Nachtcafé 2011
+15
Suus
ijsjemeisje
Jeanette
Inge
ButterflyEffect
dolfijntje24
JD
Roze Roos
Qiara
Sjaantje
Lynn_
Jordana
bluppie
Toet
Lavendel
19 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Ik praat sowieso nooit hardop al ik thuis ben. Ik bedacht me laatst al dat ik hele dagen dus geen woord zeg omdat ik eigenlijk ook mijn telefoon niet opneem. Ach.. Ik typ genoeg!
Gast- Gast
Dat had ik laatst ook. Alleen waren het geen dagen. Ik had al uren niets gezegd toen ik op het werk opeens "Goedemorgen" riep en schrok (werkelijkwaar) van mijn eigen stem en me vervolgens bedacht dat "Goedemorgen" mijn eerste woord van de dag was. En de morgen telde op dat moment nog maar een half uur.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wat fijn Brennus.. (en wat fijn dat hij daar zo laat in de vond nog tijd voor maakt)
En nu goed voor jezelf zorgen. En nadenken of je niet toch een andere stage wilt.
Ik heb het vanmiddag aangegeven bij m'n begeleider. Het is gewoon nu niet verstandig om naar een nieuwe stage school te gaan, laat staan speciaal onderwijs. Ze zei dat ze het nu goed begreep en ze heeft zelfs aangeboden om het voor me af te handelen, wat ik echt heel lief vond
Gast- Gast
Ik praat ook niet hardop, in m'n hoofd voer ik wel hele gesprekken.
Wat ik wel áltijd doe is weltruste en doei zeggen, ook al is er helemaal niemand. Dat is best stom.
Wat ik wel áltijd doe is weltruste en doei zeggen, ook al is er helemaal niemand. Dat is best stom.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
ABE schreef:Dat had ik laatst ook. Alleen waren het geen dagen. Ik had al uren niets gezegd toen ik op het werk opeens "Goedemorgen" riep en schrok (werkelijkwaar) van mijn eigen stem en me vervolgens bedacht dat "Goedemorgen" mijn eerste woord van de dag was. En de morgen telde op dat moment nog maar een half uur.
Goedemorgen is meestal het eerste woord na een aantal uur niet te hebben gepraat.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik praat wel tegen de kat als hij aangeeft dat hij wat wil hebben.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Maar het SO waar je nu loopt vind je toch niet zo leuk? Een stage waar je niet op je plek zit kan heel veel energie kosten.Brennuss schreef:Smikkell schreef:Wat fijn Brennus.. (en wat fijn dat hij daar zo laat in de vond nog tijd voor maakt)
En nu goed voor jezelf zorgen. En nadenken of je niet toch een andere stage wilt.
Ik heb het vanmiddag aangegeven bij m'n begeleider. Het is gewoon nu niet verstandig om naar een nieuwe stage school te gaan, laat staan speciaal onderwijs. Ze zei dat ze het nu goed begreep en ze heeft zelfs aangeboden om het voor me af te handelen, wat ik echt heel lief vond
Gast- Gast
toetje_ schreef:ABE schreef:Dat had ik laatst ook. Alleen waren het geen dagen. Ik had al uren niets gezegd toen ik op het werk opeens "Goedemorgen" riep en schrok (werkelijkwaar) van mijn eigen stem en me vervolgens bedacht dat "Goedemorgen" mijn eerste woord van de dag was. En de morgen telde op dat moment nog maar een half uur.
Goedemorgen is meestal het eerste woord na een aantal uur niet te hebben gepraat.
Tenzij het middag is, dan staat 'goedemorgen' weer zo dom.
Gast- Gast
ABE schreef:
Haha, dat is het meestal bij mij, dan zeg ik nog goedemorgen. Ik ben tenslotte net wakker dus voor mij is het ochtend.
Toet- Lady Post-a-lot
Waarom was er sowieso sprake van dat je moest wisselen van stageschool? Is dat gebruikelijk? Want je had deze week een meeloopdagje om te kijken of het iets voor je is?
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Maar het SO waar je nu loopt vind je toch niet zo leuk? Een stage waar je niet op je plek zit kan heel veel energie kosten.Brennuss schreef:Smikkell schreef:Wat fijn Brennus.. (en wat fijn dat hij daar zo laat in de vond nog tijd voor maakt)
Ik loop nu gewoon stage in het basisonderwijs. Daar heb ik het wel naar m'n zin. Ik mocht afgelopen week meedraaien op SO, misschien dat je dat bedoelt?
Gast- Gast
ah.. ik snap het al.Brennuss schreef:Smikkell schreef:Maar het SO waar je nu loopt vind je toch niet zo leuk? Een stage waar je niet op je plek zit kan heel veel energie kosten.Brennuss schreef:Smikkell schreef:Wat fijn Brennus.. (en wat fijn dat hij daar zo laat in de vond nog tijd voor maakt)
Ik loop nu gewoon stage in het basisonderwijs. Daar heb ik het wel naar m'n zin. Ik mocht afgelopen week meedraaien op SO, misschien dat je dat bedoelt?
Gast- Gast
toetje_ schreef:ABE schreef:
Haha, dat is het meestal bij mij, dan zeg ik nog goedemorgen. Ik ben tenslotte net wakker dus voor mij is het ochtend.
Ja, jouw ritme is het omgedraaide. Dat wordt maandag nog wennen met jouw nieuw gekregen stage. Gefeliciteerd trouwens!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, dan heb ik vandaag een afspraak met het psychologisch centrum..
Ik hoop voor je dat de afspraak niet al te vroeg is?!
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Waarom was er sowieso sprake van dat je moest wisselen van stageschool? Is dat gebruikelijk? Want je had deze week een meeloopdagje om te kijken of het iets voor je is?
Ja klopt. Ik ben in februari 2010 ingestroomd op een reguliere dag opleiding in het tweede jaar omdat ik al een jaar onderwijsassistent had gedaan. Omdat ik daar ben ingestroomd in het midden van het jaar, liep ik gewoon achter. Ik heb toen wel stage gelopen tot de zomervakantie en daarna ben ik begonnen met mijn huidige opleiding. Onderwijsa.ssistent maar dan een versneld traject. Er staat anderhalf jaar voor, en om het half jaar wisselen raden ze aan, maar is niet verplicht.
Gast- Gast
Ik kan niet slapen....
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
ABE schreef:
Ja, jouw ritme is het omgedraaide. Dat wordt maandag nog wennen met jouw nieuw gekregen stage. Gefeliciteerd trouwens!
Dat word een drama, daarom ga ik vanaf vandaag afbouwen. In ieder geval met op tijd opstaan, als ik om 3 uur naar bed ga moet ik toch prima om 10 uur op kunnen staan?!
Toet- Lady Post-a-lot
Qiara schreef:Ik praat wel tegen de kat als hij aangeeft dat hij wat wil hebben.
Ik praat ook altijd tegen mijn kat
Gast- Gast
Shopelle schreef:Ik kan niet slapen....
Gezellig!
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:ABE schreef:
Dat word een drama, daarom ga ik vanaf vandaag afbouwen. In ieder geval met op tijd opstaan, als ik om 3 uur naar bed ga moet ik toch prima om 10 uur op kunnen staan?!
In principe zal dat mogelijk moeten zijn.
Ik ga zo naar bed en sta om 09.00u weer naast mijn bed. Ik slaap alleen nooit gelijk, dus ik hoop dat ik om 02.00u kan stoppen met lezen, dus dan heb ik net als jij 7 uur slaap. Moet kunnen.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Qiara schreef:Waarom was er sowieso sprake van dat je moest wisselen van stageschool? Is dat gebruikelijk? Want je had deze week een meeloopdagje om te kijken of het iets voor je is?
Ja klopt. Ik ben in februari 2010 ingestroomd op een reguliere dag opleiding in het tweede jaar omdat ik al een jaar onderwijsassistent had gedaan. Omdat ik daar ben ingestroomd in het midden van het jaar, liep ik gewoon achter. Ik heb toen wel stage gelopen tot de zomervakantie en daarna ben ik begonnen met mijn huidige opleiding. Onderwijsa.ssistent maar dan een versneld traject. Er staat anderhalf jaar voor, en om het half jaar wisselen raden ze aan, maar is niet verplicht.
Fijn dat het niet verplicht is en dat je op je stageschool kan blijven!
Qiara- Ratel
Brennuss schreef:Qiara schreef:Ik praat wel tegen de kat als hij aangeeft dat hij wat wil hebben.
Ik praat ook altijd tegen mijn kat
Welkom Shopelle!
Qiara- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: