Nachtcafé 2011
+15
Suus
ijsjemeisje
Jeanette
Inge
ButterflyEffect
dolfijntje24
JD
Roze Roos
Qiara
Sjaantje
Lynn_
Jordana
bluppie
Toet
Lavendel
19 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Bitterkoek_ schreef:Kan het zijn dat de meeste jongens die echt slechte seks kunnen geven over het algemeen in het noorden wonen? Mijn vakantie liefde kwam uit de omgeving van groningen en met hem heb ik zo'n slechte seks gehad... Niet normaal...
Tssss! Ik heb anders zelden slechte seks... Of zou dat komen omdat ik zelf uit het noorden kom?
Gast- Gast
ABE schreef:
Tssss! Ik heb anders zelden slechte seks... Of zou dat komen omdat ik zelf uit het noorden kom?
Of je bent gewoon niet beter gewend..
Gast- Gast
June schreef:ABE schreef:
Of je bent gewoon niet beter gewend..
Tja, dat kan ook.
Maar seks met mijn ex-scharrel of ex-ex-scharrel was zeer goed te doen. Maar nu houd ik ook niet van dat slappe geouwehoer. En zij kennelijk ook niet. Het zal er wel aan liggen aan wat je voor seks wilt.
Gast- Gast
June schreef:toetje_ schreef:Gaan we ook weer een keer lelijke foto's plaatsen? Ik kwam net een geniale tegen.
Ik houd je sowieso niet tegen . Ik heb wel heel veel foto's van toen ik nog 16/17/18 was.. Die zijn stiekem best wel leuk.
Voel je de behoefte ze met ons te delen?
Die lelijke foto's die ik heb geplaatst waren ook voornamelijk van toen ik 16/17/18 was trouwens, nu ben ik wel iets cooler.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Reva schreef:Nee, ik heb ze liever ook niet slap. Dat propt zo moeilijk.
Het voelt dan wel wat voller aan, omdat je zo moet proppen.
Gast- Gast
toetje_ schreef:
Voel je de behoefte ze met ons te delen?
Die lelijke foto's die ik heb geplaatst waren ook voornamelijk van toen ik 16/17/18 was trouwens, nu ben ik wel iets cooler.
Ik vind jou leuk
Ik ga wel even zoeken naar mega-breezer-foto's
Gast- Gast
Noord-Holland is Noord-Holland, en het noorden daarvan is West-Friesland. maar dat vind ik niet te maken hebben met Friesland en Groningen..June schreef:Reva schreef:Bitterkoek_ schreef:Kan het zijn dat de meeste jongens die echt slechte seks kunnen geven over het algemeen in het noorden wonen? Mijn vakantie liefde kwam uit de omgeving van groningen en met hem heb ik zo'n slechte seks gehad... Niet normaal...
Kan, maar ik zou west-friesland niet het noorden willen noemen
Hoe noem jij Noord-Holland dan?
Gast- Gast
Reva schreef:Nee, ik heb ze liever ook niet slap. Dat propt zo moeilijk.
Nah, alsof je een knakworsje moet vast houden...
Gast- Gast
ABE, weet je nog dat je laatst hier publiekelijk hebt lopen klagen dat ik jou uitgescholden zou hebben omdat ik boos zou zijn omdat jij mijn gegevens aan Aniet gegeven had?
Ik denk dat je nu het beste even publiekelijk je excuses aan kunt bieden want het is gebleken dat niet ík maar Aniet degene was die jou heeft laten merken dat ze er niet blij mee was.
Zie je wel... ik kon het me al niet voorstellen...
Ik denk dat je nu het beste even publiekelijk je excuses aan kunt bieden want het is gebleken dat niet ík maar Aniet degene was die jou heeft laten merken dat ze er niet blij mee was.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Noord-Holland is Noord-Holland, en het noorden daarvan is West-Friesland. maar dat vind ik niet te maken hebben met Friesland en Groningen..June schreef:Reva schreef:Bitterkoek_ schreef:Kan het zijn dat de meeste jongens die echt slechte seks kunnen geven over het algemeen in het noorden wonen? Mijn vakantie liefde kwam uit de omgeving van groningen en met hem heb ik zo'n slechte seks gehad... Niet normaal...
Whoops! Mijn vriend komt uit noord holland...
Gast- Gast
Sjaantje schreef:ABE, weet je nog dat je laatst hier publiekelijk hebt lopen klagen dat ik jou uitgescholden zou hebben omdat ik boos zou zijn omdat jij mijn gegevens aan Aniet gegeven had?
Ik denk dat je nu het beste even publiekelijk je excuses aan kunt bieden want het is gebleken dat niet ík maar Aniet degene was die jou heeft laten merken dat ze er niet blij mee was.Zie je wel... ik kon het me al niet voorstellen...
Dat kan best. Maar het is op het eind toch allemaal goed gekomen? Niet zeuren! Was het leuk?
Gast- Gast
Ik heb nog nooit iets negatiefs gezegd over de rivieren en alles daar onder. Ik wil zelfs alleen maar trouwen met een Brabander.
Ik heb niet te klagen over de seks, de seks is goed. De persoon waarmee ik seks heb is alleen fout. Nou, niet als persoon maar wel als situatie. Uh.. tijd om er mee te stoppen dus. Ow, dat was ik geloof ik al.. opnieuw ermee stoppen dus vanaf NU!! (Of misschien vanaf morgenochtend, dat moet ik nog even bedenken. Daarnaast heb ik té veel taart om alleen om te eten)
Ik heb niet te klagen over de seks, de seks is goed. De persoon waarmee ik seks heb is alleen fout. Nou, niet als persoon maar wel als situatie. Uh.. tijd om er mee te stoppen dus. Ow, dat was ik geloof ik al.. opnieuw ermee stoppen dus vanaf NU!! (Of misschien vanaf morgenochtend, dat moet ik nog even bedenken. Daarnaast heb ik té veel taart om alleen om te eten)
Laatst aangepast door Smikkell op zo 23 jan 2011 - 11:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ervaring?Bitterkoek_ schreef:Reva schreef:Nee, ik heb ze liever ook niet slap. Dat propt zo moeilijk.
Gast- Gast
ABE schreef:Dat kan best. Maar het is op het eind toch allemaal goed gekomen? Niet zeuren! Was het leuk?
Tuurlijk zeur ik wel! Je hebt me immers beschuldigd van iets dat ik niet gedaan heb!
Maar het was zéker leuk Wanneer gaan wij weer meeten? Ik heb zin in pizza
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
POEF
Laatst aangepast door Reva op zo 23 jan 2011 - 11:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Balen van die slechte seks, maar hij is vast heel liefBitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Noord-Holland is Noord-Holland, en het noorden daarvan is West-Friesland. maar dat vind ik niet te maken hebben met Friesland en Groningen..June schreef:Reva schreef:Bitterkoek_ schreef:Kan het zijn dat de meeste jongens die echt slechte seks kunnen geven over het algemeen in het noorden wonen? Mijn vakantie liefde kwam uit de omgeving van groningen en met hem heb ik zo'n slechte seks gehad... Niet normaal...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ervaring?Bitterkoek_ schreef:Reva schreef:Nee, ik heb ze liever ook niet slap. Dat propt zo moeilijk.
Jep... helaas wel. Trouwens, het was niet eens een knakworstje.... het was nog slapper zelfs. Wat is slapper dan een knakworstje?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Ervaring?Bitterkoek_ schreef:Reva schreef:Nee, ik heb ze liever ook niet slap. Dat propt zo moeilijk.
Jep... helaas wel. Trouwens, het was niet eens een knakworstje.... het was nog slapper zelfs. Wat is slapper dan een knakworstje?
Zo'n limonadeijsje die je zelf thuis in de vriezer moet doen.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:ABE schreef:Dat kan best. Maar het is op het eind toch allemaal goed gekomen? Niet zeuren! Was het leuk?
Tuurlijk zeur ik wel! Je hebt me immers beschuldigd van iets dat ik niet gedaan heb!
Maar het was zéker leuk Wanneer gaan wij weer meeten? Ik heb zin in pizza
Jij zei anders dat het nog anders was gelopen dan wat je nu zegt, dus ik zie de noodzaak niet om publiekelijk mijn excuses aan te bieden. Ik bied pas mijn excuses aan als jouw verhaal klopte en de mijne niet. De mijne klopte echter meer dan de jouwe, dus eigenlijk hoor jij jouw excuses te maken aan mij.
Goed, pizza. Over een maand of drie?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Balen van die slechte seks, maar hij is vast heel liefBitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Noord-Holland is Noord-Holland, en het noorden daarvan is West-Friesland. maar dat vind ik niet te maken hebben met Friesland en Groningen..June schreef:Reva schreef:Bitterkoek_ schreef:Kan het zijn dat de meeste jongens die echt slechte seks kunnen geven over het algemeen in het noorden wonen? Mijn vakantie liefde kwam uit de omgeving van groningen en met hem heb ik zo'n slechte seks gehad... Niet normaal...
Oew ja....
Gast- Gast
Die zijn redelijk makkelijk nog in de juiste vorm en hardheid te krijgen. Je kan er zelfs elke vorm naar wens mee maken.Reva schreef:Bitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Ervaring?Bitterkoek_ schreef:Reva schreef:Nee, ik heb ze liever ook niet slap. Dat propt zo moeilijk.
Gast- Gast
Ik loop achter. Reactie op alles:
Oké, voor mij is het noorden het noorden, maar ik begrijp dat voor de mensen uit Noord-Holland er wel een verschil is en het is inderdaad wel zo dat ik bij het noorden eerder aan Groningen en Friesland denk dan aan Noord-Holland, maar ik begreep Bitterkoek prima!
Ik weet dat jij nooit iets negatiefs over alles onder de rivieren hebt gezegd, Smikkell, sorry . Het was een (misschien niet leuk) grapje..
@ Abe: hup: sorry zeggen.
@ Reva: debielo
Oké, voor mij is het noorden het noorden, maar ik begrijp dat voor de mensen uit Noord-Holland er wel een verschil is en het is inderdaad wel zo dat ik bij het noorden eerder aan Groningen en Friesland denk dan aan Noord-Holland, maar ik begreep Bitterkoek prima!
Ik weet dat jij nooit iets negatiefs over alles onder de rivieren hebt gezegd, Smikkell, sorry . Het was een (misschien niet leuk) grapje..
@ Abe: hup: sorry zeggen.
@ Reva: debielo
Gast- Gast
Reva schreef:Bitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Ervaring?Bitterkoek_ schreef:Reva schreef:Nee, ik heb ze liever ook niet slap. Dat propt zo moeilijk.
Nou die zijn anders nog vrij hard... Een spekkie die je bij de jamin kunt kopen?
Gast- Gast
Eens met Smikkell wat betreft de ijsjes. Bovendien vinden plassertjes het meestal niet zo leuk om in de vriezer te worden gestopt..
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: