Goedemorgen zondag!
+13
Zannah
patjuhhh
Kruidkoek
Angela_1986
Lenster
Arwyn
Aziraphale
xxDila
Stuiterbal
_Nina
silly-one
Rouxxxe
girli
17 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen zondag!
Goedemorgen iedereen!
Wat gaat iedereen doen vandaag?
Fijn weekend nog
Wat gaat iedereen doen vandaag?
Fijn weekend nog
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Re: Goedemorgen zondag!
Jij ook een goedemorgen!
Hier regent het flink, wat natuurlijk super is voor de tuin, maar hopelijk is het wat later op de dag droog voor alle mensen die iets leuks willen gaan doen....
Ik moet familieverplichtingen nakomen vanmiddag, daarom nu zo vroeg, dan heb ik tenminste nog even tijd voor mezelf..
Fijne dag iedereen!
Hier regent het flink, wat natuurlijk super is voor de tuin, maar hopelijk is het wat later op de dag droog voor alle mensen die iets leuks willen gaan doen....
Ik moet familieverplichtingen nakomen vanmiddag, daarom nu zo vroeg, dan heb ik tenminste nog even tijd voor mezelf..
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goeienmorgen!
Ik was alweer vroeg wakker vandaag voor mijn doen. Ik ga vandaag naar een vriendin toe, eerst even gezellig samen lunchen bij haar thuis en daarna zien we wel wat we gaan doen. Wordt vast gezellig.
Fijne dag!
Ik was alweer vroeg wakker vandaag voor mijn doen. Ik ga vandaag naar een vriendin toe, eerst even gezellig samen lunchen bij haar thuis en daarna zien we wel wat we gaan doen. Wordt vast gezellig.
Fijne dag!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen
Ik ga zo eerst een keer bootcampen, kijken of ik dat leuk vind. Als dat zo is, wil ik het in het najaar gaan oppakken. Nu zit ik nog te vol met tennissen en toernooien.
Vanmiddag ga ik lui op de bank liggen en de wedstrijd Federer- Murray kijken. Hopelijk wint Federer, want dan heeft hij weer de nr 1 positie en dat voor 2 weken en dan heeft hij dat record ook in handen. Plus dan komt hij op gelijke hoogte met Pete Sampras voor de Wimbledon titels.
Verder ga ik lekker niks doen.
Fijne dag allemaal.
Ik ga zo eerst een keer bootcampen, kijken of ik dat leuk vind. Als dat zo is, wil ik het in het najaar gaan oppakken. Nu zit ik nog te vol met tennissen en toernooien.
Vanmiddag ga ik lui op de bank liggen en de wedstrijd Federer- Murray kijken. Hopelijk wint Federer, want dan heeft hij weer de nr 1 positie en dat voor 2 weken en dan heeft hij dat record ook in handen. Plus dan komt hij op gelijke hoogte met Pete Sampras voor de Wimbledon titels.
Verder ga ik lekker niks doen.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!! Ik wacht nu op m'n vriend die zo thuiskomt van een weekendje vliegshow Engeland. Als het goed is is hij zo rond deze tijd op Schiphol, dus hooguit over een halfuurtje, drie kwartier thuis.
Ik ben benieuwd naar z'n reactie, want ik heb gisteren en vanmorgen vroeg nog even alles op alles gezet om alle achterstallige huishuidelijke klusjes af te maken die hij meestal op zich neemt, ik laat die altijd liggen omdat ik er een hekel aan heb
Verder nog geen plannen vandaag, ik vermoed dat m'n vriend rechtstreeks naar bed gaat, die heeft sinds vrijdag vast niet meer echt geslapen. Misschien dat ik ff ga knutselen en freubelen ofzo, wil nog een beschermhoes maken voor m'n tablet, en een klein portomonneetje.
Ik ben benieuwd naar z'n reactie, want ik heb gisteren en vanmorgen vroeg nog even alles op alles gezet om alle achterstallige huishuidelijke klusjes af te maken die hij meestal op zich neemt, ik laat die altijd liggen omdat ik er een hekel aan heb
Verder nog geen plannen vandaag, ik vermoed dat m'n vriend rechtstreeks naar bed gaat, die heeft sinds vrijdag vast niet meer echt geslapen. Misschien dat ik ff ga knutselen en freubelen ofzo, wil nog een beschermhoes maken voor m'n tablet, en een klein portomonneetje.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Goedemorgen!
Wat een regen, bah! Vandaag blijf ik thuis. Een beetje opruimen, niks doen, televisie kijken, lezen en internetten.
Een fijne dag!
Wat een regen, bah! Vandaag blijf ik thuis. Een beetje opruimen, niks doen, televisie kijken, lezen en internetten.
Een fijne dag!
Gast- Gast
Iedereen allemaal leuke dingen op de planning dus
Idd jammer van die regen. Hier gelukkig nog niets, maar wij worden vast niet gespaard. Alleen beetje jammer dat ik de was straks buiten wilde hangen.
Idd jammer van die regen. Hier gelukkig nog niets, maar wij worden vast niet gespaard. Alleen beetje jammer dat ik de was straks buiten wilde hangen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Hier is het feest vandaag !!
De piraten slingers hangen op, de presentjes gaan we zo samen maken, de taart staat in de koelkast.
Het grote cadeau is al gegeven.
Vandaag vieren we S zijn 3e verjaardag alweer
Ik ben in de feest stemming
De piraten slingers hangen op, de presentjes gaan we zo samen maken, de taart staat in de koelkast.
Het grote cadeau is al gegeven.
Vandaag vieren we S zijn 3e verjaardag alweer
Ik ben in de feest stemming
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Goedemorgen!!
Ik heb heerlijk geslapen, vanochtend ga ik even een beetje opruimen en vanmiddag viert mijn vader zijn verjaardag.
Gefeliciteerd Stuiterbal!
Ik heb heerlijk geslapen, vanochtend ga ik even een beetje opruimen en vanmiddag viert mijn vader zijn verjaardag.
Gast- Gast
Goedemorgen..
Stuiterbal, alsnog gefeliciteerd, wordt vast gezellig daar!
_Liv, regen?! Hier schijnt de zon en is het bloedjewarm. En aangezien ik voor het eerst in rokje+legging op het werk ben mag dat ook wel zo blijven
Ik moet dus werken vandaag.. Tot 17.00 uur, m aar wellicht mag ik van mijn lieve collega's ietsjes eerder weg. Daarna ga ik helemaal niets doen..
Gisteren een horeca voetbaltoernooi gehad en daar moet ik eigenlijk nog van bijkomen
Fijne dag!
Stuiterbal, alsnog gefeliciteerd, wordt vast gezellig daar!
_Liv, regen?! Hier schijnt de zon en is het bloedjewarm. En aangezien ik voor het eerst in rokje+legging op het werk ben mag dat ook wel zo blijven
Ik moet dus werken vandaag.. Tot 17.00 uur, m aar wellicht mag ik van mijn lieve collega's ietsjes eerder weg. Daarna ga ik helemaal niets doen..
Gisteren een horeca voetbaltoernooi gehad en daar moet ik eigenlijk nog van bijkomen
Fijne dag!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Gefeliciteerd Stuiterbal!!
Ik ga uitbraken en mijn man denk ik ook. Slechte nacht gehad en nu wisselen we in slaapdiensten. Ik heb net 2 uur geslapen. Nu hij weer :p
Ik ga uitbraken en mijn man denk ik ook. Slechte nacht gehad en nu wisselen we in slaapdiensten. Ik heb net 2 uur geslapen. Nu hij weer :p
Gast- Gast
Stuiterbal gefeliciteerd!!!
Ik ga naar mijn oma vandaag, zij is jarig. Ik hoop dat het stopt met regenen zodat de kindjes buiten kunnen spelen.
Ik ga naar mijn oma vandaag, zij is jarig. Ik hoop dat het stopt met regenen zodat de kindjes buiten kunnen spelen.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Hier schijnt de zon (nog) Heb per ongeluk de was van gisteren buiten laten hangen maar die is nog droog.
Vanochtend gaan m'n vriend en ik ons huis schoonmaken en opruimen. Vanmiddag komt er een vriend van mij uit Griekenland op visite! Ik heb hem al 11 jaar niet meer gezien/gesproken. Hij is voor z'n werk een maand in Amsterdam. Ben benieuwd hoe het is, vind het stiekem wel een beetje spannend. Hij blijft ook eten en daarna moet hij op tijd terug met de trein.
Fijne dag allemaal
Hier schijnt de zon (nog) Heb per ongeluk de was van gisteren buiten laten hangen maar die is nog droog.
Vanochtend gaan m'n vriend en ik ons huis schoonmaken en opruimen. Vanmiddag komt er een vriend van mij uit Griekenland op visite! Ik heb hem al 11 jaar niet meer gezien/gesproken. Hij is voor z'n werk een maand in Amsterdam. Ben benieuwd hoe het is, vind het stiekem wel een beetje spannend. Hij blijft ook eten en daarna moet hij op tijd terug met de trein.
Fijne dag allemaal
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Goedemorgen,
Stuiterbal: alsnog gefeliciteerd!
Ik ben inmiddels alweer even aan het werk, dag 7! Morgen lekker weer even vrij
Wel jammer, hadden gisteravond een verjaardag en rond 2uur ben ik toch maar naar huis gegaan omdat ik moet werken, maar het was blijkbaar zo gezellig dat ze het minstens 5uur hebben gemaakt. Dan is op zondag moeten werken toch wel erg jammer hoor!
Hier schijnt het zonnetje trouwens ook nog, hoop dat dat nog even zo blijft! Vanochtend op de fiets was het echt heerlijk.
Fijne dag allemaal!
Stuiterbal: alsnog gefeliciteerd!
Ik ben inmiddels alweer even aan het werk, dag 7! Morgen lekker weer even vrij
Wel jammer, hadden gisteravond een verjaardag en rond 2uur ben ik toch maar naar huis gegaan omdat ik moet werken, maar het was blijkbaar zo gezellig dat ze het minstens 5uur hebben gemaakt. Dan is op zondag moeten werken toch wel erg jammer hoor!
Hier schijnt het zonnetje trouwens ook nog, hoop dat dat nog even zo blijft! Vanochtend op de fiets was het echt heerlijk.
Fijne dag allemaal!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Zoals Aziraphale al zegt; hier is het nog droog!
Ik moet over 30 minuten weg, een vriendin ophalen en gaan we naar de sauna. Moet alleen nog mn zooi inpakken, douchen (alles nog scheren ), maar ik zit nog heerlijk met mn koffie-tje op de bank...
Ik moet over 30 minuten weg, een vriendin ophalen en gaan we naar de sauna. Moet alleen nog mn zooi inpakken, douchen (alles nog scheren ), maar ik zit nog heerlijk met mn koffie-tje op de bank...
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Lenster schreef:Goedemorgen!
Leuk dat je er weer bent!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Aziraphale schreef:Lenster schreef:Goedemorgen!
Leuk dat je er weer bent!
Was er al die tijd wel. Alleen erg weinig gepost. Nu weer wat actiever
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Goeiemorgen,
Hier is het nu weer droog maar de zon is nergens te bekennen. Heb wel even de achterdeur en het raam van m'n slaapkamer wagenwijdt open gezet zodat het een beetje af kan koelen in huis, heerlijk!
Ik heb net 'n wasje aangezet, nu hang ik lekker in pyjama op de bank nog wakker te worden. Straks nog even stofzuigen en afwassen, lekker douchen en vanmiddag op verjaardag.
Verder wil ik mezelf voorbereiden op het sollicitatiegesprek dat ik morgen heb maar hoe doe je dat?! Heb al wel zitten bedenken welke vragen ze zouden kunnen stellen maar ja, ik kan er 100 bedenken, zul je zien dat ik vraag 101 krijg... Denk dat ik het maar gewoon op me af laat komen! De zenuwen beginnen al wel te komen...
Het regent trouwens weer...
Stuiterbal, gefeliciteerd met je zoon!
Arwyn, dat klinkt inderdaad als 'n gezellig feestje! Jammer dat je 'al' om 2.00 uur moest gaan... Werk ze! En ook voor alle andere meiden die moeten werken natuurlijk!
Fijne dag!
Hier is het nu weer droog maar de zon is nergens te bekennen. Heb wel even de achterdeur en het raam van m'n slaapkamer wagenwijdt open gezet zodat het een beetje af kan koelen in huis, heerlijk!
Ik heb net 'n wasje aangezet, nu hang ik lekker in pyjama op de bank nog wakker te worden. Straks nog even stofzuigen en afwassen, lekker douchen en vanmiddag op verjaardag.
Verder wil ik mezelf voorbereiden op het sollicitatiegesprek dat ik morgen heb maar hoe doe je dat?! Heb al wel zitten bedenken welke vragen ze zouden kunnen stellen maar ja, ik kan er 100 bedenken, zul je zien dat ik vraag 101 krijg... Denk dat ik het maar gewoon op me af laat komen! De zenuwen beginnen al wel te komen...
Het regent trouwens weer...
Stuiterbal, gefeliciteerd met je zoon!
Arwyn, dat klinkt inderdaad als 'n gezellig feestje! Jammer dat je 'al' om 2.00 uur moest gaan... Werk ze! En ook voor alle andere meiden die moeten werken natuurlijk!
Fijne dag!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Vanmorgen al vroeg met onze hond een stuk gewandeld. Nu even ontbijten, dan naar mijn paard (ik heb zo les) en thuis snel douchen want mijn schoonouders komen vanmiddag langs.
We gaan ons huis verbouwen en schoonvader is erg handig/bouwkundig inzicht dus we gaan eerst concrete plannen op papier zetten.
We gaan ons huis verbouwen en schoonvader is erg handig/bouwkundig inzicht dus we gaan eerst concrete plannen op papier zetten.
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Goedemorgen, heerlijk geslapen vannacht na een dagje slenteren in Amsterdam gisteren. Vandaag lekker rustig dagje. Ff mijn beentjes laten rusten (heb spierpijn). We moeten alleen vanmiddag naar mensen die gisteren het paspoort van mijn vriend hebben gevonden. Die is hij gisteren kwijt geraakt. Verder helemaal niks, heerlijk! Fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Goedemorgen,
Ik ben pas net wakker. Ik ga zo maar even ontbijten en daarna door naar de sportschool. Verder geen plannen vandaag.
Ik ben pas net wakker. Ik ga zo maar even ontbijten en daarna door naar de sportschool. Verder geen plannen vandaag.
Zannah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 35
Punten : 37
Registratiedatum : 05-07-12
Wooohoo! Niet normaal, ik ben net pas wakker! Dat is de primeur denk ik, altijd als ik vrij ben, ben ik minstens om 8 uur al wakker Laten we het er maar op houden dat ik het heel hard nodig had!
Ik heb geen plannen
Stuit: Gefeliciteerd! Hele fijne dag!
Ik heb geen plannen
Stuit: Gefeliciteerd! Hele fijne dag!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Goedemorgen,
Eindelijk eens uitgeslapen tot een uur of 10. Dit komt eigenlijk nooit meer voor.
Vandaag nog even bekijken wat ik ga doen. Denk niet heel veel, lekker lamballen haha. Het weer is momenteel ook niet super zo te zien.
Fijne dag !
Eindelijk eens uitgeslapen tot een uur of 10. Dit komt eigenlijk nooit meer voor.
Vandaag nog even bekijken wat ik ga doen. Denk niet heel veel, lekker lamballen haha. Het weer is momenteel ook niet super zo te zien.
Fijne dag !
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Mermaid Forest schreef:Stuiterbal gefeliciteerd!!!
Ik ga ook naar de verjaardag van mijn oma. Zij is 90 geworden en geeft een etentje voor de familie.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Hier regent het ook hard. Ziet er niet naar uit dat het snel droog wordt. Ik zou vanmiddag een verjaardag hebben, maar daar ga ik niet heen. Nu ga ik goede tijden naar terug kijken van afgelopen week en vanavond komen er 5 mensen eten.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!