Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 32 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  patjuhhh di 25 jan 2011 - 23:21

ik zou toch even uitzieken als ik jou was en je ziek melden. met paracetamols en ibu onderdrukken is ook niet goed. beterschap in ieder geval.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sjaantje di 25 jan 2011 - 23:23

Roze Roos schreef:Dank jullie wel! Ja misschien dat ik dat inderdaad wel moet doen, mijn collega's doen het ook zonder moeite..... Maar goed, misschien dat na douchen en een ibuprofen die werkt dat het dan beter gaat en anders meld ik mij vanmiddag nog ziek!

Wat vinden jullie van de Plus-reclame?

Irritant! Maar dat vind ik van de meeste reclames eigenlijk wel Wink Of nee, dan vind ik de reclame op zich niet zo irritant, maar meer het feit dat er zoveel reclame op tv is. Maar goed, ik kijk haast nooit tv dus ik zie het ook niet vaak. Maar die van de Plus vind ik wel bloedje-irritant!

Enne Roos, ik zou me gewoon ziek melden als ik jou was! Zo te lezen sleep jij je normaal gesproken toch door een werkdag heen en dan vind ik dat je het jezelf best een keer mag gunnen om thuis te blijven. En weet je, dan ben je nog eerder er vanaf ook nog! Dus uiteindelijk help je jezelf én je collega's er meer mee als je eens lekker voor jezelf kiest Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Roze Roos di 25 jan 2011 - 23:26

Jullie hebben ook wel gelijk, ik denk dan zolang ik niet kots of omval kan ik best werken en ik voel mij altijd zo'n mietje als ik mij wel ziek meld. Normaal sleep ik mij inderdaad de week wel door, ga ik naar bed zodra ik weer thuis ben enzo maar goed, dit is natuurlijk ook niet de manier.. En voor die arme kindjes is het wrs ook wel een stuk beter als ik niet ga werken. Ga vanmiddag sowieso, want vind 2 uur van tevoren afzeggen niet zo kunnen stiekem..

Ik wil niet googelen want dan denk ik altijd dat ik dood ga;) Maar ik hoest dus behoorlijk en het doet net iets boven mijn linkerborst pijn, daar zit gewoon mijn long toch?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sjaantje di 25 jan 2011 - 23:33

Ik ben groot fan van Google, maar niet als ik iets mankeer want dan krijg je inderdaad gauw het idee dat je half dood gaat :shock:
Wat voor hoest heb je? Droge prikkelhoest of komt er wel wat slijm bij vrij? En voel je die pijn constant, of alleen als je hoest? Lijkt me verstandig om even de huisartsenpraktijk te bellen voor advies, ook wat betreft of het slim is om te gaan werken Wink Wat voor werk doe je? Kinderopvang ofzo?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Roze Roos di 25 jan 2011 - 23:36

Hahaha dat heb ik dus ook met google! Ik google echt alles, woordbetekenissen, weet ik het wat, maar als ik ziekteverschijnselen heb doe ik het niet meer..

Het is geloof ik een droge hoest, pijn zit er sinds vanmorgen constant, maar is erger als ik hoest! Wel slijmvorming als ik niet hoest, verder gewoon flink verkouden enzo!

Ik werk als ambulant begeleider met kinderen met een beperking, ben ook dinsdag pas weer vrij dus wachten tot ik vrij ben is ook niet echt een optie :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje di 25 jan 2011 - 23:39

Ik zeg: even bellen! Very Happy
Misschien hebben ze wel gewoon een advies voor je om je klachten wat te verlichten. En nee, ik ben niet iemand die voor ieder wissewasje de dokter belt, maar als het zo'n pijn doet is het gewoon niet fijn dus misschien heeft de assistente wel een tip voor je. En de wetenschap dat het nog bijna een week duurt voor je weer vrij bent...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Roze Roos di 25 jan 2011 - 23:44

Ik ga zo wel ff langs de apotheek en anders bel ik de HA ff, dank je voor het meedenken:)
Ben ook gewoon een beetje hypochondrisch!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje di 25 jan 2011 - 23:50

In ieder geval veel succes met werken straks en veel beterschap!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  aniet di 25 jan 2011 - 23:55

goeiemorgen,nog net op t randje!!
ik heb goed geslapen,alleen nog even wakker geweest om 4 uur omdat ik honger had! Embarassed
misschien toch te weinig gegeten gister...
vandaag geen plannen,alleen vanavond naar de sportschool! clown
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  patjuhhh wo 26 jan 2011 - 0:01

ga zo ff wat eten en dan strakjes ff mijn bedje in. moet vannacht de nachtdienst in. hoop wel dat t goed blijft gaan, eerste keer weer werken nadat ik zaterdag op zondagnacht bij de eerste hulp ben geweest. had echt hele heftige buikpijn. echt niet leuk pale maargoed nu heb ik vanaf maandagavond geen buipijn meer gehad alleen gister nog een beetje rugpijn, weet ook niet of het daar nog mee te maken heeft.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Sjaantje wo 26 jan 2011 - 0:02

aniet schreef:goeiemorgen,nog net op t randje!!
ik heb goed geslapen,alleen nog even wakker geweest om 4 uur omdat ik honger had! Embarassed
misschien toch te weinig gegeten gister...
vandaag geen plannen,alleen vanavond naar de sportschool! clown

Midnight snacks! Ik vond mijn koelkast ook zo leeg sinds je hier gelogeerd hebt Twisted Evil hahaha!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 0:02

Goedemiddag ik kom net mn bed uit rollen haha

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje wo 26 jan 2011 - 0:02

Goeiemorgenmiddag Anousch!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  aniet wo 26 jan 2011 - 0:05

hahaha,dat is een goeie van jouw,sjaan!! hug
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 0:05

Ik belde naar dat bedrijf waar ik als laatste gesolliciteerd had, maar ze nemen niet op en nou heb ik er al helemaal geen zin in (heb al 3 keer gebeld)
Eigenlijk wil ik daar niet eens meer werken, aangezien ik nou het grandioze plan heb om gastouder te worden..

Is dat oneerlijk of niet? (aangezien hun mij maandag al zouden bellen)

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje wo 26 jan 2011 - 0:09

Anousch, dat is wel heel vervelend ja Sad Hebben ze misschien middagpauze dat ze daarom niet opnemen? Misschien kun je het vanmiddag nog een keer proberen, na half 2, 2 uur ofzo? Gastouder worden lijkt me ook erg leuk maar ik weet niet of dat meteen te realiseren is? Ik bedoel, misschien heb je tijdelijk nog een andere baan nodig tot het moment dat je als gastouder aan de slag kunt? Of zeg ik nou iets geks...

Succes in ieder geval!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 0:13

Ja ik heb dus vanmorgen toen ik in bed lag om 9 uur gebeld, om 10 uur, en nou om 12 uur :S

Maarja dat weet ik dus ook niet, het duurt 8 tot 10 weken voordat je geregistreerd ben ofzo, maar er zijn in ieder geval genoeg mensen die het nodig hebben dus daar ligt het niet aan.
En ik red mezelf ook nog wel 8 weken dat moet wel goed komen aangezien ik van die ene middag oppassen al redelijk wat inkomsten heb smile

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje wo 26 jan 2011 - 0:17

Ow sorry Embarassed omdat ik had gelezen dat je net pas je bed uit kwam rollen, nam ik aan dat je ook net pas 3x achter elkaar had gebeld Embarassed Niet netjes Sjaan, om dat zomaar aan te nemen! Very Happy

Maar als je op al die tijdstippen niemand te pakken hebt gekregen en ze bellen jou ook niet terwijl ze dat eergister al zouden doen... Da's ook niet netjes! Dan zou ik me ook al af gaan vragen of ik überhaupt wel bij zo'n bedrijf wil werken :S
En als je zeker weet dat je gastouder wilt worden en dat je het zo lang nog redt op je geld, dan zou ik daar eens achterheen gaan!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 0:25

Thanks smile

Ik dacht het zelf ook al maar toch even bevestiging hahaha

Gast
Gast

Bericht  Serena wo 26 jan 2011 - 0:35

ow dat is echt niet netjes van dat bedrijf. Ik zou dan ook zeker snel achter dat gastouder aan gaan. Als je zeker weet dat je je dat wilt.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 0:37

Serena schreef:ow dat is echt niet netjes van dat bedrijf. Ik zou dan ook zeker snel achter dat gastouder aan gaan. Als je zeker weet dat je je dat wilt.

ja dat wil ik zeker te weten smile
Dus ik ga me vanmiddag maar even inlezen

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje wo 26 jan 2011 - 0:39

Succes ermee, Anousch!
Heb je al eerder iets in de kinderopvang gedaan? Het is echt zo'n leuk werk dat ik wilde dat ik er eerder mee begonnen was! Ik werk zelf als vrijwilligster op een kdv, ik mag daar lekker knutselen, buitenspelen, knuffelen, voorlezen, enz. En één dag in de week (vandaag Very Happy) pas ik op mijn nichtje van 10 maanden (ook een soort gastouderschap dus hahaha)
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 0:45

Sjaantje schreef:Succes ermee, Anousch!
Heb je al eerder iets in de kinderopvang gedaan? Het is echt zo'n leuk werk dat ik wilde dat ik er eerder mee begonnen was! Ik werk zelf als vrijwilligster op een kdv, ik mag daar lekker knutselen, buitenspelen, knuffelen, voorlezen, enz. En één dag in de week (vandaag Very Happy) pas ik op mijn nichtje van 10 maanden (ook een soort gastouderschap dus hahaha)

Dankjewel! Very Happy

Ah wat super leuk!!

Nou ja ik heb alleen mn stage's daar gedaan, en pas regelmatig op mn nichtje van bijna 3.
En daarvoor toen ik een jaar of 8 was, ging ik altijd met meisjes uit de buurt (kinderen van 2/3/4) wandelen enzo haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 0:50

Hallo dames!

Ik heb eindelijk een middagje vrij Very Happy Heb tot 12 uur gewerkt dus dat valt wel mee.
Heb maandag en dinsdag de hele dag gewerkt, dus het huishouden is blijven liggen.. Denk dat ik die nu eerst maar eens oppak. Zo klaar smile

Jullie plannen?

WC-eend, mag je zomaar weg gaan van je stage?

Roze roos, beterschap!

Mozz gefeliciteerd

Laatst aangepast door Dolcis_ op wo 26 jan 2011 - 4:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Jordana wo 26 jan 2011 - 1:23

_Donnaa schreef:
Jordana schreef:Ik denk dat ik dit model houd maar weer is ga stunten met kleuren. Ik heb nou donkere kleuren erin, ik denk dat het na vandaag weer lichte kleuren gaan worden. Alsvast beetje bij beetje het lente gevoel willen krijgen Wink
Leuk!! Ik ga ook weer highlights zetten, denk ik.. Gewoon zelf hoor, daar ga ik niet voor naar de kapper..

Gefeliciteerd Mozzarella!

ben wat blond, Wel gaaf zal snel wel foto plaatsen. Maar vlieg zo richting werk, kapper liep wat uit
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud