Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
écht!!Smikkell schreef:échtSmikkell schreef:Positief toch, Try. Ow, ik kom echt nog een keer kijken.
Gast- Gast
Naar mij huis dan?Try schreef:Moet je doenSmikkell schreef:Positief toch, Try. Ow, ik kom echt nog een keer kijken.
Oh, ik heb net een trailer van Loft gezien en ik weet niet of ik dan nog wel naar huis durf
Gast- Gast
Ah Ik vind jou altijd zo lief!Jordana schreef:Lieve schat,
Ik had ook niets anders van jou verwacht dat jij op het veld ging knallen.
Ook al is het jammer dat je verloren heb maar echt als ze het jammer vindt dat je de komende westrijd er niet bent heb je echt wel talent ervoor.
Wat ik me wel afvraag is dat teamgenootje nog wel aangesproken op haar gedrag?
Dat teamgenootje zit in de knoop met zichzelf (goh, door een van de verhalen weet ik nu ook waarom!) en ze heeft een mailtje gestuurd dat ze er (tijdelijk) mee stopt maar zonder excuses dus dat viel niet bij iedereen even goed.
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Dames, ik zit met een dilemma. Ik typ het hier zo neer. Willen jullie me helpen?
Gast- Gast
Kom maar opBrennuss schreef:Dames, ik zit met een dilemma. Ik typ het hier zo neer. Willen jullie me helpen?
Try- Kletskop
Ja ik help..
Ik zit met een probleem.. Ik ben een handschoen kwijt, verloren ben ik bang
Gast- Gast
Smikkell schreef:Naar mij huis dan?Try schreef:Moet je doenSmikkell schreef:Positief toch, Try. Ow, ik kom echt nog een keer kijken.
Oh, ik heb net een trailer van Loft gezien en ik weet niet of ik dan nog wel naar huis durf
Uhm, samen is minder eng.. Maar dan zou ik toch een keer weer naar mijn huis moeten..
Try- Kletskop
Tijdens het spelen met je nieuwe speeltje?_Donnaa schreef:Ja ik help..
Dure handschoen?
Gast- Gast
Ik hoor het wel.. ik zie dat hij donderdag draait op ledig erf!Try schreef:Smikkell schreef:Naar mij huis dan?Try schreef:Moet je doenSmikkell schreef:Positief toch, Try. Ow, ik kom echt nog een keer kijken.
Uhm, samen is minder eng.. Maar dan zou ik toch een keer weer naar mijn huis moeten..
Gast- Gast
Haha, nee ik heb ze altijd in m`n tas, maar ik denk dat er 1 uitgevallen is toen ik iets wilde pakken..Smikkell schreef:Tijdens het spelen met je nieuwe speeltje?_Donnaa schreef:Ja ik help..
Dure handschoen?
Ze waren best duur, 30 euro..
Gast- Gast
Je woont in een klein dorp, briefje bij de supermarkt en hij is zo terug. Of is het zó klein waar je woont dat iedereen hem herkent als de handschoen van Donna? Dan ligt hij morgen in de brievenbus_Donnaa schreef:Haha, nee ik heb ze altijd in m`n tas, maar ik denk dat er 1 uitgevallen is toen ik iets wilde pakken..Smikkell schreef:Tijdens het spelen met je nieuwe speeltje?_Donnaa schreef:Ja ik help..
Dure handschoen?
Gast- Gast
Brennus: Vertel
Donnaa: Heb je nog enig idee waar je hem verloren zou kunnen hebben.
Try: Ik kan het me wel voorstellen dat ze daar niet blij mee zijn. Probeer het dan maar gewoon in het gezicht te zeggen. (je snapt wel wat ik bedoel)
Try: Ik kan het me wel voorstellen dat ze daar niet blij mee zijn. Probeer het dan maar gewoon in het gezicht te zeggen. (je snapt wel wat ik bedoel)
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Smikkell schreef:Ik hoor het wel.. ik zie dat hij donderdag draait op ledig erf!
Hoelaat?
Try- Kletskop
Ja idd.. Maar nu speelt er wel heel veel hoor mbt haar dus het wordt wel begrepen maar de meesten vinden het wel jammer dat ze niet even sorry heeft gezegd dat ze zomaar het veld afliep en het team in de steek liet.Jordana schreef:
Hoe is het trouwens met jou?
Try- Kletskop
Met 1300 inwoners zou dat misschien werken, maar met 13000 wordt dat al snel minder..Smikkell schreef:Je woont in een klein dorp, briefje bij de supermarkt en hij is zo terug. Of is het zó klein waar je woont dat iedereen hem herkent als de handschoen van Donna? Dan ligt hij morgen in de brievenbus_Donnaa schreef:Haha, nee ik heb ze altijd in m`n tas, maar ik denk dat er 1 uitgevallen is toen ik iets wilde pakken..Smikkell schreef:Tijdens het spelen met je nieuwe speeltje?_Donnaa schreef:Ja ik help..
Dure handschoen?
Gast- Gast
HAHASmikkell schreef:Je woont in een klein dorp, briefje bij de supermarkt en hij is zo terug. Of is het zó klein waar je woont dat iedereen hem herkent als de handschoen van Donna? Dan ligt hij morgen in de brievenbus
Try- Kletskop
Nee ik heb geen idee.. Volgens mij zaten ze er in het weekend nog beide in, maar dat weet ik niet zeker, haha..Jordana schreef:
Gast- Gast
16.15 en 21.45Try schreef:Smikkell schreef:Ik hoor het wel.. ik zie dat hij donderdag draait op ledig erf!
Hoelaat?
Gast- Gast
Try schreef:Ja idd.. Maar nu speelt er wel heel veel hoor mbt haar dus het wordt wel begrepen maar de meesten vinden het wel jammer dat ze niet even sorry heeft gezegd dat ze zomaar het veld afliep en het team in de steek liet.Jordana schreef:
Hoe is het trouwens met jou?
IK kan me het gevoel wel voorstellen, Ik zou het ook niet tof vinden als iemand zomaar weg loopt, geen sorry zegt en zomaar verdwijnt.
Ja hier gaat het wel.
Wat woorden gehad met een vriend.
Ik snap mijn eigen vriend echt niet meer. Maja
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
What's up?Jordana schreef:
Ja hier gaat het wel.
Wat woorden gehad met een vriend.
Ik snap mijn eigen vriend echt niet meer. Maja
Try- Kletskop
Laten we die tweede maar doen dan, tijdens die eerste heb ik dat tentamen.. Ik zit liever in de bios maarja, het moet maar en dan ben ik er (hopelijk) van af!Smikkell schreef:16.15 en 21.45Try schreef:Smikkell schreef:Ik hoor het wel.. ik zie dat hij donderdag draait op ledig erf!
Hoelaat?
Try- Kletskop
Ik zit sinds een aantal maanden met darmklachten. Ben hiervoor naar de huisarts gegaan, maar dat hielp niets. Op aanraden van twee forumsters ben ik gister naar de homeopaat geweest.
Ik moet daar m'n hele verleden bijna vertellen. Van basisschool tot het laatste rot jaar wat ik zojuist achter de rug heb. Ik merkte gewoon dat ik, tijdens het vertellen, ontzettend gespannen werd en licht zat te trillen. Het hele gesprek was heftig en toen ik thuis kwam was ik bekaf. Ik ben op de bank in slaap gevallen en toen ik om 10 uur wakker werd baalde ik als een stekker. Ik was boos en verdrietig en barstte in huilen uit.
Nu had ik vanochtend een portfolio gesprek met mijn coach, en ik had mn opdrachten niet mee, omdat ik het nog niet geordend had. Toen kreeg ik een kleine preek van hem, en je raad het misschien al, ik weer in tranen.
Nu hebben we morgen een uitje naar de onderwijsbeurs in Utrecht, maar ik dus totaal geen zin. Ik weet niet of het verplicht is om mee te gaan, maar ik voel me al bijna zwak als ik af moet bellen..
Sorry dat het wat langer duurde, maar ik kreeg telefoon tussen door
Ik moet daar m'n hele verleden bijna vertellen. Van basisschool tot het laatste rot jaar wat ik zojuist achter de rug heb. Ik merkte gewoon dat ik, tijdens het vertellen, ontzettend gespannen werd en licht zat te trillen. Het hele gesprek was heftig en toen ik thuis kwam was ik bekaf. Ik ben op de bank in slaap gevallen en toen ik om 10 uur wakker werd baalde ik als een stekker. Ik was boos en verdrietig en barstte in huilen uit.
Nu had ik vanochtend een portfolio gesprek met mijn coach, en ik had mn opdrachten niet mee, omdat ik het nog niet geordend had. Toen kreeg ik een kleine preek van hem, en je raad het misschien al, ik weer in tranen.
Nu hebben we morgen een uitje naar de onderwijsbeurs in Utrecht, maar ik dus totaal geen zin. Ik weet niet of het verplicht is om mee te gaan, maar ik voel me al bijna zwak als ik af moet bellen..
Sorry dat het wat langer duurde, maar ik kreeg telefoon tussen door
Laatst aangepast door Brennuss op di 25 jan 2011 - 10:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Noujaaaa.. 13.000 inwoners is niet zo klein!Try schreef:HAHASmikkell schreef:Je woont in een klein dorp, briefje bij de supermarkt en hij is zo terug. Of is het zó klein waar je woont dat iedereen hem herkent als de handschoen van Donna? Dan ligt hij morgen in de brievenbus
Gast- Gast
Ik was al bang dat ik teveel zou uitweiden .Smikkell schreef:vervelende situatie Brennus. Wat is het dilemma?
Dilemma: Moet ik wel mee met het klassen uitje of niet?
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: