Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Kookte vroeger thuis nooit hoor!Smikkell schreef:Al aan het oefenen voor koken voor een groot gezin Geloof dat jij daar al genoeg ervaring mee hebt. Invriezen?Beauty Addict schreef:Ik heb nog zeker voor 8 personen macaroni over...wc-eend schreef:Goede avond,
Ik ben zo straks per ongeluk in slaap gevallen de bank. Ben nu net wakker en moeten nog avond eten. We zouden stamppot boeren kool maken maar mijn vriend is ook in slaap gevallen.
Dus ik eet maar een pizzatje
Maar heb idd dubbele portie gekookt om in te vriezen, altijd makkelijk bij haast of geen zin...
Gast- Gast
Internet van ziggo?
Bij ons is het al een tijdje niet zo lekker.. Internet valt er steeds uit enzo. Echt irritant.
Bij ons is het al een tijdje niet zo lekker.. Internet valt er steeds uit enzo. Echt irritant.
Gast- Gast
Nee, van ongezonde voeding krijg je weinig energie!!!Dolcis_ schreef:Beauty Addict schreef:Ja, en dat moet dan over 1,5 uur weer in de droger en morgen gestreken worden... Of ik gooi m vol met handdoeken of iets in die richting, die hoef ik niet te strijken , en heb ik toch het idee dat ik veel gedaan heb...Dolcis_ schreef:Als ze leeg zijn kan er weer iets nieuws inBeauty Addict schreef:Ken het... mijn wasmachine en droger zitten nog vol en als ik niks doe voel ik me verplicht om die leeg te gaan halen...Smikkell schreef:Wat is het hier stil.. ik wil kletsen en forummen want anders moet ik gaan opruimen en daar heb ik geen zin in!
Klaar is klaar lieve schat. En als je verder toch niet zoveel te doen hebt? Was is zo klaar. Het strijken alleen niet haha..
WC-eend, heb je een drukke dag gehad dat je in slaap was gevallen?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ik denk dan altijd: Als ik vanavond extra uitrust, heb ik morgen extra energie om dat te doen en gaat het dus 2x zo snel!Jade schreef:ik MOET echt voor school aan het werk.. maar ik kan me er gewoon NIET toe zetten :s..
Ik word daar zo moe van he! Ik heb een schop onder mijn kont nodig!Werkt alleen niet zo in de praktijk, maar in mijn hoofd klinkt het heel logisch
Ik dacht vorige week.. ik doe het in t weekend, dan heb ik alle tijd. In het weekend dacht ik, ik ben maandagochtend vrij, dan heb ik alle tijd.. en nu denk ik kan ik het niet morgen doen?
NEE ik heb echt die trap nodig!
Gast- Gast
Ja wij hebben ziggo. Dat loopt ook al eventjes te kloten maar goed dit wel echt een toppunt.......
Dolcis, Nee valt mee, heb gewoon mijn ding gedaan maar ik kan altijd wel een dutje doen. Heerlijk
En Smik, hou is op met oordelen
Dolcis, Nee valt mee, heb gewoon mijn ding gedaan maar ik kan altijd wel een dutje doen. Heerlijk
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Goedenavond!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Jade, ik hou niet van schoppen. Misschien kan ik je met woorden overhalen Een heel betoog over waarom het beter is om nu wel iets te doen. Maar ik vond de gedachte van BA ook wel heel erg in mijn straatje passen.
Gast- Gast
Aaargh. Is het een pizza die ik niet lust. Nu moet ik weer wat anders bednken....
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:
wc-eend schreef:Je hoeft je voor mij niet stil te houden hoor ......Smikkell schreef:wc-eend schreef:Goede avond,
Ik ben zo straks per ongeluk in slaap gevallen de bank. Ben nu net wakker en moeten nog avond eten. We zouden stamppot boeren kool maken maar mijn vriend is ook in slaap gevallen.
Dus ik eet maar een pizzatje
Laatst aangepast door Smikkell op ma 24 jan 2011 - 8:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Euhh... heb je wel gelezen dat het dus NIET werkt?Smikkell schreef:Jade, ik hou niet van schoppen. Misschien kan ik je met woorden overhalen Een heel betoog over waarom het beter is om nu wel iets te doen. Maar ik vond de gedachte van BA ook wel heel erg in mijn straatje passen.
Gast- Gast
Je oordeelt te veel. Irritant. Zeg dan wat anders..Of negeer me lekker?
Zwerver- Ratel
Mijn internet is snel en het forum is niet langzaam. Ziggo heeft het vast weer gedaan.
Gast- Gast
Dat stukje heb ik bewust overgeslagenBeauty Addict schreef:Euhh... heb je wel gelezen dat het dus NIET werkt?Smikkell schreef:Jade, ik hou niet van schoppen. Misschien kan ik je met woorden overhalen Een heel betoog over waarom het beter is om nu wel iets te doen. Maar ik vond de gedachte van BA ook wel heel erg in mijn straatje passen.
Gast- Gast
wc-eend schreef:Ja wij hebben ziggo. Dat loopt ook al eventjes te kloten maar goed dit wel echt een toppunt.......
Aha.. Slapen is ook fijn Als ik een hele dag gewerkt heb kan ik ook zeker wel slapen. Ook op vrije dagen ben ik niet vies van een middag dutje haha..!
Gast- Gast
Ziggo doet 't altijd!! Rot ziggo hahaABE schreef:Mijn internet is snel en het forum is niet langzaam. Ziggo heeft het vast weer gedaan.
Zwerver- Ratel
Die moet je juist maken joh, hoef je ook niet bang te zijn dat je teveel junk food naar binnen werktwc-eend schreef:Aaargh. Is het een pizza die ik niet lust. Nu moet ik weer wat anders bednken....
Gast- Gast
... is het hier nog wel gezellig?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Als je zwanger ben mag je daar ook gewoon aan toegeven, heerlijk...Dolcis_ schreef:wc-eend schreef:Ja wij hebben ziggo. Dat loopt ook al eventjes te kloten maar goed dit wel echt een toppunt.......
Aha.. Slapen is ook fijn Als ik een hele dag gewerkt heb kan ik ook zeker wel slapen. Ook op vrije dagen ben ik niet vies van een middag dutje haha..!
Gast- Gast
wc-eend schreef:Ziggo doet 't altijd!! Rot ziggo hahaABE schreef:Mijn internet is snel en het forum is niet langzaam. Ziggo heeft het vast weer gedaan.
Ik kijk Radar en ja hoor, daar is Ziggo weer! Maar dit is toch echt niet de schuld van Ziggo, maar van Loewe. Ach, en zo blijft het de hele tijd doorgaan.
Laatst aangepast door ABE op ma 24 jan 2011 - 8:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja hoor!
En Dolcis, na een schooldag of werkdag heb ik echt moeite om mijn ogen op te houden. Echt een familie kwaaltje Beide broers slapen na het werken altijd even en mijn moeder net zo haha
En Dolcis, na een schooldag of werkdag heb ik echt moeite om mijn ogen op te houden. Echt een familie kwaaltje Beide broers slapen na het werken altijd even en mijn moeder net zo haha
Zwerver- Ratel
Heerlijk zo'n slapende familie! haha wat een rust!
Sport je verder ook?
Ik ben best actief atlijd, maar na een werkdag moet ik eigenlijk echt even slapen.Dan ben ik ook niet zo heel erg gezellig
Sport je verder ook?
Ik ben best actief atlijd, maar na een werkdag moet ik eigenlijk echt even slapen.
Gast- Gast
Ik ben ook echt gek op slapen, is 1 van de weinige dingen in het leven waar ik ook echt goed in ben...
Gast- Gast
Grrrr! Nu erger ik me mateloos!
Loewe maakte in 2007 al televisies die ver op de toekomst vooruit liepen. Wij hebben altijd gezegd dat zolang het werkt, het werkt, maar dat als het niet meer werkt de klant naar Loewe moet om zijn beklag te doen. Nu zijn we in 2011 aanbeland en de meeste televisies zijn gecertificeerd, waaronder Loewe, maar bieden simpelweg de basis digitale televisie aan. Dus zonder functies als opnemen etc. Loewe is hiervoor gewaarschuwd. Het kan werken, maar als het niet meer werkt, dan heeft Loewe een probleem. Nu hebben ze dus het probleem met het opnemen e.d., want CI+ gecertificeerd zijn betekent enkel kijken van digitale televisie via de televisie, en nu wijzen ze de vinger naar Ziggo. Uhuh, tuurlijk! Ik kan me daar zo boos over maken.
Loewe maakte in 2007 al televisies die ver op de toekomst vooruit liepen. Wij hebben altijd gezegd dat zolang het werkt, het werkt, maar dat als het niet meer werkt de klant naar Loewe moet om zijn beklag te doen. Nu zijn we in 2011 aanbeland en de meeste televisies zijn gecertificeerd, waaronder Loewe, maar bieden simpelweg de basis digitale televisie aan. Dus zonder functies als opnemen etc. Loewe is hiervoor gewaarschuwd. Het kan werken, maar als het niet meer werkt, dan heeft Loewe een probleem. Nu hebben ze dus het probleem met het opnemen e.d., want CI+ gecertificeerd zijn betekent enkel kijken van digitale televisie via de televisie, en nu wijzen ze de vinger naar Ziggo. Uhuh, tuurlijk! Ik kan me daar zo boos over maken.
Gast- Gast
Avond dames, ik heb mezelf 10 minuten pauze gegeven, daarna weer verder met m'n huiswerk. Dus willen jullie me a.u.b om 21.22 van het forum afschoppen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: