Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Gefeliciteerd Mozz!! Maak er een gezellige dag van.
Ik heb vandaag een drukke dag voor de boeg. Moet van alles doen in en om het huis. Hopelijk kan ik vanavond nog even naar mijn moeder..mijn vriend is niet thuis en heb dus geen auto .
Ik heb vandaag een drukke dag voor de boeg. Moet van alles doen in en om het huis. Hopelijk kan ik vanavond nog even naar mijn moeder..mijn vriend is niet thuis en heb dus geen auto .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
goedemorgen allemaal.
mozz: gefeliciteerd met je verjaardag:) wens je een fijne dag toe.
mozz: gefeliciteerd met je verjaardag:) wens je een fijne dag toe.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Gefeliciteerd, Mozzarella! Een fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Mozz: Heb speciaal voor jou een topic aan gemaakt
Maar ga mijn schoenen aantrekken en hup naar de kapper. Ladies tot straks
Maar ga mijn schoenen aantrekken en hup naar de kapper. Ladies tot straks
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Goedemorgen!
Ik heb wel lekker geslapen maar ben nog wel heel moe Ben vandaag lekker thuis
Ik heb wel lekker geslapen maar ben nog wel heel moe Ben vandaag lekker thuis
Gast- Gast
ik zit nu koffietijd te kijken, lekker in mijn pyama
patjuhhh- Prater
Goedemorgen!
Gefeliciteerd Mozz!
@ABE: ik dacht ook dat je juist zo blij was met je baan en meende ook te hebben gelezen dat je juist liever de latere shifts draaide dan de vroege, omdat je dan tenminste kon uitslapen. What happened to that?
Ik ben aan 't werk, maar ben wat vroeg begonnen vandaag, dus tussendoor ff rustig hier wat meelezen Vanavond pianoles waar ik een beetje zenuwachtig voor ben, omdat ik de stukken voor mijn gevoel nog niet goed genoeg kan. Maar goed, we zullen zien...
Gefeliciteerd Mozz!
@ABE: ik dacht ook dat je juist zo blij was met je baan en meende ook te hebben gelezen dat je juist liever de latere shifts draaide dan de vroege, omdat je dan tenminste kon uitslapen. What happened to that?
Ik ben aan 't werk, maar ben wat vroeg begonnen vandaag, dus tussendoor ff rustig hier wat meelezen Vanavond pianoles waar ik een beetje zenuwachtig voor ben, omdat ik de stukken voor mijn gevoel nog niet goed genoeg kan. Maar goed, we zullen zien...
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Leuk!! Ik ga ook weer highlights zetten, denk ik.. Gewoon zelf hoor, daar ga ik niet voor naar de kapper..Jordana schreef:Ik denk dat ik dit model houd maar weer is ga stunten met kleuren. Ik heb nou donkere kleuren erin, ik denk dat het na vandaag weer lichte kleuren gaan worden. Alsvast beetje bij beetje het lente gevoel willen krijgen
Gefeliciteerd Mozzarella!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Leuk!! Ik ga ook weer highlights zetten, denk ik.. Gewoon zelf hoor, daar ga ik niet voor naar de kapper..Jordana schreef:Ik denk dat ik dit model houd maar weer is ga stunten met kleuren. Ik heb nou donkere kleuren erin, ik denk dat het na vandaag weer lichte kleuren gaan worden. Alsvast beetje bij beetje het lente gevoel willen krijgen
Hoe doe je dat zelf? Want zelfs de kapper heeft het me af geraden.. Ik wil het namelijk ook wat lichter, maar wil niet van die hoogblonde strepen in mn haar.
Gast- Gast
Goede morgen iedereen! Heb vannacht voor het eerst in 2 weken eens lekker geslapen, voel me een stuk fitter vandaag. Ik ben al sinds gister ochtend aan het wachten op mijn geschiedenis cijfer, maar het online programma is zo druk bezocht dat hij nu alleen bekeken kan worden op de uni.. en laat ik nou net vandaag niet naar school hoeven
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Goedemorgen allemaal, en Mozzarella, gefeliciteerd!
In mijn droom had ik zo veel lol vannacht, ik heb mezelf twee keer wakker gelachen Ik word echt een beetje moe van mijn dromen, ik schrik steeds wakker, en nu lach ik mezelf weer wakker, zo irritant!
In mijn droom had ik zo veel lol vannacht, ik heb mezelf twee keer wakker gelachen Ik word echt een beetje moe van mijn dromen, ik schrik steeds wakker, en nu lach ik mezelf weer wakker, zo irritant!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Gewoon met blondeerpoeder (highlights pakje bij de OP=OP ofzo) en dan niet zo gigantisch lang laten zitten dat het blond wordt, maar lichtbruin/caramel..Brennuss schreef:_Donnaa schreef:Leuk!! Ik ga ook weer highlights zetten, denk ik.. Gewoon zelf hoor, daar ga ik niet voor naar de kapper..Jordana schreef:Ik denk dat ik dit model houd maar weer is ga stunten met kleuren. Ik heb nou donkere kleuren erin, ik denk dat het na vandaag weer lichte kleuren gaan worden. Alsvast beetje bij beetje het lente gevoel willen krijgen
Hoe doe je dat zelf? Want zelfs de kapper heeft het me af geraden.. Ik wil het namelijk ook wat lichter, maar wil niet van die hoogblonde strepen in mn haar.
Gast- Gast
Caroow schreef:Goedemorgen allemaal, en Mozzarella, gefeliciteerd!
haha
Het is tenminste beter dan wakker schrikken.. Maar als je het vaak hebt, kan ik me voorstellen dat het heel irritant is.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik kon ook echt niet meer stoppen met lachen, want het was zo grappig, ik voel het gewoon in mijn buik. Wel beter dan wakker schrikken maar liever slaap ik gewoon door, dan sta ik een stuk lekkerder op.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
haha moet er ook wel om lachen, maar beter dan wakker schrikken of huilend wakker wordenSerena schreef:Caroow schreef:Goedemorgen allemaal, en Mozzarella, gefeliciteerd!
haha(moet stiekem wel lachen)
Het is tenminste beter dan wakker schrikken.. Maar als je het vaak hebt, kan ik me voorstellen dat het heel irritant is.
patjuhhh- Prater
haha, ja kan me dat ook wel voorstellen.Caroow schreef:Ik kon ook echt niet meer stoppen met lachen, want het was zo grappig, ik voel het gewoon in mijn buik. Wel beter dan wakker schrikken maar liever slaap ik gewoon door, dan sta ik een stuk lekkerder op.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik lach mijn vriend wel eens uit 's nachts Maar word er zelf gelukkig niet wakker van
Suus- Lady Post-a-lot
Mozzerella: Gefeliciteerd! Hopelijk heb je een leuke dag!
Mijn nacht was echt but, verkouden zijn en slapen lukt altijd net niet. Voel mij echt belabberd, alles doet pijn.. Vrees dat ik ergens iets van dat stomme virus meegenomen heb, kan ook niet als je werkt met mensen die allemaal griep gehad hebben of hebben!
Sorry, moest ff zeuren!
Mijn nacht was echt but, verkouden zijn en slapen lukt altijd net niet. Voel mij echt belabberd, alles doet pijn.. Vrees dat ik ergens iets van dat stomme virus meegenomen heb, kan ook niet als je werkt met mensen die allemaal griep gehad hebben of hebben!
Sorry, moest ff zeuren!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Beterschap, Roze Roos!
Suus- Lady Post-a-lot
Dank u! Moet straks gewoon nog werken, heb besloten dat als werken niet gaat dat ik mij dan maar eens ziek ga melden.. Ik ben daar niet zo goed in, stop altjd pijnstillers naar binnen en dan ga ik aan het werk maar ja dat is vast ook niet helemaal de goede manier..
Roze Roos- Ratel
Succes vandaag dan! Maar als je ziek bent, ben je ziek hoor, dan moet je gewoon uitrusten, anders wordt het misschien alleen maar erger.
Suus- Lady Post-a-lot
Ik heb niet alles gelezen maar:
- Mozz: gefeliciteerd met je verjaardag!
- Roze Roos: beterschap!
Hoezo, ik verveel me... even lekker achter de laptop hangen. Mijn nichtje is vandaag hier en ze slaapt op de benedenverdieping dus ik kan toch niet téveel doen nu. Goed excuus om even te niksen, dacht ik zo! En ik verwacht dat ze over een half uurtje toch wel weer wakker is.
Ik heb vannacht trouwens zó lekker geslapen dat het gewoon jammer was dat ik vanmorgen op moest staan Vorige week heb ik een nieuw dekbedovertrek gekocht bij de Hema, zo'n katoen/satijn-achtige ofzo en die slaapt me toch lekker! Ik zou bijna willen dat het weer avond is maar dat duurt nog even hahaha.
Fijne dag allemaal!
- Mozz: gefeliciteerd met je verjaardag!
- Roze Roos: beterschap!
Hoezo, ik verveel me... even lekker achter de laptop hangen. Mijn nichtje is vandaag hier en ze slaapt op de benedenverdieping dus ik kan toch niet téveel doen nu. Goed excuus om even te niksen, dacht ik zo! En ik verwacht dat ze over een half uurtje toch wel weer wakker is.
Ik heb vannacht trouwens zó lekker geslapen dat het gewoon jammer was dat ik vanmorgen op moest staan Vorige week heb ik een nieuw dekbedovertrek gekocht bij de Hema, zo'n katoen/satijn-achtige ofzo en die slaapt me toch lekker! Ik zou bijna willen dat het weer avond is maar dat duurt nog even hahaha.
Fijne dag allemaal!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Goedemiddag!
Stage is ontzettend saaaaaai..Ik ga zometeen maar lekker naar huis!
mozz, gefeliciteerd!
Stage is ontzettend saaaaaai..Ik ga zometeen maar lekker naar huis!
mozz, gefeliciteerd!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Dank jullie wel! Ja misschien dat ik dat inderdaad wel moet doen, mijn collega's doen het ook zonder moeite..... Maar goed, misschien dat na douchen en een ibuprofen die werkt dat het dan beter gaat en anders meld ik mij vanmiddag nog ziek!
Wat vinden jullie van de Plus-reclame?
Wat vinden jullie van de Plus-reclame?
Roze Roos- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: