .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Arden schreef:Mooie foto's meiden!! Jammer dat ik het nooit gedaan heb. Ik vind alleen die foto's waar mensen die doeken om de buik hebben (zoals Mirjam4you geloof ik) nooit mooi.
Ja dat is je eigen mening natuurlijk. Ik vind de foto zelf erg mooi!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
we hebben ook heel erg veel gelachen....
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Zomersproetjes schreef:Mysterious schreef:Zomersproetje, die foto met de bloem vind ik ook echt heel mooi!!
Dank je mysterious , ik vind hem ook nog steeds heel erg gaaf! ( Ik zal je de details besparen hoe ik deze foto alleen heb moeten maken )
Aangezien ik beide handen zie, gok ik camera op zelf ontspanner, midden op je gezicht?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Bijna goed lejow, eerst licht uitgemeten. toen statief gezet waar ik met mijn buik zou liggen. handmatig scherpstellen op statief. plek markeren, statief weghalen, de camera op zelf ontspanner en snel gaan liggen op de gemarkeerde plek en daarna dan heel vaak opnieuw gaan liggen. als ik het zo terug lees behoorlijk idioot, maar ben erg blij met het resultaat . maar de volgende keer gebruik ik een afstandbediening
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Lotje op di 25 sep 2012 - 6:56; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Zomersproetjes schreef:Bijna goed lejow, eerst licht uitgemeten. toen statief gezet waar ik met mijn buik zou liggen. handmatig scherpstellen op statief. plek markeren, statief weghalen, de camera op zelf ontspanner en snel gaan liggen op de gemarkeerde plek en daarna dan heel vaak opnieuw gaan liggen. als ik het zo terug lees behoorlijk idioot, maar ben erg blij met het resultaat . maar de volgende keer gebruik ik een afstandbediening
nou dan wil ik de volgende keer wel komen en 600 keer voor je op het knopje drukken hoor om foto's te maken (als jij alles goed hebt ingesteld). Wat een werk zeg! maar het resultaat mag er wel zijn.
Ik heb ook een foto laten maken maar mijn man vind hem te bloot dus nog nooit iemand (behalve hij en de fotograaf natuurlijk) heeft hem gezien.
Iedereen mooie foto's trouwens, leuk om te zien!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Zomersproetjes schreef:Mysterious schreef:Zomersproetje, die foto met de bloem vind ik ook echt heel mooi!!
Ahhhh please vertel
oh dat had je al gedaan hihi was te snel
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Whahaha zomersproetjes, briljant! Hoeveel mislukte varianten had je?
Gast- Gast
Mirjam4you schreef:Arden schreef:Mooie foto's meiden!! Jammer dat ik het nooit gedaan heb. Ik vind alleen die foto's waar mensen die doeken om de buik hebben (zoals Mirjam4you geloof ik) nooit mooi.
Ja dat is je eigen mening natuurlijk. Ik vind de foto zelf erg mooi!
Het gaat er toch ook om dat je er zelf blij mee bent en de foto mooi vindt. Ik zou het dan niet zo belangrijk vinden of een ander het mooi vindt of niet.
Gast- Gast
Floor schreef:Zomersproetjes schreef:Bijna goed lejow, eerst licht uitgemeten. toen statief gezet waar ik met mijn buik zou liggen. handmatig scherpstellen op statief. plek markeren, statief weghalen, de camera op zelf ontspanner en snel gaan liggen op de gemarkeerde plek en daarna dan heel vaak opnieuw gaan liggen. als ik het zo terug lees behoorlijk idioot, maar ben erg blij met het resultaat . maar de volgende keer gebruik ik een afstandbediening
nou dan wil ik de volgende keer wel komen en 600 keer voor je op het knopje drukken hoor om foto's te maken (als jij alles goed hebt ingesteld). Wat een werk zeg! maar het resultaat mag er wel zijn.
Ik heb ook een foto laten maken maar mijn man vind hem te bloot dus nog nooit iemand (behalve hij en de fotograaf natuurlijk) heeft hem gezien.
Iedereen mooie foto's trouwens, leuk om te zien!
Wat jammer dat je hem aan niemand hebt kunnen laten zien... Wat vind je zelf van de foto's?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
ik weet het niet, mijn man vond het al niks toen de shoot bezig was, dus ik heb ook volledig met kleding aan maar die vind ik niet echt mooi, de andere foto's vind ik nu ook niet meer mooi, weet niet of ik ze anders wel mooi had gevonden, ik vond het best leuk om ze te laten maken (speciaal gevoel dat ik de foto ging), ik kijk er ook nooit meer naar dat heeft ook weinig nut als je het toch met niemand kan delen, ik vind mezelf al erg lelijk toen ik zwanger was en dan helpt het niet mee als ik foto's kijk waarvan ik toch al weet dat mijn man ze niet mooi vind.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Wat een mooie foto's!
Elvie_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 34
Registratiedatum : 25-12-10
Heb er maar 1 waar ik niet herkenbaar opsta
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Schism op ma 16 jul 2012 - 7:44; in totaal 1 keer bewerkt
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Jullie kunnen natuurlijk ook allemaal dezelfde foto plaatsen. Iedere foto lijkt op de ander.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Discordia schreef:Jullie kunnen natuurlijk ook allemaal dezelfde foto plaatsen. Iedere foto lijkt op de ander.
Waarom kijk je hier dan
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Discordia schreef:Jullie kunnen natuurlijk ook allemaal dezelfde foto plaatsen. Iedere foto lijkt op de ander.
Ja dus? Voor degene die ze hebben laten maken zijn ze toch speciaal omdat hun eigen kindje in die buik zit.
Ik heb geen fotoshoot gedaan, ik zou zo'n foto toch niet aan de muur hangen ofzo dus ik vond het zonde om ze dan te laten maken.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Niet zo happen meiden, ik vrees dat Discordia jullie gewoon even op de kast wil jagen
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: