IK HEB ZIN OM TE GILLEN!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Re: IK HEB ZIN OM TE GILLEN!
Ik! Maar niet omdat het buiten rustig is, maar omdat ik het gedrag van een bepaald iemand niet kan uitstaan. (Niet forum gerelateerd. )
Gast- Gast
Reva schreef:Ik prefereer ergens mee gooien
Ook prima. Voorkeur met welk voorwerp je wilt gaan gooien?
Roza- Kletskop
Mag ook, zolang het maar veel herrie maakt. Met of zonder Sjaan en/of zwaan, HERRIE!
Gast- Gast
Oeh, vertel eens als het toch niet forum gerelateerd is?! Zal het aan niemand doorvertellenMaura schreef:Ik! Maar niet omdat het buiten rustig is, maar omdat ik het gedrag van een bepaald iemand niet kan uitstaan. (Niet forum gerelateerd. )
Gast- Gast
Hahaha!Stofzuiger schreef:Oeh, vertel eens als het toch niet forum gerelateerd is?! Zal het aan niemand doorvertellenMaura schreef:Ik! Maar niet omdat het buiten rustig is, maar omdat ik het gedrag van een bepaald iemand niet kan uitstaan. (Niet forum gerelateerd. )
Het komt erop neer dat iemand constant chagrijnig/ongelukkig is om helemaal 'iets'. En ik heb zin om degene met de kop tegen een deurpost te meppen, maar aangezien dat niet kan, heb ik wel zin om van mijn balkon af aan gigantisch te schreeuwen.
Gast- Gast
Maura schreef:Hahaha!Stofzuiger schreef:Oeh, vertel eens als het toch niet forum gerelateerd is?! Zal het aan niemand doorvertellenMaura schreef:Ik! Maar niet omdat het buiten rustig is, maar omdat ik het gedrag van een bepaald iemand niet kan uitstaan. (Niet forum gerelateerd. )
Het komt erop neer dat iemand constant chagrijnig/ongelukkig is om helemaal 'iets'. En ik heb zin om degene met de kop tegen een deurpost te meppen, maar aangezien dat niet kan, heb ik wel zin om van mijn balkon af aan gigantisch te schreeuwen.
toen werd het een ander verhaal haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zeg, DOEN!Maura schreef:Hahaha!Stofzuiger schreef:Oeh, vertel eens als het toch niet forum gerelateerd is?! Zal het aan niemand doorvertellenMaura schreef:Ik! Maar niet omdat het buiten rustig is, maar omdat ik het gedrag van een bepaald iemand niet kan uitstaan. (Niet forum gerelateerd. )
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Maura schreef:Hahaha!Stofzuiger schreef:Oeh, vertel eens als het toch niet forum gerelateerd is?! Zal het aan niemand doorvertellenMaura schreef:Ik! Maar niet omdat het buiten rustig is, maar omdat ik het gedrag van een bepaald iemand niet kan uitstaan. (Niet forum gerelateerd. )
toen werd het een ander verhaal haha
'Niets'.
Maar ik kan buiten niet schreeuwen. Want dan staan de kroeggangers opeens buiten. Om over mijn overburen nog niet te spreken. Dus ik schreeuw in een kussen.
Gast- Gast
Heb ook zin om ongegeneerd hard te gillen, schreeuwen en huilen om mijn papa. Soms zit er ineens weer zo'n ontiegelijke klotedag tussen...
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Heb ook zin om ongegeneerd hard te gillen, schreeuwen en huilen om mijn papa. Soms zit er ineens weer zo'n ontiegelijke klotedag tussen...
Oh lieve Leaf.. Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Maar ik wil je wel een hele dikke knuffel geven!!
Roza- Kletskop
Roza schreef:_Leaf_ schreef:Heb ook zin om ongegeneerd hard te gillen, schreeuwen en huilen om mijn papa. Soms zit er ineens weer zo'n ontiegelijke klotedag tussen...
Oh lieve Leaf.. Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Maar ik wil je wel een hele dikke knuffel geven!!
Thanks meis! Lief!
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Roza schreef:_Leaf_ schreef:Heb ook zin om ongegeneerd hard te gillen, schreeuwen en huilen om mijn papa. Soms zit er ineens weer zo'n ontiegelijke klotedag tussen...
Thanks meis! Lief!
Graag gedaan
Roza- Kletskop
Ik wil ook wel gillen zodat iedereen wakker wordt en ik ze kan knuffelen maar ik denk niet dat ze dat dan nog willen
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10
Ow dikke knuffel meid! Z'n dagen zijn juist goed om te gillen dus schroom niet!_Leaf_ schreef:Heb ook zin om ongegeneerd hard te gillen, schreeuwen en huilen om mijn papa. Soms zit er ineens weer zo'n ontiegelijke klotedag tussen...
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Gillen
» gillen
» Mag ik ook hier even gillen .......
» Mag ik even heel hard gillen
» Herkenbaar bij babymeisjes heeeeeeel hard gillen...
» gillen
» Mag ik ook hier even gillen .......
» Mag ik even heel hard gillen
» Herkenbaar bij babymeisjes heeeeeeel hard gillen...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: