Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
ABE schreef:Jordana schreef:Abe: Zo erg is het toch niet?
Nee, niet zo erg.Maar wel heel erg. Nee, het valt wel mee. Maar de werkdruk is gewoon ontzettend hoog. We hebben een paar FTE nodig, maar krijgen deze niet.
MMh ja dan is het niet leuk maar. Ik snap wat je bedoelt.
Even vraag: Die vriend van mij komt op mijn werk meestal spullen afgeven. Zal ik hem smsen met de vraag of hij al geweest is of nog moet komen? Want ik heb weinig zin om hem te zien (woorden gehad)
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb evebn pauze en eet een boterham met gebakken ei en een boterham met sandwichspread. En een grote kop thee uiteraard!aniet schreef:ik kom net terug van boodschappen doen en heb nu 2 kaasbroodjes in de oven zitten!
wie eet er mee?! :-)
Ga zo weer aan de slag, want heb nog maar 40 van de 150 pagina's bestudeerd..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik ben ook thuis, alleen dan ziek gemeld. Werd me toch beroerd op mijn werk. Nu gaat het weer even maar duik zo lekker mijn bed in geloof ik.
Gast- Gast
Ik denk dat je er een groter probleem van maakt als je het gaat sms-en Jordana, dus ik zou het afwachten en het bij hallo laten als die komt.
Gast- Gast
wat wil je gaan doen?Anousch schreef:Ik wil iets doen
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Jiihaaa ik ben aangenomen!!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Gefeliciteerd Toetje!
Wat voor baan is het?
---------
Zelf zit ik lekker aan een bak met noodles!
Zometeen even naar winkelcentrum en vanmiddag leren...
Wat voor baan is het?
---------
Zelf zit ik lekker aan een bak met noodles!
Zometeen even naar winkelcentrum en vanmiddag leren...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Gefeliciteerd Toetje!!!
Isabella: Ja je hebt gelijk, Of ik kan net als hem doen, hem gewoon straal negeren
Isabella: Ja je hebt gelijk, Of ik kan net als hem doen, hem gewoon straal negeren
Jordana- Ratel
mijn hondje had vanmorgen weer een epileptische aanval, op mijn net afgehaalde dekbed. En aangezien ze dan gal braakt en alles laat lopen vraag ik me af of ik dat ooit nog schoon kan krijgen. Moest nog vroeg weg ook, gelukkig was ze er toen wel uit en kon ze weer lopen. Maar vind het zooooo zielig om dan de deur uit te gaan, had echter geen keus....
Gast- Gast
Jordana schreef:ABE schreef:Jordana schreef:Abe: Zo erg is het toch niet?
Nee, niet zo erg.Maar wel heel erg. Nee, het valt wel mee. Maar de werkdruk is gewoon ontzettend hoog. We hebben een paar FTE nodig, maar krijgen deze niet.
Even vraag: Die vriend van mij komt op mijn werk meestal spullen afgeven. Zal ik hem smsen met de vraag of hij al geweest is of nog moet komen? Want ik heb weinig zin om hem te zien (woorden gehad)
Woorden gehad met jouw vriend of die vriend? Ik zou hem, als je woorden hebt gehad, gewoon laten langskomen wanneer dat gebeurd en zeker niet smsen.
Gast- Gast
@ BA: Wat vervelend om te zien lijkt me dat. Moet je hem/haar dan ook nog iets geven zoals je bij personen wel doet?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
ABE schreef:Jordana schreef:ABE schreef:Jordana schreef:Abe: Zo erg is het toch niet?
Woorden gehad met jouw vriend of die vriend? Ik zou hem, als je woorden hebt gehad, gewoon laten langskomen wanneer dat gebeurd en zeker niet smsen.
Nee met die vriend
Eigen vriend is weer een ander verhaal
Jordana- Ratel
nee, ze komt er vanzelf weer uit. Ze heeft te weinig aanvallen om dagelijks medicijnen te slikken gelukkig.Carola589 schreef:@ BA: Wat vervelend om te zien lijkt me dat. Moet je hem/haar dan ook nog iets geven zoals je bij personen wel doet?
Gast- Gast
Gefeliciteerd Toetje!
BA, wat rot zeg... gelukkig is de hond weer 'normaal', lijkt me moeilijk weggaan
BA, wat rot zeg... gelukkig is de hond weer 'normaal', lijkt me moeilijk weggaan
Gast- Gast
bah wat erg BE!!
onze hond had dat ook en is uiteindelijk gestikt in zn kots toen wij niet thuis waren en hij een aanval kreeg
aniet- Kletskop
beterschap meis!Liva schreef:Ik ben ook thuis, alleen dan ziek gemeld. Werd me toch beroerd op mijn werk. Nu gaat het weer even maar duik zo lekker mijn bed in geloof ik.
Gast- Gast
Thanks iedereen
Hiet is stage + 0-uren contract in de kinderopvang.
Hiet is stage + 0-uren contract in de kinderopvang.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
daar ben ik bang voor! Gelukkig heeft ze er 1 in de paar weken, dus is het nu weer even rustig hoop ik. Moet alleen snel een nieuw dekbed kopen, zonder is koud!!aniet schreef:bah wat erg BE!!onze hond had dat ook en is uiteindelijk gestikt in zn kots toen wij niet thuis waren en hij een aanval kreeg
Gast- Gast
onze hond kreeg er meer last hoe ouder ze werd.en ook tijdens de loopse tijd zeg maar.
echt sneu!
hoop dat jou hond er nog overheen groeit,of gaat dat helaas niet meer?!
echt sneu!
aniet- Kletskop
ze is 3,5 jaar...aniet schreef:onze hond kreeg er meer last hoe ouder ze werd.en ook tijdens de loopse tijd zeg maar.
echt sneu!
Gast- Gast
oh oke dat is best jong nog.
al vanaf t begin last gehad?
onze hond is uiteindelijk 14 jaar geworden,dus t zegt niks.
sterkte!
t is iedere keer schrikken als je t ziet,ik weet waar je t over hebt.
al vanaf t begin last gehad?
onze hond is uiteindelijk 14 jaar geworden,dus t zegt niks.
sterkte!
t is iedere keer schrikken als je t ziet,ik weet waar je t over hebt.
aniet- Kletskop
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: