Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik heb ook nog een blackberry gehad, vind je dat niks donna?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Ik heb niet zoveel geld over voor een telefoon, aangezien ik er niet voorzichtig mee kan zijn..June schreef:_Donnaa schreef:Klopt, maar daar zitten geen knopjes optoetje_ schreef:HTC wildfire is niet zo duur..
Als de Desire Z echt compleet hetzelfde is als de Desire en ik had veel geld, dan zou ik die in jouw geval misschien nog wel kopen .
Maar jij hebt toch een mooie gsm? Of is die dood?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Volgens mij is Donna sowieso behoorlijk Nokia-verslaafd en zou de stap naar een HTC al best bijzonder zijn. Of heb ik dat verkeerd?
Gast- Gast
Jaa dat zou kunnen, maar dat is me een telefoon echt niet waard.. Ik vind het zo doodzonde om veel geld uit te geven aan een telefoon..June schreef:Dan neem je er meteen een verzekering bij . Dat doe ik tegenwoordig ook maar, bij mij scheelt dat gewoon veel geld.. hoe erg dat ook is.
Gast- Gast
Volgens mij ook inderdaad hahahJune schreef:Volgens mij is Donna sowieso behoorlijk Nokia-verslaafd en zou de stap naar een HTC al best bijzonder zijn. Of heb ik dat verkeerd?
Zwerver- Ratel
Ik ben ook Nokia verslaafd. Het enige andere merk wat ik overweeg is een Iphone.
Blond- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:Jaa dat zou kunnen, maar dat is me een telefoon echt niet waard.. Ik vind het zo doodzonde om veel geld uit te geven aan een telefoon..June schreef:Dan neem je er meteen een verzekering bij . Dat doe ik tegenwoordig ook maar, bij mij scheelt dat gewoon veel geld.. hoe erg dat ook is.
Haha, maar ik moest steeds een nieuwe kopen.. dat was ook niet voordelig . En inmiddels ben ik toch wel blij dat ik internet heb.
Gast- Gast
Ja, meer in coma.. Er is bier overheen gevallen.._Chance schreef:
@WC-eend.. Blackberry`s vind ik wel erg mooi, maar dat internet is me te duur..
Gast- Gast
Uhhhmmm, wat bedoel je met die laatste zin?June schreef:_Donnaa schreef:Jaa dat zou kunnen, maar dat is me een telefoon echt niet waard.. Ik vind het zo doodzonde om veel geld uit te geven aan een telefoon..June schreef:Dan neem je er meteen een verzekering bij . Dat doe ik tegenwoordig ook maar, bij mij scheelt dat gewoon veel geld.. hoe erg dat ook is.
Haha, maar ik moest steeds een nieuwe kopen.. dat was ook niet voordelig . En inmiddels ben ik toch wel blij dat ik internet heb.
Gast- Gast
Oke ja begrijpelijk. Al vind ik de blackberry's veel te zakelijk. IK hou van apps!
Zwerver- Ratel
Ik denk dat Nokia vooral altijd in mijn prijscategorie gepast heeftwc-eend schreef:Volgens mij ook inderdaad hahahJune schreef:Volgens mij is Donna sowieso behoorlijk Nokia-verslaafd en zou de stap naar een HTC al best bijzonder zijn. Of heb ik dat verkeerd?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, meer in coma.. Er is bier overheen gevallen.._Chance schreef:
Oh, das niet handig. Ik heb ook ooit mijn gsm laten zwemmen in mn tas (gevalletje van flesje ging lekker), en die viel daarna steeds uit. Tegenwoordig doet hij het weer, is helemaal gedroogd geloof ik. Maar we zijn nu ook 5 jaar verder..
Blond- Lady Post-a-lot
Ik hou vooral van bellen en smsen en dat eerste kan ik helemaal niet meer en dat tweede maar sporadisch nu.. Gelukkig betaald de Heineken dader de schadewc-eend schreef:Oke ja begrijpelijk. Al vind ik de blackberry's veel te zakelijk. IK hou van apps!
Gast- Gast
Goede vraag, haha. Ik wilde zeggen dat iedere keer een nieuwe telefoon kopen steeds duurder wordt, omdat ik dus wel een telefoon met internet wil en die zijn nou eenmaal duurder dan de standaard Nokia 6300 met al zijn opvolgers.
Dus dat ik die verzekering er nu sowieso wel uithaal. Ik krijg het niet duidelijker . Ik ben op dit moment aan het studeren voor een stom onderdeel van mijn studie: de wiskunde van taal zeg maar en ik merk dat ik er vreemd van ga praten..
Dus dat ik die verzekering er nu sowieso wel uithaal. Ik krijg het niet duidelijker . Ik ben op dit moment aan het studeren voor een stom onderdeel van mijn studie: de wiskunde van taal zeg maar en ik merk dat ik er vreemd van ga praten..
Gast- Gast
Hahahaha, dat is ook zoiets ja.. Nouja, eerst had ik er al eens heel hard mee gegooid omdat ik kwaad was en daarna kwam er nog een dikke lading bier over.. Al met al was dat geen pretje voor m`n arme Nokiaatje.._Chance schreef:_Donnaa schreef:Ja, meer in coma.. Er is bier overheen gevallen.._Chance schreef:
Oh, das niet handig. Ik heb ook ooit mijn gsm laten zwemmen in mn tas (gevalletje van flesje ging lekker), en die viel daarna steeds uit. Tegenwoordig doet hij het weer, is helemaal gedroogd geloof ik. Maar we zijn nu ook 5 jaar verder..
Gast- Gast
Maar als de 'dader' de schade betaalt.. kun je 'm dan niet gewoon laten maken?
Gast- Gast
Ohhhh... Jaaa, maar tegenwoordig zit op alles wel internet toch??June schreef:Goede vraag, haha. Ik wilde zeggen dat iedere keer een nieuwe telefoon kopen steeds duurder wordt, omdat ik dus wel een telefoon met internet wil en die zijn nou eenmaal duurder dan de standaard Nokia 6300 met al zijn opvolgers.
Bijna alles dan..
Gast- Gast
Ja zou kunnen, maar ik was ook al uitgekeken op m`n telefoon.. Dat heb ik meestal al na 6 maandJune schreef:Maar als de 'dader' de schade betaalt.. kun je 'm dan niet gewoon laten maken?
Gast- Gast
Niet op álles kun je lekker internetten. Je kunt met een Samsung Star ook op internet, maar daar word ik persoonlijk niet zo blij van. De telefoons die een beetje fijn zijn om mee te internetten, zijn al gauw duurder.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja zou kunnen, maar ik was ook al uitgekeken op m`n telefoon.. Dat heb ik meestal al na 6 maandJune schreef:Maar als de 'dader' de schade betaalt.. kun je 'm dan niet gewoon laten maken?
Verwend nest
Gast- Gast
Oooo herkenbaar! hihi_Donnaa schreef:Ja zou kunnen, maar ik was ook al uitgekeken op m`n telefoon.. Dat heb ik meestal al na 6 maandJune schreef:Maar als de 'dader' de schade betaalt.. kun je 'm dan niet gewoon laten maken?
Zwerver- Ratel
Ohhh zo bedoel je.. Ik wil sowieso niets anders meer dan een smartphone.. Zo handig!June schreef:Niet op álles kun je lekker internetten. Je kunt met een Samsung Star ook op internet, maar daar word ik persoonlijk niet zo blij van. De telefoons die een beetje fijn zijn om mee te internetten, zijn al gauw duurder.
Gast- Gast
Hahahaha, ja beetje welJune schreef:_Donnaa schreef:Ja zou kunnen, maar ik was ook al uitgekeken op m`n telefoon.. Dat heb ik meestal al na 6 maandJune schreef:Maar als de 'dader' de schade betaalt.. kun je 'm dan niet gewoon laten maken?
Verwend nest
Gast- Gast
Ik moet echt weer gaan studeren. Ik spreek halve wartaal, misschien moet ik dat ook maar weer gaan lezen.
Gast- Gast
Ik ga zo even het centrum in. Even langs de H&M!
Zwerver- Ratel
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: