Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Nog 6 min...toetje_ schreef:Avond dames, ik heb mezelf 10 minuten pauze gegeven, daarna weer verder met m'n huiswerk. Dus willen jullie me a.u.b om 21.22 van het forum afschoppen?
Gast- Gast
Het forum is zo sloom dan 10 minuten wel héél kort zijn!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Geen smoesjes toetje. Je hebt nog 2 minuten volgens mijn klok
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate Cookie schreef:Geen smoesjes toetje. Je hebt nog 2 minuten volgens mijn klok
Volgend mijn klok zijn die nu voorbij. Tot straks!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Foto?Reva schreef:Zo. Ik wil even melden dat ik weer thuis ben en op de pot zit
Gast- Gast
Ik ben als een razende door mijn huis gegaan en alles staat/ligt iig weer op zijn eigen plek. Dat scheelt te helft. Straks weer verder
Gast- Gast
Ik ben stiekem een klein beetje trots op mijzelf.. ik heb 1 opdracht bijna af. Nu de rest nog.
Gast- Gast
Dat klinkt goed. Helaas ben ik hier qua wasmachine/ droger geen steek verder...Smikkell schreef:Ik ben als een razende door mijn huis gegaan en alles staat/ligt iig weer op zijn eigen plek. Dat scheelt te helft. Straks weer verder
Gast- Gast
Wat goed!!Jade schreef:Ik ben stiekem een klein beetje trots op mijzelf.. ik heb 1 opdracht bijna af. Nu de rest nog.
Ik ben ook wel een beetje trots, ik zit per vandaag over de 1000 punten. Maar wilde bij de 1000 ook wel een extra sterretje, maar die heb ik dus niet
Gast- Gast
Zit je lekker?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zo, vanavond flink geshopt bij de Ikea voor ons nieuwe huisje Nu nog even lui op de bank met het forum en zo een aflevering Friends
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ikea! Leuk! Die hebben ze hier niet....
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Het voordeel van Groningen Het is Plundra, dus lekker veel aanbiedingen en gelukkig was het niet druk
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Het voordeel van Groningen Het is Plundra, dus lekker veel aanbiedingen en gelukkig was het niet druk
Jij hebt niet toevallig een grote auto en zin om hierheen te komen rijden? Bij Ikea Groningen hebben ze de kast nog die ik perse hebben wil En ze vervoeren hem niet naar onze Ikea
Zwoesj- Ratel
Wat heb je allemaal gekocht?Suus schreef:Zo, vanavond flink geshopt bij de Ikea voor ons nieuwe huisje Nu nog even lui op de bank met het forum en zo een aflevering Friends
Gast- Gast
Dat is flauw! Heb nu wel een grote auto te leen, maar je woont vast niet in de buurtZwoesj schreef:Suus schreef:Het voordeel van Groningen Het is Plundra, dus lekker veel aanbiedingen en gelukkig was het niet druk
Jij hebt niet toevallig een grote auto en zin om hierheen te komen rijden? Bij Ikea Groningen hebben ze de kast nog die ik perse hebben wil En ze vervoeren hem niet naar onze Ikea
Suus- Lady Post-a-lot
Ik zat verdomd lekker, ja.
Alle spullen op hun eigen plekje of een tijdelijk plekje scheelt inderdaad ontzettend veel haha. Het was hier heel netjes, maar ik ben als wervelwind door het huis gegaan op zoek naar fietssleutels dus moet zo even opruimen. Net reservesleutel opgehaald bij mn ouders
Alle spullen op hun eigen plekje of een tijdelijk plekje scheelt inderdaad ontzettend veel haha. Het was hier heel netjes, maar ik ben als wervelwind door het huis gegaan op zoek naar fietssleutels dus moet zo even opruimen. Net reservesleutel opgehaald bij mn ouders
Gast- Gast
Het duurste wat we nodig hadden was laminaat en daarbij een ondervloer en plintjes. Verder nog een kastje gekocht voor in de badkamer en nog een ander kastje. We moeten nog een kledingkast, maar dat moet nog maar even wachten. Eerst maar eens vloeren leggen en verhuizenSmikkell schreef:Wat heb je allemaal gekocht?Suus schreef:Zo, vanavond flink geshopt bij de Ikea voor ons nieuwe huisje Nu nog even lui op de bank met het forum en zo een aflevering Friends
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Dat is flauw! Heb nu wel een grote auto te leen, maar je woont vast niet in de buurtZwoesj schreef:Suus schreef:Het voordeel van Groningen Het is Plundra, dus lekker veel aanbiedingen en gelukkig was het niet druk
Haha nee is wel een stukje rijden (omgeving Arnhem). Ja heel flauw en hij gaat er helemaal uit, dus komt ook niet meer binnen Eindelijk de kast die ik wil gevonden, krijg je dit
Zwoesj- Ratel
Oh, dat is wel heel erg balen, Zwoesj! Maar heb helaas geen tijd om naar Arnhem te rijdenZwoesj schreef:
Haha nee is wel een stukje rijden (omgeving Arnhem). Ja heel flauw en hij gaat er helemaal uit, dus komt ook niet meer binnen Eindelijk de kast die ik wil gevonden, krijg je dit
Suus- Lady Post-a-lot
Als ze dan ook de zweedse ballen bezorgdienst erbij kunnen openen ben ik ook voor!
Zwoesj- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: