Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé 2011
De verbeteringen zijn verder prima. Het open trappenhuis is nu veilig en mooi afgesloten. Dubbelglas is fijn. Nieuwe badkamer en keuken ook, al heb ik daar niet aan meegedaan. Het verven en de nieuwe kleuren zijn gewoon lelijk. zo'n bliksemding lijkt me best veilig. Nieuwe ventilatieroosters is ook een goed plan geweest. Alles wat op het dak is gebeurt, is vast ook positief. Mijn huis is alleen overgeslagen wat betreft het nieuwe ventilatiesysteem binnen de woning, maar dat lossen ze maar op. Ik wil ook de lusten naast de lasten. Had ik toch maar voor die nieuwe badkamer gekozen. En de verbouwing aan de schuur is ook wel positief verder (al hebben ze mijn box, heel stom, in de schuur van de portiek hiernaast geplaatstJune schreef:Wat irritant, Smikkell . Waarom moet er überhaupt zoveel aan jullie flat gebeuren?
Maar ik wil er verder geen last van hebben..
Gast- Gast
voor jou!Chocolate Cookie schreef:Als jullie mijn topic in het subforum persoonlijk hebben gelezen... Vandaag had ik een gesprek op stage. Daar wisten ze het natuurlijk nog niet. Ik vond het echt zó moeilijk om te zeggen dat het misschien wel binnenkort voor mij klaar is en van school af moet. Ik ben niet iemand die zomaar huild, maar toen ik even alleen was kon ik het echt niet meer tegenhouden. Ik baal er zo van, van school maar ook van mezelf
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
@ Toetje Wat fijn! Gefeliciteerd!
@ Dolores Hopelijk kan er toch wat aan gedaan worden!
@ CC voor jou!
@ Marin Wat vervelend dat je zo'n rotdag hebt, maar gelukkig is de dag bijna voorbij! En kan je inderdaad straks lekker met de kat op schoot zitten!
@ TNMN Weet je al wat de uitslag is?
@ Smikkell Ik ken het een beetje, onze buren hebben net een nieuw dak gekregen, wat een herrie maakt dat ook zeg. Hopelijk komt er binnenkort een einde aan of wordt het minder!
@ Dolores Hopelijk kan er toch wat aan gedaan worden!
@ CC voor jou!
@ Marin Wat vervelend dat je zo'n rotdag hebt, maar gelukkig is de dag bijna voorbij! En kan je inderdaad straks lekker met de kat op schoot zitten!
@ TNMN Weet je al wat de uitslag is?
@ Smikkell Ik ken het een beetje, onze buren hebben net een nieuw dak gekregen, wat een herrie maakt dat ook zeg. Hopelijk komt er binnenkort een einde aan of wordt het minder!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind dat ook zo irritant, als er net herrie is in huis als ik thuis moet zijn (terwijl ik bijna altijd weg ben). Gisteravond ook weer. Ik lag al in bed, begonnen ze bij de buren te boren! Ik lag er misschien wat vroeg in, half 11, maar baalde er toch wel van...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Ik vind dat ook zo irritant, als er net herrie is in huis als ik thuis moet zijn (terwijl ik bijna altijd weg ben). Gisteravond ook weer. Ik lag al in bed, begonnen ze bij de buren te boren! Ik lag er misschien wat vroeg in, half 11, maar baalde er toch wel van...
Ik vind half elf te laat om nog te boren hoor! Dat doe je dan toch niet meer?!
Qiara- Ratel
Hopelijk zit ik binnenkort niet meer thuis en dan mogen ze best doorgaan met verbouwen en van deze flat een paleisje makenQiara schreef:
Gast- Gast
ik heb drie jaar in een bouwput gewoond dus weet precies wat jullie bedoelen.
iedere keer als ik een dagje vrij was en ik besloot om even te gaan slapen smiddags hadden de bouwvakkers bedacht dat er nog wat geklust moest worden met veeeeel herrie!
iedere keer als ik een dagje vrij was en ik besloot om even te gaan slapen smiddags hadden de bouwvakkers bedacht dat er nog wat geklust moest worden met veeeeel herrie!
aniet- Kletskop
Weet je wat echt stom is? M'n moeder had een doos puddingbroodjes meegenomen, staat er op het etiket: HEERLIJKE puddigbroodjes.
Wat nou heelijk? Ik vind ze helemaal niet heerlijk. Bovendien kun je dan op ieder product wel heerlijk gaan zetten want er is altijd we iemand die het heerlijk vind.
Nu wil ik heerlijk op de wijn, want bij de C1000 hebben ze één wijn die ik lust en die vind ik heerlijk.
Wat nou heelijk? Ik vind ze helemaal niet heerlijk. Bovendien kun je dan op ieder product wel heerlijk gaan zetten want er is altijd we iemand die het heerlijk vind.
Nu wil ik heerlijk op de wijn, want bij de C1000 hebben ze één wijn die ik lust en die vind ik heerlijk.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Hopelijk zit ik binnenkort niet meer thuis en dan mogen ze best doorgaan met verbouwen en van deze flat een paleisje makenQiara schreef:
Inderdaad! Ook een manier om er geen last meer van te hebben
Qiara- Ratel
aniet schreef:ik heb drie jaar in een bouwput gewoond dus weet precies wat jullie bedoelen.
Drie jaar?! Dat is ook vervelend!
Qiara- Ratel
Jullie zijn lief.
Gelukkig nog twee meevallers vandaag.
1) de vergadering duurde een uur korter :-) dus nu lekker op tijd naar huis en heb ik nog even tijd om te koken ipv magnetronmaaltijd. Heb net een lekker recept bedacht wat ik wil proberen namelijk.
En 2) nog veel beter... M'n reiskosten vergoeding van afgelopen half jaar is overgemaakt. Ben wel eventjes flink wat rijker nu :-)
Gelukkig nog twee meevallers vandaag.
1) de vergadering duurde een uur korter :-) dus nu lekker op tijd naar huis en heb ik nog even tijd om te koken ipv magnetronmaaltijd. Heb net een lekker recept bedacht wat ik wil proberen namelijk.
En 2) nog veel beter... M'n reiskosten vergoeding van afgelopen half jaar is overgemaakt. Ben wel eventjes flink wat rijker nu :-)
Gast- Gast
ik woon in een nieuwbouwwijk,deze hele wijk werd in 3 jaar tijd de grond uitgestampt.
mijn huis was één van de eerste die er stond en hieromheen zijn nog 6 appartementencomplexen gebouwd + 2 straten met vrij staande huizen.
dus als t ene project klaar was,begon het andere.
op een gegeven moment waren ze niet meer op schema en werd er zelfs ook in t weekend geklust.
dus werd ik wakker van bouwlampen die mn slaapkamer in scheen!
mijn huis was één van de eerste die er stond en hieromheen zijn nog 6 appartementencomplexen gebouwd + 2 straten met vrij staande huizen.
dus als t ene project klaar was,begon het andere.
op een gegeven moment waren ze niet meer op schema en werd er zelfs ook in t weekend geklust.
dus werd ik wakker van bouwlampen die mn slaapkamer in scheen!
aniet- Kletskop
Ik hoop dat het eenmalig was, ik had namelijk ook geen zin om eruit te gaan en uit te zoeken welke buren het waren (ik heb buren onder, boven en naast me).Qiara schreef:Suus schreef:Ik vind dat ook zo irritant, als er net herrie is in huis als ik thuis moet zijn (terwijl ik bijna altijd weg ben). Gisteravond ook weer. Ik lag al in bed, begonnen ze bij de buren te boren! Ik lag er misschien wat vroeg in, half 11, maar baalde er toch wel van...
Ik vind half elf te laat om nog te boren hoor! Dat doe je dan toch niet meer?!
Suus- Lady Post-a-lot
Fijn dat je dag toch een positieve wending heeft gekregen, Marin! Wat ga je maken?
Qiara- Ratel
wat fijn,marin!
kun je nu flink shoppen,onderandere een nieuwe broek!
wat ga je koken?
kun je nu flink shoppen,onderandere een nieuwe broek!
wat ga je koken?
aniet- Kletskop
Inderdaad fijn dat je dag niet alleen uit negatieve dingen bestaat, Marin Hopelijk zet deze positieve trend zich vanavond voort
Suus- Lady Post-a-lot
Hmmm, dat is ook flink waardeloos, Aniet! Daar wordt je niet blij van, maar gelukkig is er een einde aan gekomen :-) !
Ik hoop ook voor je dat het eenmalig was, Suus!
Ik hoop ook voor je dat het eenmalig was, Suus!
Qiara- Ratel
Isabella schreef:Marin - dat is fijn nieuws, kun je een nieuwe broek kopen
Hahaha die is echt briljant :-)
Ja nu kan ik shoppen in New York
Wat ik ga eten? Pasta met gerookte kip, doperwtjes en room met citroen. Leek me wel een lekkere combi.
Gast- Gast
Marin schreef:Isabella schreef:Marin - dat is fijn nieuws, kun je een nieuwe broek kopen
Wat ik ga eten? Pasta met gerookte kip, doperwtjes en room met citroen. Leek me wel een lekkere combi.
Bah, jaloers
Gast- Gast
Pfft, ben toen ik thuis kwam lekker op de bank geploft en zit nu gewoon te knikkebollen. Gisteravond toch echt veel te laat gaan slapen... Komt vast door de Zweet Ballen !
Gast- Gast
Klinkt heerlijk, Marin! Jij bedenkt altijd van die lekkere dingen!
Suus- Lady Post-a-lot
Kunnen we niet zorgen dat New York wordt gezien als vloeken. Dat komen er alleen nog maar *** ***** als mensen over New York praten. Prima planIsabella schreef:Marin schreef:Isabella schreef:Marin - dat is fijn nieuws, kun je een nieuwe broek kopen
Bah, jaloers
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Pfft, ben toen ik thuis kwam lekker op de bank geploft en zit nu gewoon te knikkebollen. Gisteravond toch echt veel te laat gaan slapen... Komt vast door de Zweet Ballen !
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: