Die babytijd..
+22
Teddyaapje
Bloempjuh23
Stuiterbal
Dille
Rouge
Floor
Liadan
Aimee
Twellie
PapillonRose
SarahKey
Printje
Kat1980
Mamsie
Lejow
Jazzlyn
PiP
Paper Crown
Bruintje Beer
studiebol
Tania
Darius
26 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Die babytijd..
Ben ik nou de enige die de echte babytijd geen zak aan vind? Pas na een half jaar begin ik het echt leuk te vinden, tot die tijd maakt het me allemaal zo onzeker.
Gast- Gast
Re: Die babytijd..
Het is gewoon ook niet echt leuk, maar aan de andere kant: ook wel makkelijk. Geen gesleep met fruithapjes enzo. Je kunt je kind gewoon in de maxicosi kwijt. Je hoeft hem niet dertig keer bij de knopjes van de tv weg te halen.
Ik vond het met een maand of 10 juist even vervelend. Maxicosi de deur uit, maar P kon nog niet staan, dus ik moest hem telkens tillen.
En oja, P ligt nu ook niet meer stil bij het verschonen. Dat is ook irritant.
Ik vond het met een maand of 10 juist even vervelend. Maxicosi de deur uit, maar P kon nog niet staan, dus ik moest hem telkens tillen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het wel heel lief en schattig zo'n klein babytje maar ik vind het nu inderdaad ook leuker worden. Ze is nu wat groter, brabbelt gezellig mee, speelt met speelgoed enz.
Ik word alleen niet onzeker van een klein babytje, waar wordt je onzeker van dan?
Ik word alleen niet onzeker van een klein babytje, waar wordt je onzeker van dan?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het wel leuk, de babytijd. Soms ook zwaar, maar ik vind de peutertijd 10x zwaarder. Ook wel leuk hoor!
Gast- Gast
Ik vond toen ze zo klein waren het heel fijn dat ze zo rustig bij je lagen ik kon dan echt heel lang zitten met een van de twee gewoon lekker op de bank en dan zo'n warm lijfje tegen je aan Het heeft me nooit onzeker gemaakt.
Maar nu vind ik het ook leuk maar wel drukker, het eten wat ze allemaal mogen/moeten het feit dat ze door het huis schuiven.. ook heel leuk maar heel anders.
Maar nu vind ik het ook leuk maar wel drukker, het eten wat ze allemaal mogen/moeten het feit dat ze door het huis schuiven.. ook heel leuk maar heel anders.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het juist helemaal niet makkelijk. Kan nooit wat doen in huis, hij wil constant vast gehouden worden. En slapen, ho maar.
Kan ik niet gewoon meteen een dreumes baren? Al wil ik dan niet weten hoe mijn lichaam er daarna uit ziet
Kan ik niet gewoon meteen een dreumes baren? Al wil ik dan niet weten hoe mijn lichaam er daarna uit ziet
Gast- Gast
Zeker irritant.....Hier nog zo eentje.Darius schreef:
Ik vond de babytijd aan de ene kant wel leuk maar aan de andere kant ook weer niet. Je bent veel meer gebonden aan je kindje omdat hij afhankelijk van je is. Is ook wel als hij een half jaartje is maar dan kan hij zoveel meer. Ik vindt het na een half jaartje veel lekker omdat er dan ook interactie komt.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Mermaid Forest schreef:Ik vind het wel leuk, de babytijd. Soms ook zwaar, maar ik vind de peutertijd 10x zwaarder. Ook wel leuk hoor!
Echt? Ik juist helemaal niet. Ja wel pittig, maar hij kan tenminste zeggen wat hem dwars zit. Of aanwijzen wat hij wil.
Denk dat ik gewoon even een baalmaand heb
Gast- Gast
Ik vind het wel leuk. Het wordt nu wel steeds leuker, dat wel, maar ik vind dat hele kleine ook fijn. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat je er niks aan vindt.
- Edit, en ik vind momenteel de peutertijd en nu ook de kleutertijd (tsja, vakantie) tig keer zwaarder.
- Edit, en ik vind momenteel de peutertijd en nu ook de kleutertijd (tsja, vakantie) tig keer zwaarder.
Gast- Gast
Ja. Een peuter vraagt constant of je met hem wil spelen en zeurt om koekjes ik vind de peutertijd gewoon veel meer energie kosten dan de babytijd. Alles uitleggen, driftbuien in de winkel...Luce schreef:Mermaid Forest schreef:Ik vind het wel leuk, de babytijd. Soms ook zwaar, maar ik vind de peutertijd 10x zwaarder. Ook wel leuk hoor!
Echt? Ik juist helemaal niet. Ja wel pittig, maar hij kan tenminste zeggen wat hem dwars zit. Of aanwijzen wat hij wil.
Gast- Gast
Luce schreef:Mermaid Forest schreef:Ik vind het wel leuk, de babytijd. Soms ook zwaar, maar ik vind de peutertijd 10x zwaarder. Ook wel leuk hoor!
Misschien moet je niet zo streng voor je zelf zijn.. Je hoeft niet onzeker te worden, zoon nummer 1 is ook groot geworden.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Mermaid Forest schreef:Ik vind het wel leuk, de babytijd. Soms ook zwaar, maar ik vind de peutertijd 10x zwaarder. Ook wel leuk hoor!
+1
Ik vind alle periodes zwaar, maar ook leuk Kan geen voorkeur geven ofzo.
Rond de 11 maand vond ik het wel even pittig worden, moest toen echt even overschakelen naar het opvoeden
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Paper Crown schreef:Luce schreef:Mermaid Forest schreef:Ik vind het wel leuk, de babytijd. Soms ook zwaar, maar ik vind de peutertijd 10x zwaarder. Ook wel leuk hoor!
Misschien moet je niet zo streng voor je zelf zijn.. Je hoeft niet onzeker te worden, zoon nummer 1 is ook groot geworden.
Hoe ben ik streng voor mezelf?
Gast- Gast
ik heb hetzelfde hoor Luce
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Luce schreef:Jazzlyn schreef:ik heb hetzelfde hoor Luce
Ah, een medestander
Ik hou echt wel van hem, maar die huiluren, ontevredenheid etc nee, niet mijn favoriet..
Jazzlyn- Prater
Het ligt ook aan je kindje wat zwaarder is natuulijk. Bij J. vond ik de babytijd echt veel zwaarder dan nu (terwijl het nu echt een handenbindertje is). Maar de babytijd van M. is tot nu toe een eitje dus daarvan zal de peuter/kleutertijd wel zwaarder worden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Het ligt inderdaad ook aan je baby. Ik heb echt veel geluk (en nu nog steeds) met mijn zoontje qua karakter, hij is 9 van de 10 keer gewoon erg makkelijk, als baby al.
Gast- Gast
Natuurlijk hou je van hem. Dat doe ik ook. Hartstikke veel zelfs. Maar man, je hele dag en nacht draait om je baby. Je krijgt nooit fatsoenlijk rust/slaap of even tijd om bij te komen, die onrust, het niet weten wat je baby heeft enzovoort.
Gast- Gast
Luce schreef:Paper Crown schreef:Luce schreef:Mermaid Forest schreef:Ik vind het wel leuk, de babytijd. Soms ook zwaar, maar ik vind de peutertijd 10x zwaarder. Ook wel leuk hoor!
Hoe ben ik streng voor mezelf?
Je zegt bijv: kan niets doen in huis.. ach huishouden is sowieso ondankbaar werk, na een dag lijkt het weer het zelfde. Ik zou het huishouden even niet als belangrijk bestempelen. Volgens mij moet jij best wel veel van jezelf.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja, dat zijn inderdaad de zwaardere dingen van de babytijd...
Trek je het nog, Luce?
Trek je het nog, Luce?
Gast- Gast
Ja dat zal inderdaad ook wel. Mijn oudste was heel makkelijk, sliep goed. Daar had ik dat gevoel ook lang zo erg niet.
Gast- Gast
Luce schreef:Natuurlijk hou je van hem. Dat doe ik ook. Hartstikke veel zelfs. Maar man, je hele dag en nacht draait om je baby. Je krijgt nooit fatsoenlijk rust/slaap of even tijd om bij te komen, die onrust, het niet weten wat je baby heeft enzovoort.
inderdaad 100 % hetzelfde hier.. Ook een erg reflux kindje hier, dus daardoor nog meer onrust. Maar ze worden als het goed is vanzelf ouder
Jazzlyn- Prater
Ik heb precies hetzelfde Luce. Toen de tweede een paar weken was, dacht ik ook steeds bij mezelf 'nog 7 maandjes, dan is het leuk, echt!'
Hoewel ik die kleitnjes ook geweldig schattig, lief en knuffelbaar vond natuurlijk, vind ik het contact dat je met ze hebt als ze wat ouder zijn bevredigender.
Hoewel ik die kleitnjes ook geweldig schattig, lief en knuffelbaar vond natuurlijk, vind ik het contact dat je met ze hebt als ze wat ouder zijn bevredigender.
Gast- Gast
Haha, nou dat huishouden ligt hier al tijden op zijn kont hoor Daar doe ik vrijwel niks aan, zou ook niet weten hoe. Ik zal maar geen foto maken, want dan schrik je je dood
Vind ik ook niet belangrijk op dit moment. Dat komt ooit (hopelijk) wel weer.
Vind ik ook niet belangrijk op dit moment. Dat komt ooit (hopelijk) wel weer.
Gast- Gast
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: