Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
_Donnaa schreef:Jaaa hoor.. Sim Only van Hi heeft maar 200MB internet
SimOnly van Hi is vooral ook duur. Ook al weet ik dat jij naast je huwelijk met Nokia ook nog een affaire hebt met Hi .
Gast- Gast
Nou ik vind het gigantisch goedkoop in verhouding met wat ik nu betaal en krijg, zeg maar..June schreef:_Donnaa schreef:Jaaa hoor.. Sim Only van Hi heeft maar 200MB internet
SimOnly van Hi is vooral ook duur. Ook al weet ik dat jij naast je huwelijk met Nokia ook nog een affaire hebt met Hi .
Gast- Gast
Goedemorgen!
@ Donna: dat begrijp ik, maar bij Telfort & Ben is het echt een stuk goedkoper. Ik was echt erg tevreden over Ben, ook met weer opzeggen!
@ Donna: dat begrijp ik, maar bij Telfort & Ben is het echt een stuk goedkoper. Ik was echt erg tevreden over Ben, ook met weer opzeggen!
Gast- Gast
Hoi Smikkell! Hoe gaat het met je?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Brennuss, ik vind het knap dat je het toch probeert. Ik weet dat wij de zelfde opleiding doen en ik ga het dus niet eens proberen. Het lijkt mij ook helemaal niets. Je taken zijn daar zó anders dan op het rehuliere onderwijs. Daarnaast ben ik er voor om kinderen veel langer op het regulier onderwijs te houden en daar aanpassingen te doen. Ik heb dus ook geen problemen met de kinderen zelf en vind autisme zelfs een uitdaging. Maar ik vind de vorm en de setting op het speciaal onderwijs niets.
Kun je nog wisselen? Ik hoop dat je of snel een andere, fijne plen vindt of het daar toch naar je zin gaat krijgen. Jij bent (ook) bijna klaar toch?
Kun je nog wisselen? Ik hoop dat je of snel een andere, fijne plen vindt of het daar toch naar je zin gaat krijgen. Jij bent (ook) bijna klaar toch?
Gast- Gast
Heeft Ben ook snel internet?June schreef:
Gast- Gast
Whaaaaaaaat, GOEDEMORGEN!? Ik heb @#A$&!(%* een werkdag van 11 uur achter de rug. Poep.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Heeft Ben ook snel internet?June schreef:
Toen had ik dus nog geen internet, dus dat weet ik niet. Oh wacht:
Hoe werkt Ben internet altijd?
De internet bundel is alleen geldig voor gebruik van internet binnen Nederland. De maximum snelheid is 1024 Kbps downstream en 384 Kbps upstream. Na verbruik van 1 GB per maand wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64/64 Kbps. Ben internet altijd is te gebruiken voor internet over GPRS en UMTS.
Gast- Gast
Reva schreef:Whaaaaaaaat, GOEDEMORGEN!? Ik heb @#A$&!(%* een werkdag van 11 uur achter de rug. Poep.
Poep zelf
Gast- Gast
Heey Lotus,
Dat wilde ik ook aan jou vragen. Ik laat het teruglezen vandaar ook even zitten.
Ik heb net wat uur geslapen en vanochtend bij de HA geweest. Ik blijf daar voorlopig iederen twee weken komen voor een gesprek. Ze heeft me ook slaappillen gegeven. Ze wil dat ik voor elke dag één taak bedenken en elke dag even naar buiten ga. Dat vind ik een prima plan. Het weekend heeft me goed gedaan. Ow, en ik vind het fijn om te lezen dat mijn HA in mijn verslag heeft gescchreven dat ik gemotiveerd ben en heel goed weet hoe ik zelf ik elkaar zit En dat ik ondanks alle problemen een aantal heel positieve punten voor elkaar heb gekregen in mijn leven.
Mensen zeggen dat natuurlijk wel vaker tegen me, maar wanneer mijn huisarts dat schrijft in het verslag naar de psycholoog, dan lijkt het opeens wel heel echt
Ik heb vandaag ook een afspraak gemaakt bij het psychologisch centrum.
Dat wilde ik ook aan jou vragen. Ik laat het teruglezen vandaar ook even zitten.
Ik heb net wat uur geslapen en vanochtend bij de HA geweest. Ik blijf daar voorlopig iederen twee weken komen voor een gesprek. Ze heeft me ook slaappillen gegeven. Ze wil dat ik voor elke dag één taak bedenken en elke dag even naar buiten ga. Dat vind ik een prima plan. Het weekend heeft me goed gedaan. Ow, en ik vind het fijn om te lezen dat mijn HA in mijn verslag heeft gescchreven dat ik gemotiveerd ben en heel goed weet hoe ik zelf ik elkaar zit En dat ik ondanks alle problemen een aantal heel positieve punten voor elkaar heb gekregen in mijn leven.
Mensen zeggen dat natuurlijk wel vaker tegen me, maar wanneer mijn huisarts dat schrijft in het verslag naar de psycholoog, dan lijkt het opeens wel heel echt
Ik heb vandaag ook een afspraak gemaakt bij het psychologisch centrum.
Gast- Gast
Sja, ik schreef om 11 uur welterusten (terwijl iedereen zat te balen op het werk). Ik dacht: laat ik dan ook even een goede morgen er ingooien.Reva schreef:Whaaaaaaaat, GOEDEMORGEN!? Ik heb @#A$&!(%* een werkdag van 11 uur achter de rug. Poep.
Ik heb met je te doen Reva. Vooral omdat je niet langer dan 2,5 uur geslapen kan hebben. Ik heb kippenvleugeltjes in de pan
Gast- Gast
Jaa, dat had ik net ook gevonden idd.. Ziet er opzich wel goed uit.. Telfort heb ik ook bekeken, maar die is niet goedkoper dan Hi, tenminste niet wat mijn eisen betreft..June schreef:_Donnaa schreef:Heeft Ben ook snel internet?June schreef:
Toen had ik dus nog geen internet, dus dat weet ik niet. Oh wacht:
Hoe werkt Ben internet altijd?
De internet bundel is alleen geldig voor gebruik van internet binnen Nederland. De maximum snelheid is 1024 Kbps downstream en 384 Kbps upstream. Na verbruik van 1 GB per maand wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64/64 Kbps. Ben internet altijd is te gebruiken voor internet over GPRS en UMTS.
Gast- Gast
Klinkt goed Smikkel. Knap dat je zo goed aan jezelf werkt!
Ik heb een kutdag gehad. Wat gezeik op het werk waar ik niks aan kon/kan doen. Verder ben ik moe en heb ik het de hele dag al koud. Bluh. Plan voor vanavond: eten, douchen, bankhangen.
Ik heb een kutdag gehad. Wat gezeik op het werk waar ik niks aan kon/kan doen. Verder ben ik moe en heb ik het de hele dag al koud. Bluh. Plan voor vanavond: eten, douchen, bankhangen.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Hoeraa, voor de plannen van Lynn Misschien moet je er nog een grote pot thee bij doen.
Gast- Gast
Dat klinkt wel goed allemaal! En ik kan me voorstellen dat het fijn is als je huisarts zoiets schrijft.
Met mij gaat het wel aardig. Ik ben alleen heel erg bezig met wat ik zou willen en kunnen op studiegebied en ik kan die gedachten niet meer uitzetten en word er een beetje gek van. Maar verder voel ik me redelijk oké op dit moment.
Met mij gaat het wel aardig. Ik ben alleen heel erg bezig met wat ik zou willen en kunnen op studiegebied en ik kan die gedachten niet meer uitzetten en word er een beetje gek van. Maar verder voel ik me redelijk oké op dit moment.
Lotus- Ratel
June schreef:Reva schreef:Whaaaaaaaat, GOEDEMORGEN!? Ik heb @#A$&!(%* een werkdag van 11 uur achter de rug. Poep.
Poep zelf
Ga ik zeker nog even doen vanavond. Mocht het moment daar zijn, zal ik het even melden in het dag- of nachttopic en live verslag doen.
Smikkell: ik weet niet hoelang ik heb geslapen.. Op een gegeven moment lopen mauwen aan de telefoon dat als ik NU niet in slaap zou vallen dat ik een fles wijn open zou trekken en volgens mij was ik vlak daarna in dromenland. Dreigen werkt.
En wat positief wat je huisarts over je hebt geschreven, vanuit hoe je hier schijft en over jezelf praat kan ik dat wel begrijpen. Mooi!
En 2: de huldiging is niet op het plein. Poep.
Gast- Gast
Reva: Ow, nou dan zoeken ze het maar uit met die hele huldiging.
Weet jij trouwens of ze bij jullie inmiddels al zo modern zijn dat ze fietsen verhuren op het station?
Lotus: Wat studie betreft is en blijft het balen. Ik heb vier jaar geleden een meisje in de klas gehad dat ook veel problemen had, op verschillende vlakken. Ze deed het 1e jaar toen al voor de tweede keer. Door haar ziekte en opnamens was studeren en iets afmaken eigenlijk onmogelijk. Uiteindelijk werd ook besloten dat het onderwijs en ook de zorg niet iets was waar ze zou kunnen werken. Ze is zelfs nog een 3e keer begonnen aan de opleidingen, heeft nog een andere opleiding geprobeerd en ik lees dat ze nu weer ergens is begonnen. Ik weet niet of het je goed doet om steeds te beginnen terwijl je weet dat je het eerste jaar niet eens gaat halen. Dat doet je zelfbeeld ook geen goed. Nu weet ik dat zij vooral gewoon elke ochtend ergens heen wil fietsen en ook uit het zicht wil zijn van mensen die op haar letten. De studie is dus niet haar hoofddoel.
Is er niet iets anders wat je ook leuk vindt? Is er geen taal die hje wil leren en thuis via een thuisstudie kan doen. Gewoon zodat je wel het gevoel hebt dat je iets doet (en kunt). En dat je jezelf wel aan het ontwikkelen bent.
Weet jij trouwens of ze bij jullie inmiddels al zo modern zijn dat ze fietsen verhuren op het station?
Lotus: Wat studie betreft is en blijft het balen. Ik heb vier jaar geleden een meisje in de klas gehad dat ook veel problemen had, op verschillende vlakken. Ze deed het 1e jaar toen al voor de tweede keer. Door haar ziekte en opnamens was studeren en iets afmaken eigenlijk onmogelijk. Uiteindelijk werd ook besloten dat het onderwijs en ook de zorg niet iets was waar ze zou kunnen werken. Ze is zelfs nog een 3e keer begonnen aan de opleidingen, heeft nog een andere opleiding geprobeerd en ik lees dat ze nu weer ergens is begonnen. Ik weet niet of het je goed doet om steeds te beginnen terwijl je weet dat je het eerste jaar niet eens gaat halen. Dat doet je zelfbeeld ook geen goed. Nu weet ik dat zij vooral gewoon elke ochtend ergens heen wil fietsen en ook uit het zicht wil zijn van mensen die op haar letten. De studie is dus niet haar hoofddoel.
Is er niet iets anders wat je ook leuk vindt? Is er geen taal die hje wil leren en thuis via een thuisstudie kan doen. Gewoon zodat je wel het gevoel hebt dat je iets doet (en kunt). En dat je jezelf wel aan het ontwikkelen bent.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hoeraa, voor de plannen van Lynn Misschien moet je er nog een grote pot thee bij doen.
Er staat ook nog een lekkere fles rode wijn open .
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik ben boos op een vriend van mij
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Wat is er gebeurd Jordana?
Laatst aangepast door Chocolate Cookie op ma 24 jan 2011 - 7:07; in totaal 1 keer bewerkt
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
@ Smikkell: Welke studie doe jij eigenlijk? Ik weet dus helemaal niet meer wat ik moet. Wat ik kan en wat ik wil. Ik ga ook zeker niet nu verder met mijn studie, omdat het dan niet gaat lukken en dat inderdaad geen fijne ervaring zou opleveren. Maar wat ik dan wel moet... in ieder geval ga ik kijken of het wat voor mij is om in de cliëntenraad te gaan van de instelling waar ik in behandeling ben. Daar zou ik me in ieder geval een beetje in kunnen ontwikkelen. Maar ik moet daarvoor eerst een informerend gesprek afwachten.
Lotus- Ratel
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: