Onze auto bekrast!
+3
Ibbeltje
TukTuk
heartsdale
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Onze auto bekrast!
Een ontzettende domper!
Vandaag zijn we erachter gekomen dat onze auto aan de achterkant bekrast is met een scherp voorwerp. Het is een kras die halverwege de achterklep via ons achterlicht naar de bumper loopt. Het is natuurlijk op te lossen via verzekeringswerk want gelukkig hebben we de auto all-risk verzekerd en het gaat waarschijnlijk 800 euro of meer kosten. Mijn vriend weet 100% zeker dat hij nergens tegen aan heeft gezeten en ik heb afgelopen week niet eens in de auto gereden. We weten niet precies wanneer het is gebeurd? Ik kan hier zo van balen. We hebben de auto nog geen half jaar en voor het bouwjaar van 2007 ziet de auto er echt nog goed uit!
Waarom doe je zoiets eigenlijk, ja voor de lol misschien Maar zo moeilijk is het toch niet om andermans eigendom met rust te laten.
Vandaag zijn we erachter gekomen dat onze auto aan de achterkant bekrast is met een scherp voorwerp. Het is een kras die halverwege de achterklep via ons achterlicht naar de bumper loopt. Het is natuurlijk op te lossen via verzekeringswerk want gelukkig hebben we de auto all-risk verzekerd en het gaat waarschijnlijk 800 euro of meer kosten. Mijn vriend weet 100% zeker dat hij nergens tegen aan heeft gezeten en ik heb afgelopen week niet eens in de auto gereden. We weten niet precies wanneer het is gebeurd? Ik kan hier zo van balen. We hebben de auto nog geen half jaar en voor het bouwjaar van 2007 ziet de auto er echt nog goed uit!
Waarom doe je zoiets eigenlijk, ja voor de lol misschien Maar zo moeilijk is het toch niet om andermans eigendom met rust te laten.
Gast- Gast
Re: Onze auto bekrast!
Oh nee, wat vreselijk balen
Gelukkig dat jullie all risk verzekerd zijn, maar gewoon van de zotte dat dit gebeurd, belachelijk.
Gelukkig dat jullie all risk verzekerd zijn, maar gewoon van de zotte dat dit gebeurd, belachelijk.
Gast- Gast
Hier in Drenthe is een autokrasser actief in de wijk a.ngelso. Die gek bekrast s'nachts auto's er zijn er al tientallen geweest.
Vind het echt heel erg als mensen dat doen.
Vind het echt heel erg als mensen dat doen.
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Ken het gevoel Bij mij is eerst de ene kant van voor naar achter bekrast, paar dagen later de andere kant..
Als het niet te diep is kan je zelf ook met zo'n lakstift het bijwerken.
Als het niet te diep is kan je zelf ook met zo'n lakstift het bijwerken.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Helaas is daar de kras te diep voor. We zijn nog bij onze garagehouder geweest en hij raadde ons aan om toch een een verzekeringsexpert bij te halen. Maar dan nog flink balen.
Gast- Gast
Wat ontzettend kloten, Dropdraakje! Ondanks dat het opgelost kan worden, is het sowieso niet leuk!
Mijn auto is het doelwit van openslaande portieren. Ik heb inmiddels zoveel krassen en deuken in mijn deuren zitten... Niet te zuinig. We gaan binnenkort de auto oppoetsen en kijken wat er nog te redden valt. Hij gaat weg en een auto met allerlei deuken en krassen is natuurlijk niet echt aantrekkelijk voor een koper.
Mijn auto is het doelwit van openslaande portieren. Ik heb inmiddels zoveel krassen en deuken in mijn deuren zitten... Niet te zuinig. We gaan binnenkort de auto oppoetsen en kijken wat er nog te redden valt. Hij gaat weg en een auto met allerlei deuken en krassen is natuurlijk niet echt aantrekkelijk voor een koper.
Gast- Gast
Oh nou lekker dan Krassen op je auto is niet leuk En wat is de lol er van om een auto te bekrassen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wat balen, Dropdraakje! Zo stom als mensen op die manier andermans eigendom beschadigen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ah nee, wat ontzettend balen.
Ik snap echt niet waarom mensen zulke dingen doen, wat heb je er nou aan?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Ah nee, wat ontzettend balen.
idd. Dan kan je beter wat jatten bij wijze van. Daar kun je nog wat mee. Maar aan een kras heb je niks.
Wat balen zeg! Ik snap ook niet wat daar nou leuk aan is.
Ik heb ook een deukje in m'n auto, terwijl ik zeker weet dat ik nergens tegenop gezeten heb. Het viel me ineens op. Waarschijnlijk heeft iemand anders het gedaan
Ik heb ook een deukje in m'n auto, terwijl ik zeker weet dat ik nergens tegenop gezeten heb. Het viel me ineens op. Waarschijnlijk heeft iemand anders het gedaan
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Dat is heel erg balen. Gelukkig dat je All-risk verzekerd bent!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Echt balen he! Zo zijn wij er een paar weken terug ook achtergekomen dat iemand tegen onze auto heeft aangezeten. Met als gevolg dat de wielkast helemaal ingedeukt is en een kras die vanaf de wielkast over de hele achterdeur loopt. Nu is onze auto al wat ouder, maar het gaat gewoon om het principe. Ik ben hartstikke zuinig op mijn autootje en dan maakt iemand anders het wel kapot!
Gast- Gast
Dan meen je niet! Ik vind dat altijd zo'n rot streek he. Hopelijk kunnen ze 'm mooi wegwerken !
Gast- Gast
Razz_ schreef:Dan meen je niet! Ik vind dat altijd zo'n rot streek he. Hopelijk kunnen ze 'm mooi wegwerken !
Inderdaad!!
Hier hebben ze een tijd geleden in de wijk een hele rij gepakt.
Ze zijn waarschijnlijk de brandgang uit gefietst en toen met een sleutel zo langs alle auto's die naast de stoep geparkeerd stonden gegaan.
Ik vind het echt vreselijk laag, om mensen op zoveel kosten te jagen.
Gast- Gast
Als ze mijn auto jatten zou ik al helemaal niet blij worden. Bedoel denk niet dat ik uberhoubt de aanschaf waarde terug zal krijgen. Eerder de dagwaarde en dan ben je altijd geld kwijt. Dan liever een dikke kras. Ook niet leuk maar ik hoop echt dat we alles vergoed krijgen.Ibbeltje schreef:Snoes schreef:Ah nee, wat ontzettend balen.
idd. Dan kan je beter wat jatten bij wijze van. Daar kun je nog wat mee. Maar aan een kras heb je niks.
Volgende week komt iemand naar onze auto kijken om de schade op te nemen, waarschijnlijk gaat dit grapje toch meer dan 1000 euro kosten. 1000 euro voor een kras, moet niet gekker worden?
Gast- Gast
Nee bedoel meer voor degene die iets doet...bedoel als je een auto jat heb je daar wat aan, aan een kras maken heb je niks. Maar beide is gewoon niet leuk.
Ah zo, dacht ff om mij! Hou het maar om warmte Ibbeltje dat ik je verkeert begreep. :pIbbeltje schreef:Nee bedoel meer voor degene die iets doet...bedoel als je een auto jat heb je daar wat aan, aan een kras maken heb je niks. Maar beide is gewoon niet leuk.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Van 2 auto's naar 1 auto
» Ben onze kat zo zat....
» Onze kat
» Onze dag!
» Onze kat.. (update pag 13)
» Ben onze kat zo zat....
» Onze kat
» Onze dag!
» Onze kat.. (update pag 13)
Pagina 1 van 1