Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

foto's bewerken welke internetsite gebruik je?

3 plaatsers

Ga naar beneden

foto's bewerken welke internetsite gebruik je? Empty foto's bewerken welke internetsite gebruik je?

Bericht  Floor do 12 jul 2012 - 9:03

Voorheen gebruikte ik altijd picnik, dat vond ik erg makkelijk werken maar nu heb ik nog geen site gevonden die ik fijn/goed vind. Dus welke gebruik jij?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

foto's bewerken welke internetsite gebruik je? Empty Re: foto's bewerken welke internetsite gebruik je?

Bericht  _Nina do 12 jul 2012 - 9:05

Ik gebruik een standaardprogramma van Windows, of Picasa en heel soms Photoshop. Of ik gebruik m'n photo-editor app. Allemaal programma's dus, niet via een site. Programma vind ik fijner.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

foto's bewerken welke internetsite gebruik je? Empty Re: foto's bewerken welke internetsite gebruik je?

Bericht  Floor do 12 jul 2012 - 9:07

standaard programma van windows.. ow ik ben echt een muts! zit er standaard wat op m'n computer dan? silent
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  _Nina do 12 jul 2012 - 9:09

Photo editor of picture editor ofzo? Als ik een foto bekijk dan kun je rechtermuisklik doen en dan 'openen met', en dan staat t programma ertussen. Is niet uitgebreid maar leuk om de basisdingen als bijsnijden enzo te doen.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Floor do 12 jul 2012 - 9:11

Ahh ik ga nu kijken of het er op staat. bedankt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Ooh La La! do 12 jul 2012 - 9:28

Floor schreef:Voorheen gebruikte ik altijd picnik, dat vond ik erg makkelijk werken maar nu heb ik nog geen site gevonden die ik fijn/goed vind. Dus welke gebruik jij?

PicMonkey is hiervoor in de plaats gekomen. Werkt net zo makkelijk als picnik.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Floor do 12 jul 2012 - 19:53

statler, ik heb zoiets er niet tussen staan helaas.
ooh la la, bedankt!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: