foto's bewaren op computer
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
foto's bewaren op computer
Hoe bewaren jullie je foto's? Hebben jullie al je foto's op verschillende plekken opgeslagen, dus bv op de computer, en ook op een externe hardeschijf? of misschien nog wel op een andere computer?
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Re: foto's bewaren op computer
Op meerdere computers, externe hardeschijf en op flickr (dus originele formaat in de cloud), maar ik ben er misschien ook wat extreem in.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
wat houd dat flickr precies in? daar kan je onbeperk foto's in uploaden ofzo?
nou ik heb het nu op mijn laptop, en op twee externe harde schijven, dus een klein beetje minder extreem als jij maar hoor
nou ik heb het nu op mijn laptop, en op twee externe harde schijven, dus een klein beetje minder extreem als jij maar hoor
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik heb mijn foto's op mijn computer, externe harde schijf en op nog een externe harde schijf(zo een met beveiliging en twee schijven in 1, die van elkaar steeds een kopie maken).
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ze nu op mijn laptop, deel op fb. En 1X in de zoveel tijd zet ik ze op een cd/dv (weet nooit welke het is vriend doet dat haha) Ik wil nog een keer een externe harde schijf hebben eigenlijk.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
XXAnnieXX schreef:wat houd dat flickr precies in? daar kan je onbeperk foto's in uploaden ofzo?
Klopt, het is een website waar je foto's Kunt uploaden (en in albums bewaren). Je kunt ze op privé of open zetten en als ze open staan, kunnen anderen ze ook zien en commentaar geven. Dat is wel leuk. Maar foto's van m'n nichtje en onze bijvoorbeeld staan op privé. We gebruiken onze account met name als back UP, dus alle foto's zijn op origineel formaat te downloaden, wat dus handig is als je huis afbrandt en daarmee je computer en externe harde schijf. Dan heb je ze nog. Maar om zoveel foto's UP te kunnen loaeen heb je wel een pro account nodig, kost $25 per jaar. Maar ik vind het dat wel waard.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Fotos plaatsen met de Iphone
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos op het forum
» fotos afdrukken/fotoboek
» Fotos kapsel gezocht!
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos op het forum
» fotos afdrukken/fotoboek
» Fotos kapsel gezocht!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: