Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Nou aan de ene kant wel, maar het werd daardoor ook een beetje laat, haha..Lotus schreef:
Hebben die 5 minuten je goed gedaan, Donnaa?
@Darcy, ohhh dat is inderdaad vervelend.. Ik ga ook weer sporten, hardlopen.. M`n vriendin en ik roepen het ieder seizoen weer, maar nooit doen natuurlijk
Gast- Gast
nee eigenlijk niet maar als ik het eenmaal heb gemaakt kijk ik er wel naar uit om t te eten hahahaLotus schreef:Heb jij een soepverslaving?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga maar eens even iets nuttigs doen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
haha verstandig, ik ga je na doen denk ik......Lotus schreef:Ik ga maar eens even iets nuttigs doen.
Zwerver- Ratel
Goedemorgen, ik ben ook weer aan het werk. Ben nog helemaal blij na mijn bezoekje aan Ikea gisteravond (En als ik thuis die zweedse gehaktballetjes maak zijn ze eigenlijk ook heel erg lekker )
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pfff.. Ik word zo moe van mensen die overtuigd zijn van hun gelijk en mij even proberen te vertellen dat iets wat echt niet mogelijk is, zojuist bij hen is gebeurd..
Gast- Gast
Goedemorgen!
Vervelend is dat Donnaa. Dan gaan ze proberen jou ervan te overtuigen he..
Vandaag ga ik denk ik wat eerder naar huis toe want mijn pa heeft vandaag een gesprek met de uroloog. En hij voelt zich al beetje depri.
Vervelend is dat Donnaa. Dan gaan ze proberen jou ervan te overtuigen he..
Vandaag ga ik denk ik wat eerder naar huis toe want mijn pa heeft vandaag een gesprek met de uroloog. En hij voelt zich al beetje depri.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Spannende dag dus Sweety!
Ja heel irritant, maar het is niet anders..
Iemand nog leuke plannen voor vandaag? Of iets leuks te vertellen? Ik verveel me dood!
Ja heel irritant, maar het is niet anders..
Iemand nog leuke plannen voor vandaag? Of iets leuks te vertellen? Ik verveel me dood!
Gast- Gast
goedemorgen!
bij mij wil het nog niet echt lukken.. moet nog zo veel doen, en dingen waarvan ik dacht dat die goed gingen, moeten toch weer veranderd...pff voel me ook een beetje 'blegh' dus er komt ook gewoon weinig uit mn handen...
ow das irritant Donnaa..
bij mij wil het nog niet echt lukken.. moet nog zo veel doen, en dingen waarvan ik dacht dat die goed gingen, moeten toch weer veranderd...pff voel me ook een beetje 'blegh' dus er komt ook gewoon weinig uit mn handen...
ow das irritant Donnaa..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
goeiemorgen!
hier staat de wasmachine aan en ik ga zo ff een vriendin bellen om een afspraak te maken om bij haar op kraamvisite te komen
hier staat de wasmachine aan en ik ga zo ff een vriendin bellen om een afspraak te maken om bij haar op kraamvisite te komen
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik kijk momenteel koffie tijd, ik irriteer me mateloos aan dat meisje haar stem! Daar zou ik echt geen dag mee kunnen opschieten!
Zwerver- Ratel
oh ik heb de tv niet aanstaan,welke meisje is dat dan?!
aniet- Kletskop
Ik zit op school en verveel me dood... de klas is lekker om pauze, maar ik wou liever even alleen zijn..... heb straks belangrijke toets, en daarom ben ik op school de rest maakt me niets uit...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Marianne Veenstra ,meisje in de motorcross
Zwerver- Ratel
straks als ik thuis kom maar even de herhaling bekijken... ben nu wel benieuwd....
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
ik heb haar naam niet eerder gehoord,t zegt me niks..
aniet- Kletskop
Ik dacht steeds he wat een bekende naam! Maar dat is Marianne Vaatstra (meisje dat is vermoord) . En ze lijkt op Fatima Morero de Melo.
Gast- Gast
Goede morgen!
Ik heb net verschillende bedrijven gemaild voor een eventuele stage. Nu hopen dat er wat uit komt..ik wil geen studievertraging op gaan lopen.
Spring nu even onder de douche en dan zo even het dorp in met mijn zusje. We zouden gisteren eigenlijk al gaan, maar dat is niet door gegaan. Daarna naar een vriend van mij en vanavond komt een vriendin langs. Mijn dag zit dus goed vol!
Ik heb net verschillende bedrijven gemaild voor een eventuele stage. Nu hopen dat er wat uit komt..ik wil geen studievertraging op gaan lopen.
Spring nu even onder de douche en dan zo even het dorp in met mijn zusje. We zouden gisteren eigenlijk al gaan, maar dat is niet door gegaan. Daarna naar een vriend van mij en vanavond komt een vriendin langs. Mijn dag zit dus goed vol!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
@ Donnaa: Inderdaad een spannende dag. Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat alles goed komt en dat hij zich zorgen maakte om niks.
Hier is het trouwens maar vies weer
Oh en ik heb vandaag op 3 woningen gereageerd en ik sta bij een woningbouwvereniging ingeschreven vlakbij mijn werk.
Hier is het trouwens maar vies weer
Oh en ik heb vandaag op 3 woningen gereageerd en ik sta bij een woningbouwvereniging ingeschreven vlakbij mijn werk.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Ik stond deze week voor een huisje op plek 49... Het duurt echt zo lang allemaal
Zwerver- Ratel
Hier is het nu wel lekker weer, in tegenstelling tot hoe het was toen ik wakker werd.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
hier is t droog en de zon schijnt!!
aniet- Kletskop
Wat frustrerend hè die huizenjachten. Ik ben nog steeds heel blij dat wij het geluk hadden dat er een loting op onze vorige woning zat en wij op die manier aan de beurt zijn gekomen.
Hier is het ook regenachtig.
Hier is het ook regenachtig.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Hier schijnt de zon! Heerlijk!
Zwerver- Ratel