Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Succes, Dolcis, goed dat je het zo aanpakt
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Meestal wel Aniet, hoewel je tegenwoordig vaak ook wel die geheugenkaartjes in je laptop/pc kan steken.
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
(Y)Dolcis_ schreef:...
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Gast- Gast
Zonder jullie adviezen had ik deze duidelijkheid nooit voor ogen gekregen aangezien het een enorme chaos was in mijn hoofd..
Gast- Gast
Ja ik begrijp je redenering wel maar ik vond het nogal hard overkomen, alsof Dolcis de hele dag zat te mokken en dat proefde ik niet uit haar verhaal.Smikkell schreef:Tuurlijk is het daarmee niet meteen opgelost. Maar het begint wil bij het omzetten van negatieve naar positieve gedachtes.Storm schreef:Ik vind dit wel een beetje makkelijk gezegd zo. Het is niet zomaar een kwestie van heel vaak denken dat je hem níet af wil stoten o.i.d. Er zit veel meer achter.Smikkell schreef:Dolcis, als ik de hele dag loop te mokken dat ik zo zielig ben, dan ga ik daar vanzelf ook in geloven en me heel erg zielig vinden. Als jij maar blijft denken en roepen dat je je vriend afstoot dan wordt dat ook niet beter. Besluit NU dat je dat niet meer doet. Draai het om in je hoofd en schrijf en zeg dat je je vriend weer gaat toelaten. Gewoon heel vaak zeggen en denken....
Gast- Gast
Aniet, ligt er aan bij wie je heb hebt besteld. Is het een nieuwe telefoon uit de winkel of van marktplaats of..?
Gast- Gast
Zonder jouw openheid en eerlijkheid hadden wij je nooit kunnen helpen.Dolcis_ schreef: Zonder jullie adviezen had ik deze duidelijkheid nooit voor ogen gekregen aangezien het een enorme chaos was in mijn hoofd..
Gast- Gast
ik heb een nokia 2690 besteld bij hi.nl
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Gast- Gast
Dolcis ik denk dat dat de beste 1e stap is die je nu kunt maken... succes
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Storm schreef:Dolcis, :flower: voor jou.
Lief! dank je
Smikkell, nee oké. Maar ben er wel echt blij mee. Doordat jullie zo normaal reageerde voelde het vertrouwd om het allemaal maar te zeggen wat er in mijn hoofd zat. Niemand weet er verder iets vanaf omdat ik het zo'n schaamte vond.
Ik ga nu mijn posten aanpassen in mooie lachende smileuys
Gast- Gast
Ik weet niet hoe het bij die telefoon zit. Ik heb twee keer zo'n USB-kabel gekregen bij mijn telefoon, maar die keer daarvoor moest het via bluetooth.. Er zat toen geen kabel bij.aniet schreef:ik heb een nokia 2690 besteld bij hi.nl
Laatst aangepast door Smikkell op wo 26 jan 2011 - 4:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
wat lief dat jullie met me meedenken,ik heb hier echt helemaal geen verstand van..
aniet- Kletskop
voor Dolcis
@Mozz: wat een tutje, gelukkig is ze nog maar een week je stagiaire! Als jij haar beoordeling doet zou ik misschien een opmerking maken over dat ze zich wat profesioneler op moet stellen of zoiets, misschien is dat een goede tip voor haar als ze nog eens gaat stage lopen/werken.
@Mozz: wat een tutje, gelukkig is ze nog maar een week je stagiaire! Als jij haar beoordeling doet zou ik misschien een opmerking maken over dat ze zich wat profesioneler op moet stellen of zoiets, misschien is dat een goede tip voor haar als ze nog eens gaat stage lopen/werken.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Goed gedaan Dolcis! En goed van je dat je tegen je vriend gaat zeggen dat hij het moet aangeven als je hem afstoot.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Kijk even wat er in de handleiding staat. Soms staat daar ook bij wat er allemaal in de verpakking moet zitten.aniet schreef:wat lief dat jullie met me meedenken,ik heb hier echt helemaal geen verstand van..
Gast- Gast
@ Dolcis Succes!
@ Mozzarella Ik vind dat ook echt niet kunnen hoor!
@ Mozzarella Ik vind dat ook echt niet kunnen hoor!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Smikkel, liefste wel. Maar als het teveel werk is wil ik ook wel een Angel vragen? Die kunnen dat volgens mij bij iedereen zo weg halen..
Gast- Gast
in de handleiding staat dat je foto's met de telefoon kan maken maar verder geen uitleg hoe je ze op je pc kan zetten.
ook zit er geen geheugenkaart in,ik probeerde mn oude geheugenkaart erin te stoppen en dat lukte.maar weet nu niet hoe ik de foto's op mn pc kan zetten.
zal t nog es proberen met blue tooth,alhoewel ik niet precies weet hoe dat moet
ook zit er geen geheugenkaart in,ik probeerde mn oude geheugenkaart erin te stoppen en dat lukte.maar weet nu niet hoe ik de foto's op mn pc kan zetten.
zal t nog es proberen met blue tooth,alhoewel ik niet precies weet hoe dat moet
aniet- Kletskop
Voor hen net zo veel werk
Ik haal het even voor je weg! Zo gaat dat ook altijd in het nachttopic.. geen probleem!
Ik haal het even voor je weg! Zo gaat dat ook altijd in het nachttopic.. geen probleem!
Gast- Gast
Heel veel succes Dolcis_!
Getver, ik heb echt enorme kriebelhoest..iemand tips?
Getver, ik heb echt enorme kriebelhoest..iemand tips?
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Hap honing en lekker stomen wil ook nog wel eens helpen geloof ik!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: