Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 36 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 4:21

Smile Smile Very Happy

Laatst aangepast door Dolcis_ op wo 26 jan 2011 - 4:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Inge wo 26 jan 2011 - 4:23

Very Happy

Laatst aangepast door Inge op wo 26 jan 2011 - 4:57; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 4:25

Roze Roos schreef:Auxo: Ai dat is naar! Ik voel mij steeds belabberder sinds ik eraan toe gegeven heb.. Heb je de griep of de kots-variant?

De griep-variant, gelukkig, kotsen vind ik eng.. Jij?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 4:27

Dolcis_ schreef:Denk het ook wel. Ik verstoot hem helemaal. Dus wat dat betreft al helemaal.. Arme hij :P
Moet mezelf ook echt tegenhouden om geen contact te zoeken met die ander.. Maar houd wel vol.
Komt goed. I've been there.

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 26 jan 2011 - 4:28

Heb je misschien al een idee hoe je je ring zou willen Kabouter?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 4:31

Bling Bling Very Happy

Laatst aangepast door Dolcis_ op wo 26 jan 2011 - 4:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 4:32

Very Happy

Laatst aangepast door Smikkell op wo 26 jan 2011 - 4:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 4:33

Inge schreef:En dat komt denk omdat je het vertrouwen even kwijt bent.
En vrouwen zijn nou eenmaal zo dat ze seks meestal niet los kunnen zien van dingen die er spelen. Vriend boos geweest, vriend wil seks zonder dat het opgelost is, vrouw wil dat niet.
Dus dat zal ook wel meespelen.
Ik denk juist andersom, haha.. Vriend boos geweest, vriend wil weer seks, okay dan is het weer goed Laughing

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos wo 26 jan 2011 - 4:33

Auxo schreef:
Roze Roos schreef:Auxo: Ai dat is naar! Ik voel mij steeds belabberder sinds ik eraan toe gegeven heb.. Heb je de griep of de kots-variant?

De griep-variant, gelukkig, kotsen vind ik eng.. Jij?

Ik gelukkig ook! Heb geloof ik ook een overgeef-fobie... Ik ben nu stiekem alweer klaar met ziek zijn, alles doet pijn en is naar en zit vol, doe mij maar zomer en met mijn boek in de zon ofzo!

Dat is misschien ook wel wat het moeilijk maakt Dolcis, dat zijn gedrag 180 graden de andere kant op is gegaan en jij nog niet de tijd hebt gehad om jou gedrag aan te passen, is een gok hoor! Wellicht dat hij nu wel samen in therapie wil?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Try wo 26 jan 2011 - 4:34

Smikkell schreef:Dolcis, als ik de hele dag loop te mokken dat ik zo zielig ben, dan ga ik daar vanzelf ook in geloven en me heel erg zielig vinden. Als jij maar blijft denken en roepen dat je je vriend afstoot dan wordt dat ook niet beter. Besluit NU dat je dat niet meer doet. Draai het om in je hoofd en schrijf en zeg dat je je vriend weer gaat toelaten. Gewoon heel vaak zeggen en denken....
Daarnaast denk ik dat het met de seks ook zo werkt. Geef hem een kans en geef hét een kans. Ik ben niet zo van seks tegen de zin in, maar misschien moet je jezelf er aan over geven. Gewoon weer seks met hem hebben. Het is goed voor je relatie en voor jullie band. Ben intiem met hem. Een goede, fijne ervaring geeft je al weer een heel andere kijk op jullie relatie enn de seks.
Helemaal mee eens!
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Kabouter wo 26 jan 2011 - 4:35

Sweety schreef:Heb je misschien al een idee hoe je je ring zou willen Kabouter?

Ik wel een idee, maar er zijn meerdere dingen die ik mooi vind. Dus precies weet ik het nog niet.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 4:36

Oh oh oh ik moet even wat kwijt! Ik heb sinds enkele weken een stagiaire en ze is ZO irritant!!! Het is een bloedmooi meisje, en dat weet ze ook van zichzelf. Ze wikkelt een paar collega's compléét om haar vinger en toen ik vanmorgen mijn kamer in kwam zat een collega op mijn stoel met haar op zijn schoot!!! Ze hebben trouwens allebei een relatie, die collega is net gaan samenwonen. Lekker professioneel! Dat DOE je toch niet en al helemaal niet als je nog beoordeeld moet worden voor je stage. Ze denkt gewoon dat de hele wereld haar geweldig vind. Ohja, en als een collega mij iets vraagt, geeft zij al antwoord voor ik de kans kan krijgen. Ik heb helemaal niks meer te zeggen zo!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 4:37

Bah Mozzarella wat ontzettend irritant. Ordinair ook dat ze op zijn schoot zat, wtf!

Gast
Gast

Bericht  Kabouter wo 26 jan 2011 - 4:37

Wat ontzettend irritant Mozz..verschrikkelijk zulke mensen!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 4:38

Hahah, serieus? Zat ze serieus op schoot? Oh bluh, wat erg. Wat je zegt, erg onprofessioneel.. Hoe lang ben je nog haar begeleider?

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos wo 26 jan 2011 - 4:38

Smikkell schreef:Dolcis, als ik de hele dag loop te mokken dat ik zo zielig ben, dan ga ik daar vanzelf ook in geloven en me heel erg zielig vinden. Als jij maar blijft denken en roepen dat je je vriend afstoot dan wordt dat ook niet beter. Besluit NU dat je dat niet meer doet. Draai het om in je hoofd en schrijf en zeg dat je je vriend weer gaat toelaten. Gewoon heel vaak zeggen en denken....
Daarnaast denk ik dat het met de seks ook zo werkt. Geef hem een kans en geef hét een kans. Ik ben niet zo van seks tegen de zin in, maar misschien moet je jezelf er aan over geven. Gewoon weer seks met hem hebben. Het is goed voor je relatie en voor jullie band. Ben intiem met hem. Een goede, fijne ervaring geeft je al weer een heel andere kijk op jullie relatie enn de seks.

Helemaal mee eens. Jij bent de enige die je gedrag kan veranderen en jou kijk op de dingen..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 4:38

Ik vind dit wel een beetje makkelijk gezegd zo. Het is niet zomaar een kwestie van heel vaak denken dat je hem níet af wil stoten o.i.d. Er zit veel meer achter.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 4:39

mozzarella schreef:Oh oh oh ik moet even wat kwijt! Ik heb sinds enkele weken een stagiaire en ze is ZO irritant!!! Het is een bloedmooi meisje, en dat weet ze ook van zichzelf. Ze wikkelt een paar collega's compléét om haar vinger en toen ik vanmorgen mijn kamer in kwam zat een collega op mijn stoel met haar op zijn schoot!!! Ze hebben trouwens allebei een relatie, die collega is net gaan samenwonen. Lekker professioneel! Dat DOE je toch niet en al helemaal niet als je nog beoordeeld moet worden voor je stage. Ze denkt gewoon dat de hele wereld haar geweldig vind. Ohja, en als een collega mij iets vraagt, geeft zij al antwoord voor ik de kans kan krijgen. Ik heb helemaal niks meer te zeggen zo!
Dan was serieus de bitch in mij naar boven gekomen.. Als je niks gevraagd wordt, moet je gewoon je smoel houden..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 4:39

Brennuss schreef:Hahah, serieus? Zat ze serieus op schoot? Oh bluh, wat erg. Wat je zegt, erg onprofessioneel.. Hoe lang ben je nog haar begeleider?

Nog een week gelukkig!

10 weken achter de rug.

Ben blij dat jullie dit ook belachelijk vinden. Ik voelde me al haast zo'n oude gefrustreerde trut.

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos wo 26 jan 2011 - 4:39

Brennuss schreef:Hahah, serieus? Zat ze serieus op schoot? Oh bluh, wat erg. Wat je zegt, erg onprofessioneel.. Hoe lang ben je nog haar begeleider?

+1! Bizar gedrag van je collega ook...
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Inge wo 26 jan 2011 - 4:40

_Donnaa schreef:
Inge schreef:En dat komt denk omdat je het vertrouwen even kwijt bent.
En vrouwen zijn nou eenmaal zo dat ze seks meestal niet los kunnen zien van dingen die er spelen. Vriend boos geweest, vriend wil seks zonder dat het opgelost is, vrouw wil dat niet.
Dus dat zal ook wel meespelen.
Ik denk juist andersom, haha.. Vriend boos geweest, vriend wil weer seks, okay dan is het weer goed Laughing
Ja jij :p
hehe zo kan het idd ook ja Very Happy
daarbij is goedmaakseks natuurlijk altijd goed :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  aniet wo 26 jan 2011 - 4:40

als je een telefoon besteld hoort daar ook zo'n snoertjesding bij te zitten waarmee je foto's van je mobiel op je pc zet?!
Embarassed
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 4:41

Ik heb mijn knop net ook al omgedraait.
Ik ga hem niet meer verstoten. Had al gekeken voor een weekendje weg. En komend weekend gaat ons zoontje uit logeren en gaan we naar de bios en uit eten. Dus die stappen zijn al gezet.
Ik moet alleen nog wachten om stappen te zetten. Want hij is nu niet thuis :P Dus tot aan vandaag heb ik hem wel steeds verstoten. Dat wil ik niet meer. Dus na vandaag ga ik mijn best doen om dat niet meer doen. Merk ik dat ik het toch wel doe, pas ik mijn gedrag aan. Ik ga straks als hij thuis is ook zeggen dat ik echt voor ons wil gaan, en als ik weer verstotend doe, hij dit moet aan geven op zo'n moment. Ben mij er namelijk niet altijd bewust van...

Gast
Gast

Bericht  Try wo 26 jan 2011 - 4:41

Storm schreef:
Ik vind dit wel een beetje makkelijk gezegd zo. Het is niet zomaar een kwestie van heel vaak denken dat je hem níet af wil stoten o.i.d. Er zit veel meer achter.
Daar twijfel ik niet aan maar soms is de beste manier om een negatieve spiraal/gewoonte te verbreken om het 'gewoon' eens anders te doen. Dan blijkt wellicht hoe leuk/fijn het wel niet is en zal ze er positiever tegenover staan..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 4:42

Very Happy

Laatst aangepast door Smikkell op wo 26 jan 2011 - 4:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: