Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Carola589 schreef:Ik vind het geen 85 euro waard en ik kan me bijna niet voorstellen dat hij pas 2 maanden oud is...
Ik vind hem dus ook geen 85 euro waard. En hij ziet er niet echt geweldig uit. Mijn eettafel is onhandelbaar geworden. Zelf verven is dus gewoon niet meer mogelijk. Dus ik ben op zoek naar een andere. Maar ik vond dit aardig prijzig worden. Voornamelijk omdat hij niet nieuw oogt of althans, iets dat nog maar 2 mnd oud is.
Gast- Gast
Nee ABE is het zeker niet waard... Zou toch even verder zoeken..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
\ABE schreef:Even jullie mening nodig en dan gaat het even om de tafel op zich en niet om hoe de poten eronder staan...
Gast- Gast
Ik zou die tafel niet eens durven verkopen en ook laten staan als hij bij het vuil stond..
Gast- Gast
Ik heb zoooo geen zin om te gaan slapen.
Ik blijf maar zoeken naar mensen die oppas nodig hebben voor 2 dagen in de week of een paar uurtjes.
Had iemand die was op zoek voor 2 dagen, precies de dag dat ik al oppas! Echt balen
Ik blijf maar zoeken naar mensen die oppas nodig hebben voor 2 dagen in de week of een paar uurtjes.
Had iemand die was op zoek voor 2 dagen, precies de dag dat ik al oppas! Echt balen
Gast- Gast
Idd.. Ik denk dat hij z`n wijf erop geneukt heeft, toen is de tafelpoot afgebroken en nu moeten ze dat ding kwijtSmikkell schreef:Ik zou die tafel niet eens durven verkopen en ook laten staan als hij bij het vuil stond..
Gast- Gast
En een kringloopwinkel? Daar zie ik altijd heel erg leuke dingen. Zou al die meubels daar wel willen adopteren en een nieuw leven willen geven.
Gast- Gast
+1Smikkell schreef:Ik zou die tafel niet eens durven verkopen en ook laten staan als hij bij het vuil stond..
Gast- Gast
Ervaringsdeskundige?_Donnaa schreef:Idd.. Ik denk dat hij z`n wijf erop geneukt heeft, toen is de tafelpoot afgebroken en nu moeten ze dat ding kwijtSmikkell schreef:Ik zou die tafel niet eens durven verkopen en ook laten staan als hij bij het vuil stond..
Gast- Gast
Daar zou mijn eerste eettafel ook vandaan komen, de Kringloop, maar toen hadden ze al helemaal niets. Eigenlijk wil ik mijn huidige tafel nog wel een opknapkans geven, maar ik ben bang dat ik meer verniel dan dat ik er goed aandoe. Want weet iemand hoe ik naden en kieren goed en netjes dichtkrijg?
Gast- Gast
Smikkell schreef:En een kringloopwinkel? Daar zie ik altijd heel erg leuke dingen. Zou al die meubels daar wel willen adopteren en een nieuw leven willen geven.
Die kotsemmer die je gisteren voor mij zocht, heb je die misschien inmiddels gevonden?
Ik wil niet meer studeren. Ik ga dat tentamen toch niet halen.. grmbl
Gast- Gast
Nouu ik heb eindelijk eens de tijd genomen om uit te zoeken hoe twitter werkt, en het is eigenlijk heel easy.. Alleen ik snap nog steeds niet waarom ze het niet gewoon ergens uitleggen.
Nog iemand de behoefte om 'gevolgd' te worden??
Nog iemand de behoefte om 'gevolgd' te worden??
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb één volger en twee berichten geplaatst . Niet echt interessant dus... ik heb ook niet echt vrienden met twitter.
Gast- Gast
June schreef:Ik heb één volger en twee berichten geplaatst . Niet echt interessant dus... ik heb ook niet echt vrienden met twitter.
+1
Gast- Gast
Nee, maar tafels hebben ook een ziel en ik zie dat zo zeg maar, in dat aura..Beauty Addict schreef:Ervaringsdeskundige?_Donnaa schreef:Idd.. Ik denk dat hij z`n wijf erop geneukt heeft, toen is de tafelpoot afgebroken en nu moeten ze dat ding kwijtSmikkell schreef:Ik zou die tafel niet eens durven verkopen en ook laten staan als hij bij het vuil stond..
Gast- Gast
Ik twitter niet! Ik heb wel een account, ik heb twee uur elke minuut bijgehouden wat ik aan het doen was en toen was ik het wel weer zat. Mijn collega's twitteren volop en zo kwam ik erachter dat ze in mijn vakantie helemaal niets te doen hadden. Net of ik dat wilde weten in mijn vakantie waarin ik ook niets te doen had.
Gast- Gast
Ik wilde mijn 200ste bericht vandaag toch nog even plaatsen. (stiekem hoop ik dat ABE me nu al iets minder triest vindt)
Gast- Gast
In hout? Tube halen bij de bouwmarkt.ABE schreef:Daar zou mijn eerste eettafel ook vandaan komen, de Kringloop, maar toen hadden ze al helemaal niets. Eigenlijk wil ik mijn huidige tafel nog wel een opknapkans geven, maar ik ben bang dat ik meer verniel dan dat ik er goed aandoe. Want weet iemand hoe ik naden en kieren goed en netjes dichtkrijg?
Gast- Gast
June schreef:Ik heb één volger en twee berichten geplaatst . Niet echt interessant dus... ik heb ook niet echt vrienden met twitter.
Ik heb ook nog maar 2 volgers en een paar berichten. Maar ik vind het wel leuk denk ik, maar dan moet ik wel wat meer mensen hebben.
Ik ben nu vrienden aan het zoeken, jammer dat je niet kunt zoeken op woonplaats o.i.d.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:In hout? Tube halen bij de bouwmarkt.ABE schreef:Daar zou mijn eerste eettafel ook vandaan komen, de Kringloop, maar toen hadden ze al helemaal niets. Eigenlijk wil ik mijn huidige tafel nog wel een opknapkans geven, maar ik ben bang dat ik meer verniel dan dat ik er goed aandoe. Want weet iemand hoe ik naden en kieren goed en netjes dichtkrijg?
Inmiddels ook maar even een eigen topic geopend in wonen. Maar i.p.v. een tube had ik kit gekocht. Wellicht dat een tube dan toch beter is? Die tafel kost me inmiddels een rib uit mijn lijf
Gast- Gast
Ja, er is speciaal spul voor en kit lijkt me niet de beste optie. Je kan zo'n tube ook vermengen met zaagsel/houtsnippers, maar er bestaan gewoon tubes om hout mee op te vullen. Dat hecht ook beter!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, er is speciaal spul voor en kit lijkt me niet de beste optie. Je kan zo'n tube ook vermengen met zaagsel/houtsnippers, maar er bestaan gewoon tubes om hout mee op te vullen. Dat hecht ook beter!
Vanaf morgen maar weer eens even een investering doen. Hopen dat het me nu echt lukt om hem mooi strak te krijgen. Ik ben alle zwarte meubelen, qua hout, uit mijn huis. Ik ben echt zo wisselvallig als de pest. Volgens mij ben ik op zoek naar mezelf...
Gast- Gast
Koop een spiegel ipv een tafel.ABE schreef:Smikkell schreef:Ja, er is speciaal spul voor en kit lijkt me niet de beste optie. Je kan zo'n tube ook vermengen met zaagsel/houtsnippers, maar er bestaan gewoon tubes om hout mee op te vullen. Dat hecht ook beter!
Vanaf morgen maar weer eens even een investering doen. Hopen dat het me nu echt lukt om hem mooi strak te krijgen. Ik ben alle zwarte meubelen, qua hout, uit mijn huis. Ik ben echt zo wisselvallig als de pest. Volgens mij ben ik op zoek naar mezelf...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Koop een spiegel ipv een tafel.ABE schreef:Smikkell schreef:Ja, er is speciaal spul voor en kit lijkt me niet de beste optie. Je kan zo'n tube ook vermengen met zaagsel/houtsnippers, maar er bestaan gewoon tubes om hout mee op te vullen. Dat hecht ook beter!
Die heb ik ook al. Ligt onder het bed, moet nog worden opgehangen.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: