Operatiebrief
+4
May
vlinder-19
Lejow
SuperGrover
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Operatiebrief
Ik heb net de brief binnen gekregen met de bevestiging dat ik dinsdag geopereerd word. Nu staat er dikgedrukt in dat deze operatie gepland is onder voorbehoud, dat er altijd dingen tussen kunnen komen en dat ze me in dat geval zo snel mogelijk inlichten. Nu vind ik dit behoorlijk beangstigend. Ik zou eigenlijk in mei al geopereerd worden, maar nadat ik een hele dag in het ziekenhuis heb gezeten, ging het ineens niet door, omdat de chirurgen al naar huis waren gegaan. In die brief die ik voor die geplande operatie heb gehad, stond deze zin niet. Zouden ze dit erin zetten, juist omdat het de vorige keer is gebeurd, of omdat ze het nu weer zo falend gepland hebben dat het misschien niet doorgaat? Want ik dat geval word ik echt pissed, ik moet namelijk bijna 130 km reizen om in dat ziekenhuis te komen en ik heb echt geen zin om weer een hele dag uitgedroogd in het ziekenhuis te zitten.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Operatiebrief
Volgens mij zetten ze dat erin, omdat er altijd spoedgevallen tussendoor kunnen komen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dat snap ik, maar het is niet standaardtekst, aangezien het er dus nooit eerder in stond.
SuperGrover- Ratel
Dat staat erin mocht er een spoedgeval tussen komen.
Ik lag vorig jaar helemaal klaar, komt de chirurg er ineens aan dat er een ernstig motorongeluk was gebeurd. Dus kon me weer aankleden, hapje eten en naar huis.
Ik lag vorig jaar helemaal klaar, komt de chirurg er ineens aan dat er een ernstig motorongeluk was gebeurd. Dus kon me weer aankleden, hapje eten en naar huis.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Bij mij stond het 2 jaar terug ook in de brief.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Dit is nu mijn 7e keer, maar dit staat voor het eerst in de brief. Ik begrijp heus dat er spoedgevallen tussen kunnen komen, maar dat is altijd zo, niet specifiek nu. Ik vind het juist beangstigend dat het er nu zo expliciet in staat, dat het onder voorbehoud is.
SuperGrover- Ratel
Kan je niet beter gewoon even bellen?
Bij mij stond het overigens ook in de brief.
Bij mij stond het overigens ook in de brief.
Gast- Gast
Misschien dat ze die zin nu standaard op hebben genomen in hun brieven na klachten.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb vanochtend gelijk gebeld, maar ze zijn pas maandagmiddag weer bereikbaar.
SuperGrover- Ratel
Bij ons in het ziekenhuis is dit standaard, staat in alle brieven, voor elke operatie.. Dus ik zou me niet teveel zorgen maken, idd alleen spoedgevallen kunnen ertussen komen en dat weet je toch nooit van tevoren
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Bij mij staat het er ook altijd in hoor. Dus ik zou me er niet druk om maken. Net alsof ze je expres naar het ziekenhuis laten komen als ze toch al weten dat het waarschijnlijk niet gaat lukken..
Gast- Gast
vlinder-19 schreef:Misschien dat ze die zin nu standaard op hebben genomen in hun brieven na klachten.
Zoiets denk ik ook, nieuw beleid, deze zin standaard in de brieven.Denk niet dat het iets met jou (vorige keer) te maken heeft.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Bij mij stond dat er toen ook in. Heb helaas zelf ervaren dat er spoedgevallen tussen door kunnen komen. Ik werd namelijk het spoedgeval omdat mijn galblaas was gaan ontsteken en toen was ik erg blij dat ik sneller kon.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
NoName88 schreef:vlinder-19 schreef:Misschien dat ze die zin nu standaard op hebben genomen in hun brieven na klachten.
Zoiets denk ik ook, nieuw beleid, deze zin standaard in de brieven.Denk niet dat het iets met jou (vorige keer) te maken heeft.
Dat denk ik ook!
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Powerbabe schreef:Bij mij staat het er ook altijd in hoor. Dus ik zou me er niet druk om maken. Net alsof ze je expres naar het ziekenhuis laten komen als ze toch al weten dat het waarschijnlijk niet gaat lukken..
De vorige keer zeiden ze dat ze al wisten dat het kantje boord was, ze wisten dat er een kans was dat mijn operatie niet door kon gaan. Kwestie van belangen afwegen, en het feit dat ik een hele dag moest wachten, was gewoon van minder belang.
Maar goed, ik ga er inderdaad maar vanuit dat het een nieuwe standaardzin is.
SuperGrover- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: