Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik en die vriend hebben vorige week een paar keer een zwaar gesprek gehad en van het weekend is er iets voor gevallen waar over gepraat moet worden en meneer negeert me nou. en als ik ergens wel een pest hekel aan heb is dat mensen je gaan nergeren.
Dus ik ben nou boos op hem dat hij niet reageert. Ik denk dat hij er wel zo zijn reden voor zal hebben maar hij weet het ook donders goed dat we hier over moeten praten.
Dus ik ben nou boos op hem dat hij niet reageert. Ik denk dat hij er wel zo zijn reden voor zal hebben maar hij weet het ook donders goed dat we hier over moeten praten.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het positief om te lezen dat je wel met van alles bezig bent en ook sport. Je doet vrijwilligerswerk. Maar als je het liefste een studie doet en ook al zo goed weet wat je wilt, heb je daar natuurlijk niets aan.
Studie gaat niet lukken. Maar er moet toch wel iets zijn wat je ook heel graag wilt en wat wél mogelijk is?!
Ik vind dat clientenraad als een goed idee. Maar misschien ook iets helemaal buiten de hulpverlening om. Ik weet natuurlijk nog steeds niet wat nou je klachten/problemen/knelpunten zijn. Hoe wil je het noemen?
Studie gaat niet lukken. Maar er moet toch wel iets zijn wat je ook heel graag wilt en wat wél mogelijk is?!
Ik vind dat clientenraad als een goed idee. Maar misschien ook iets helemaal buiten de hulpverlening om. Ik weet natuurlijk nog steeds niet wat nou je klachten/problemen/knelpunten zijn. Hoe wil je het noemen?
Gast- Gast
Je hebt een PM, Smikkell. En jij had mij er ook één gestuurd, zag ik.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Jordana schreef:Ik en die vriend hebben vorige week een paar keer een zwaar gesprek gehad en van het weekend is er iets voor gevallen waar over gepraat moet worden en meneer negeert me nou. en als ik ergens wel een pest hekel aan heb is dat mensen je gaan nergeren.
Oooh bah! Dat is wel echt zó irritant. Ik kan het me helemaal voorstellen. Hopelijk reageerd hij snel!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Wat is het hier stil.. ik wil kletsen en forummen want anders moet ik gaan opruimen en daar heb ik geen zin in!
Gast- Gast
Ken het... mijn wasmachine en droger zitten nog vol en als ik niks doe voel ik me verplicht om die leeg te gaan halen...Smikkell schreef:Wat is het hier stil.. ik wil kletsen en forummen want anders moet ik gaan opruimen en daar heb ik geen zin in!
Gast- Gast
Ik ben ondertussen een beetje aan het 'werk', maar de kinderen (oppassen) zijn lekker zelf aan het spelen dus ik heb een makkie!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Is eigenlijk altijd zo, het zijn 2 kinderen met autisme en zolang ik mij maar aan het normale patroon houd, ga het hartstikke goed! Heerlijk hoor zo'n bijbaantje..
Cheesegirl- Ratel
Hoe oud zijn ze? gezien de tijd..Carola589 schreef:Is eigenlijk altijd zo, het zijn 2 kinderen met autisme en zolang ik mij maar aan het normale patroon houd, ga het hartstikke goed! Heerlijk hoor zo'n bijbaantje..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hoe oud zijn ze? gezien de tijd..Carola589 schreef:Is eigenlijk altijd zo, het zijn 2 kinderen met autisme en zolang ik mij maar aan het normale patroon houd, ga het hartstikke goed! Heerlijk hoor zo'n bijbaantje..
Allebei 11, ze zijn van een drieling. Ga ze zo maar is naar bedbrengen..
Cheesegirl- Ratel
Als ze leeg zijn kan er weer iets nieuws inBeauty Addict schreef:Ken het... mijn wasmachine en droger zitten nog vol en als ik niks doe voel ik me verplicht om die leeg te gaan halen...Smikkell schreef:Wat is het hier stil.. ik wil kletsen en forummen want anders moet ik gaan opruimen en daar heb ik geen zin in!
Gast- Gast
Goede avond,
Ik ben zo straks per ongeluk in slaap gevallen de bank. Ben nu net wakker en moeten nog avond eten. We zouden stamppot boeren kool maken maar mijn vriend is ook in slaap gevallen.
Dus ik eet maar een pizzatje
Ik ben zo straks per ongeluk in slaap gevallen de bank. Ben nu net wakker en moeten nog avond eten. We zouden stamppot boeren kool maken maar mijn vriend is ook in slaap gevallen.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, en dat moet dan over 1,5 uur weer in de droger en morgen gestreken worden... Of ik gooi m vol met handdoeken of iets in die richting, die hoef ik niet te strijken , en heb ik toch het idee dat ik veel gedaan heb...Dolcis_ schreef:Als ze leeg zijn kan er weer iets nieuws inBeauty Addict schreef:Ken het... mijn wasmachine en droger zitten nog vol en als ik niks doe voel ik me verplicht om die leeg te gaan halen...Smikkell schreef:Wat is het hier stil.. ik wil kletsen en forummen want anders moet ik gaan opruimen en daar heb ik geen zin in!
Gast- Gast
Ik heb nog zeker voor 8 personen macaroni over...wc-eend schreef:Goede avond,
Gast- Gast
ik MOET echt voor school aan het werk.. maar ik kan me er gewoon NIET toe zetten :s..
Ik word daar zo moe van he! Ik heb een schop onder mijn kont nodig!
Gast- Gast
wc-eend schreef:Goede avond,
Gast- Gast
Oooo!! Daar heb ik zin in!! Waar woon je
Zwerver- Ratel
Mijn internet is zoooooo traag! Of is het 't yes forum
Zwerver- Ratel
Al aan het oefenen voor koken voor een groot gezin Geloof dat jij daar al genoeg ervaring mee hebt. Invriezen?Beauty Addict schreef:Ik heb nog zeker voor 8 personen macaroni over...wc-eend schreef:Goede avond,
Gast- Gast
Ik denk dan altijd: Als ik vanavond extra uitrust, heb ik morgen extra energie om dat te doen en gaat het dus 2x zo snel!Jade schreef:ik MOET echt voor school aan het werk.. maar ik kan me er gewoon NIET toe zetten :s..
Gast- Gast
Je hoeft je voor mij niet stil te houden hoor ......Smikkell schreef:wc-eend schreef:Goede avond,
Zwerver- Ratel
Beauty Addict schreef:Ja, en dat moet dan over 1,5 uur weer in de droger en morgen gestreken worden... Of ik gooi m vol met handdoeken of iets in die richting, die hoef ik niet te strijken , en heb ik toch het idee dat ik veel gedaan heb...Dolcis_ schreef:Als ze leeg zijn kan er weer iets nieuws inBeauty Addict schreef:Ken het... mijn wasmachine en droger zitten nog vol en als ik niks doe voel ik me verplicht om die leeg te gaan halen...Smikkell schreef:Wat is het hier stil.. ik wil kletsen en forummen want anders moet ik gaan opruimen en daar heb ik geen zin in!
Klaar is klaar lieve schat. En als je verder toch niet zoveel te doen hebt? Was is zo klaar. Het strijken alleen niet haha..
WC-eend, heb je een drukke dag gehad dat je in slaap was gevallen?
Gast- Gast
Bij mij ook.. ik denk het forum zelf!wc-eend schreef:Mijn internet is zoooooo traag! Of is het 't yes forum
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: