Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Mag ik bij jou komen eten? Pease please please? Heb geen puf meer om te kokenMarin schreef:Isabella schreef:Marin - dat is fijn nieuws, kun je een nieuwe broek kopen
Hahaha die is echt briljant :-)
Ja nu kan ik shoppen in New York
Wat ik ga eten? Pasta met gerookte kip, doperwtjes en room met citroen. Leek me wel een lekkere combi.
Gast- Gast
al vind ik dit een van de minste creaties van haar geloof ik..Suus schreef:Klinkt heerlijk, Marin! Jij bedenkt altijd van die lekkere dingen!
Gast- Gast
Het lijkt mij juist wel lekker!Smikkell schreef:al vind ik dit een van de minste creaties van haar geloof ik..Suus schreef:Klinkt heerlijk, Marin! Jij bedenkt altijd van die lekkere dingen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
ja hoor ik wel! jij ook?!Jade schreef:Hallo allemaal!!
Hebben jullie een fijne dag gehad?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Suus schreef:Het lijkt mij juist wel lekker!Smikkell schreef:al vind ik dit een van de minste creaties van haar geloof ik..Suus schreef:Klinkt heerlijk, Marin! Jij bedenkt altijd van die lekkere dingen!
Het lijkt mij lekker tot aan die citroen
Gast- Gast
+1Suus schreef:Het lijkt mij juist wel lekker!Smikkell schreef:al vind ik dit een van de minste creaties van haar geloof ik..Suus schreef:Klinkt heerlijk, Marin! Jij bedenkt altijd van die lekkere dingen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:al vind ik dit een van de minste creaties van haar geloof ik..Suus schreef:Klinkt heerlijk, Marin! Jij bedenkt altijd van die lekkere dingen!
Nee lijkt het je niet lekker? Haha mij wel.
En New York als scheldwoord? Dan mag ik zeker ook geen mooi fototopic openen of laten zien wat ik gekocht heb hahaha. Sorry girls gaat toch echt gebeuren.
Isabella lieve nieuwe avatar. Is zeker een geboorte kaartje?
Gast- Gast
Dat klinkt wel lekker, Marin!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Toetje: laat me weten welke fles het is en ik zal ervoor zorgen dat er speciaal voor jou 'heerlijk' op komt te staan.
Aap.
Aap.
Gast- Gast
ik heb al een paar dagen dat ik rond dit tijdstip misselijk word..
wat kan ik hier aan doen?!
t is soms zo erg dat ik rond etenstijd helemaal geen zin meer heb om te koken vanwege de misselijkheid en dan maar een broodje naar binnen prop.
dit komt overigens niet omdat marin over haar kookkunsten begint
t is soms zo erg dat ik rond etenstijd helemaal geen zin meer heb om te koken vanwege de misselijkheid en dan maar een broodje naar binnen prop.
aniet- Kletskop
Ik heb dit ook, begon een week of 10 geleden...aniet schreef:ik heb al een paar dagen dat ik rond dit tijdstip misselijk word..
t is soms zo erg dat ik rond etenstijd helemaal geen zin meer heb om te koken vanwege de misselijkheid en dan maar een broodje naar binnen prop.dit komt overigens niet omdat marin over haar kookkunsten begint
Gast- Gast
Aap?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Beauty Addict schreef:Ik heb dit ook, begon een week of 10 geleden...aniet schreef:ik heb al een paar dagen dat ik rond dit tijdstip misselijk word..
t is soms zo erg dat ik rond etenstijd helemaal geen zin meer heb om te koken vanwege de misselijkheid en dan maar een broodje naar binnen prop.dit komt overigens niet omdat marin over haar kookkunsten begint
oh oooh
Gast- Gast
Jade schreef:Suus schreef:Het lijkt mij juist wel lekker!Smikkell schreef:al vind ik dit een van de minste creaties van haar geloof ik..Suus schreef:Klinkt heerlijk, Marin! Jij bedenkt altijd van die lekkere dingen!
Het lijkt mij lekker tot aan die citroen
Haha dat snap ik wel. Alhoewel dat juist de lekkere tangy smaak geeft, anders is het zo flauw. Met beetje verse peper er over hmmm. Zul je zien dat ik het toch smerig vind hoor hahahhaa
Gast- Gast
haha,maar jij bent zwanger en ikke nie!!Beauty Addict schreef:Ik heb dit ook, begon een week of 10 geleden...aniet schreef:ik heb al een paar dagen dat ik rond dit tijdstip misselijk word..
aniet- Kletskop
Sure?aniet schreef:haha,maar jij bent zwanger en ikke nie!!Beauty Addict schreef:Ik heb dit ook, begon een week of 10 geleden...aniet schreef:ik heb al een paar dagen dat ik rond dit tijdstip misselijk word..
Gast- Gast
ja ik weet t heel zeker!!
aniet- Kletskop
Marin schreef:Smikkell schreef:al vind ik dit een van de minste creaties van haar geloof ik..Suus schreef:Klinkt heerlijk, Marin! Jij bedenkt altijd van die lekkere dingen!
Nee lijkt het je niet lekker? Haha mij wel.
En New York als scheldwoord? Dan mag ik zeker ook geen mooi fototopic openen of laten zien wat ik gekocht heb hahaha. Sorry girls gaat toch echt gebeuren.
Isabella lieve nieuwe avatar. Is zeker een geboorte kaartje?
Ik wil jouw foto's wel heel graag zien, maar ik wil zelf ook zo graag naar NYC of Florida! En een hoop andere plaatsen... Route 66, zucht...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Dan komt het vast ergens anders door. Misschien eet je te weinig en wordt je misselijk van een te lage bloedsuiker?aniet schreef:ja ik weet t heel zeker!!
Gast- Gast
ja dat zou ook kunnen,ik ben inmiddels 3 weken vrij en zit eigenlijk deze afgelopen dagen veel,meer dan dat ik op mn werk doe.
maar moet ik t misselijke gevoel negeren en gewoon eten of moet ik wachten tot t overgaat?!
maar moet ik t misselijke gevoel negeren en gewoon eten of moet ik wachten tot t overgaat?!
aniet- Kletskop
Suus schreef:Aap?
Heb je haar bericht gelezen? Iedereen heeft ontstekingen en uitgescheurde broeken en Toet gaat zich druk maken over het feit dat er wel heerlijk staat op vieze puddingbroodjes en niet op haar favoriete wijn . Dan ben je bij mij een aap hoor. Sowieso.
@ Aniet: ik vind dat ook altijd moeilijk als ik misselijk ben. Ik probeer vaak eerst een klein beetje te eten en dan merk ik vanzelf wel of het erger wordt of beter.
Gast- Gast
Ik ook, maar BA, jouw theorie gaat niet op!Beauty Addict schreef:Ik heb dit ook, begon een week of 10 geleden...aniet schreef:ik heb al een paar dagen dat ik rond dit tijdstip misselijk word..
Gast- Gast
wat doe jij er aan smikkell?!
aniet- Kletskop
Jammer!!Smikkell schreef:Ik ook, maar BA, jouw theorie gaat niet op!Beauty Addict schreef:Ik heb dit ook, begon een week of 10 geleden...aniet schreef:ik heb al een paar dagen dat ik rond dit tijdstip misselijk word..
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: