Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Als het van een lage bloedsuiker is gaat het over van eten!aniet schreef:ja dat zou ook kunnen,ik ben inmiddels 3 weken vrij en zit eigenlijk deze afgelopen dagen veel,meer dan dat ik op mn werk doe.
maar moet ik t misselijke gevoel negeren en gewoon eten of moet ik wachten tot t overgaat?!
Gast- Gast
heb inmiddels wat gegeten en gedronken en t lijkt wel minder te worden.
vind t echt zo vervelend! ben liever verkouden..
vind t echt zo vervelend! ben liever verkouden..
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
June schreef:Suus schreef:Aap?
Heb je haar bericht gelezen? Iedereen heeft ontstekingen en uitgescheurde broeken en Toet gaat zich druk maken over het feit dat er wel heerlijk staat op vieze puddingbroodjes en niet op haar favoriete wijn . Dan ben je bij mij een aap hoor. Sowieso.
.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja, ik denk dat het inderdaad een bloedsuikeroorzaak heeft. Ik probeer dus gewoon toch wat te eten. Maar wel gezonde dingen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, ik denk dat het inderdaad een bloedsuikeroorzaak heeft. Ik probeer dus gewoon toch wat te eten. Maar wel gezonde dingen.
Anders word je moe en dat moet jij niet hebben
Gast- Gast
Reva?Reva schreef:WIE heeft er veel te veel gekocht én is er morgen vrij
Hoi!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva?Reva schreef:WIE heeft er veel te veel gekocht én is er morgen vrij
Hoi!
Ja, zou toch een kutverhaal zijn als ik 't niet was he
Gast- Gast
Smikkell schreef:W?_Donnaa schreef:Wie heeft er net een BMW gekocht?
Nee! Donnaa! Een bestuurbare. Ik let op.
Gast- Gast
Nein mann! Ik natuurlijk!Smikkell schreef:W?_Donnaa schreef:Wie heeft er net een BMW gekocht?
bestuurbaar, dat dan weer wel
Gast- Gast
Saai verhaalReva schreef:Smikkell schreef:W?_Donnaa schreef:Wie heeft er net een BMW gekocht?
Gast- Gast
Hahaha, heel goed.. Hij krijgt bijna van iedereen zo`n ding..Reva schreef:Smikkell schreef:W?_Donnaa schreef:Wie heeft er net een BMW gekocht?
Gast- Gast
Een echte valt nogal buiten m`n budget..Smikkell schreef:Saai verhaalReva schreef:Smikkell schreef:W?_Donnaa schreef:Wie heeft er net een BMW gekocht?
Gast- Gast
Onbestuurbaar is ook zo zonde he!!_Donnaa schreef:Nein mann! Ik natuurlijk!Smikkell schreef:W?_Donnaa schreef:Wie heeft er net een BMW gekocht?
Gast- Gast
Ja, daar zat ik net zelf aan te denken.. Zo`n grote is natuurlijk ook bestuurbaar..Beauty Addict schreef:Onbestuurbaar is ook zo zonde he!!_Donnaa schreef:Nein mann! Ik natuurlijk!Smikkell schreef:W?_Donnaa schreef:Wie heeft er net een BMW gekocht?
Nou goed, radiografisch bestuurbaar dan..
Gast- Gast
Schaalmodellen zijn niet bestuurbaar..._Donnaa schreef:Ja, daar zat ik net zelf aan te denken.. Zo`n grote is natuurlijk ook bestuurbaar..Beauty Addict schreef:Onbestuurbaar is ook zo zonde he!!_Donnaa schreef:Nein mann! Ik natuurlijk!Smikkell schreef:W?_Donnaa schreef:Wie heeft er net een BMW gekocht?
Nou goed, radiografisch bestuurbaar dan..
Gast- Gast
Klopt, maar dan is de lol er af..Beauty Addict schreef:Schaalmodellen zijn niet bestuurbaar...
Gast- Gast
Geen idee. Als je ze iets moet geven lijkt water me wel de beste keuze.Reva schreef:Weet iemand of je een basillicumplantje water moet geven? :$
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Geen idee. Als je ze iets moet geven lijkt water me wel de beste keuze.Reva schreef:Weet iemand of je een basillicumplantje water moet geven? :$
Ik dacht misschien wijn omdat het een italiaan is
Gast- Gast
OlijfolieReva schreef:Beauty Addict schreef:Geen idee. Als je ze iets moet geven lijkt water me wel de beste keuze.Reva schreef:Weet iemand of je een basillicumplantje water moet geven? :$
Ik dacht misschien wijn omdat het een italiaan is
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: