Dagcafé 2011
+25
patjuhhh
Imperfect
Try
Jeanette
TNMN
Lady4
Silver
Sweety
Zwoesj
Merai
Cheesegirl
Lynn_
Blond
aniet
Lotus
Jordana
Chocolate Cookie
Serena
Suus
Kabouter
Roze Roos
Sjaantje
Zwerver
Qiara
Toet
29 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
toetje_ schreef:Wel leuk dat je daar belangstelling voor toont lotus, zulke dingen zijn ook spannend.
Weet je al wanneer je er meer van hoort?
Ik heb data en tijden gemaild dat ik kan, nu moest diegene nog overleggen met de hele raad. Heb geen idee wanneer ik iets hoor, maar ik hoop dat het snel is. Haha, ik vind het echt heel eng, merk ik.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
wc-eend schreef:Oja, de was. Dat wilde ik doen...ik zat alweer op de bank
Toch niet weer aan het spijbelen?
Maar eend, ik vraag me nou altijd af he.. moet jij nooit werken?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Lotus schreef:
Ik heb data en tijden gemaild dat ik kan, nu moest diegene nog overleggen met de hele raad. Heb geen idee wanneer ik iets hoor, maar ik hoop dat het snel is. Haha, ik vind het echt heel eng, merk ik.
Wat vind je er precies eng aan, dat je een gesprek moet gaan voeren?
Toet- Lady Post-a-lot
Nee ik werk niet. En school ja........toetje_ schreef:wc-eend schreef:Oja, de was. Dat wilde ik doen...ik zat alweer op de bank
Toch niet weer aan het spijbelen?
Maar eend, ik vraag me nou altijd af he.. moet jij nooit werken?
Edit: Ik wacht nog even af met wat de bedoeling is ivm verhuizen. Maar als ik dat een beetje weet en motivatie heb voor school wil ik weer in een kleding winkel gaan staan
Laatst aangepast door wc-eend op ma 24 jan 2011 - 2:05; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, en dat het iets nieuws is en dat ik die mensen allemaal niet ken.
Lotus- Ratel
Oje....mijn wasmachine draait niet haha!
Zwerver- Ratel
En draait ie nu wel?
Bij mij schiet het eigenlijk echt niet op, heb nu ook beetje hoofdpijn
Bij mij schiet het eigenlijk echt niet op, heb nu ook beetje hoofdpijn
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
lekker!!! fudge!!!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
wc-eend schreef:Nee ik werk niet. En school ja........
Edit: Ik wacht nog even af met wat de bedoeling is ivm verhuizen. Maar als ik dat een beetje weet en motivatie heb voor school wil ik weer in een kleding winkel gaan staan
Is het ook niet noodzakelijk als je gaat verhuizen? Of kun je nu wel rondkomen van.. je stufi?
Kun je ook niet iets doen wat aansluit bij je opleiding? Misschien krijg je daardoor ook meer motivatie voor school.
Toet- Lady Post-a-lot
Lotus schreef:Ja, en dat het iets nieuws is en dat ik die mensen allemaal niet ken.
Zijn ze ervan op de hoogte dat jij dat moeilijk vind? Ik vind het iig heel knap dat je de eerste stap gezet hebt!
Toet- Lady Post-a-lot
Ik ben verdriet aan het weg eten en dat lukt daar erg goed mee.aniet schreef:lekker!!! fudge!!!
Gast- Gast
Nee ik kan makkelijk rond komen van mijn stufie. Ik wil alleen werken zodat ik weer lekker bezig ben.toetje_ schreef:wc-eend schreef:Nee ik werk niet. En school ja........
Is het ook niet noodzakelijk als je gaat verhuizen? Of kun je nu wel rondkomen van.. je stufi?
Kun je ook niet iets doen wat aansluit bij je opleiding? Misschien krijg je daardoor ook meer motivatie voor school.
Ik zit nu alleen met mijn rooster waardoor er geen tijd is. Ik ben elke dag in totaal 3 uur aan het reizen(heen en terug samen) dus dan ben ik vaak 5 uur thuis. Ik moet eerst school opbouwen en stage afbouwen en dan maar even zien!
Heb jij inmiddels al gedaan wat je moest doen ??
Zwerver- Ratel
Ik wou dat ik dat kon haha, ik kom echt nergens met alleen mijn stufie.
Nee, ik heb nog niks gedaan, motivatie is ver te zoeken vandaag.
Nee, ik heb nog niks gedaan, motivatie is ver te zoeken vandaag.
Toet- Lady Post-a-lot
Zo, was nummer 3 zit in de machine en nummer 2 in de droger. Nummer 1 ligt hier op tafel, na het werk maar even opvouwen, is nu nog een tikkie vochtig.
Beste score voor vandaag toch?!
Beste score voor vandaag toch?!
Gast- Gast
Zit er zoveel verschil in hoeveel stufi je krijgt of ligt het verschil bij jullie in je vast lasten? Ben er totaal niet in thuis, heb na mijn school een BBL opleiding gedaan en verdiende gelijk
Gast- Gast
wat is er aan de hand,purple?Purple schreef:Ik ben verdriet aan het weg eten en dat lukt daar erg goed mee.aniet schreef:lekker!!! fudge!!!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ontvang 470 geloof ik. Daar krijg ik nog halfwezen pension over heen
Ik heb ook een goedkope zorgverzekering. Ik moet 89 betalen en ontvang 62 terug. Dus ik betaal amper wat. Ja en mijn huur is 190 inclusief. Mijn vriend betaald de andere helft.
Het scheelt dat ik mijn schoolgeld enzo in één keer kan betalen waardoor ik maandelijk nog over hou.
Ik heb ook een goedkope zorgverzekering. Ik moet 89 betalen en ontvang 62 terug. Dus ik betaal amper wat. Ja en mijn huur is 190 inclusief. Mijn vriend betaald de andere helft.
Het scheelt dat ik mijn schoolgeld enzo in één keer kan betalen waardoor ik maandelijk nog over hou.
Zwerver- Ratel
Huur 190 incl ? Dat betaal ik alleen al aan gas, water en licht (180,00)wc-eend schreef:Ik ontvang 470 geloof ik. Daar krijg ik nog halfwezen pension over heen
Gast- Gast
toetje_ schreef:Lotus schreef:Ja, en dat het iets nieuws is en dat ik die mensen allemaal niet ken.
Zijn ze ervan op de hoogte dat jij dat moeilijk vind? Ik vind het iig heel knap dat je de eerste stap gezet hebt!
Dankjewel! Nee, dat weten ze niet, maar misschien ga ik dat nog wel aangeven.
Lotus- Ratel
Ja nouja 190 betaal ik aan mijn vriend en mijn vriend betaald de andere 190. Dus 360 in totaal!Beauty Addict schreef:Huur 190 incl ? Dat betaal ik alleen al aan gas, water en licht (180,00)wc-eend schreef:Ik ontvang 470 geloof ik. Daar krijg ik nog halfwezen pension over heen
Maar is ook inclusief service kosten enzo Maar hebben ook maar klein huisje. Geloof 50 m² misschien wel minder. Maar daarin tegen wel weer op een top locatie. 1 straat van t station en parkeerplaatsje en 1 straat van het centrum haha
Zwerver- Ratel
OOhhh, zo. Maar dan nog is het heel weinig!! Het is idd niet groot, maar als je er genoeg aan hebt... Ik woon ook 5 min van station en 10 min van het centrum, heerlijk! Al reis ik nooit met de trein, het idee dat je er vlak bij woont is heerlijk...wc-eend schreef:Ja nouja 190 betaal ik aan mijn vriend en mijn vriend betaald de andere 190. Dus 360 in totaal!Beauty Addict schreef:Huur 190 incl ? Dat betaal ik alleen al aan gas, water en licht (180,00)wc-eend schreef:Ik ontvang 470 geloof ik. Daar krijg ik nog halfwezen pension over heen
Maar is ook inclusief service kosten enzo Maar hebben ook maar klein huisje. Geloof 50 m² misschien wel minder. Maar daarin tegen wel weer op een top locatie. 1 straat van t station en parkeerplaatsje en 1 straat van het centrum haha
Gast- Gast
Hahah ja het gevoel dat als je weg wil, je ook zo kan gaan. Ik moet wel elke dag(officieel) met de trein...Dus voor mij komt het echt ideaal uit.
Ik ben inmiddels weer een soepje aan het warm maken. Heb honger!
Ik ben inmiddels weer een soepje aan het warm maken. Heb honger!
Zwerver- Ratel
Ik ben heel blij want ik heb de kat van een vriendin vanmorgen teruggevonden na drie dagen zoeken....!!!
Gast- Gast
Ik moet een nieuwe telefoon uitzoeken, want mijn telefoon is vrijwel helemaal overleden na een douche van Heineken.. Iemand suggesties??
Ik denk dat ik voor een Nokia C6 ga..
Ik denk dat ik voor een Nokia C6 ga..
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: