Nachtcafé 2011
+15
Suus
ijsjemeisje
Jeanette
Inge
ButterflyEffect
dolfijntje24
JD
Roze Roos
Qiara
Sjaantje
Lynn_
Jordana
bluppie
Toet
Lavendel
19 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Smikkell schreef:Mijn vagina denkt daar soms anders over..
Ja, maar dat bedenkt ze bij mij meestal pas als ik op de fiets stap
Gast- Gast
*herkenning*June schreef:Smikkell schreef:Mijn vagina denkt daar soms anders over..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Uhhh...June schreef:_Donnaa schreef:Als er bij de man alleen nog stof uit komt kan je wel spreken van een overshot.
Oké, maar bij zeven keer in 24 uur gebeurt dat nog niet en daarna denk ik niet dat iemand nog zin heeft. In mijn ogen bestaat een overschot dus niet .
Haha, nou dan kan ik nog net fietsen, maar daarna is het bij mij wel over hoor. Dan scheur ik uit. Oké. Een overschot bestaat wel
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jij niet?toetje_ schreef:Smikkell schreef:Jatoetje_ schreef:Smikkell, ik heb jou gewoon als facebook vriendin!
Dat wist je al die tijd?
Nee, ik zit nooit op facebook en ik had de link *jouw naam* & smikkell nog niet gezien, maar nu zie ik die heerlijke taart, check even de rest van de foto's en zie dat jij het bent!
Ik heb wel meer forummers, dat was nog van farmville, maar ik weet van de helft niet welke forumnaam er bij hoort.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
pfff de pc op het werk kan jullie niet bij houden... ik sluit maar snel af dan :p
truste
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga gewoon niet op de fiets als ik nog moet neuken.. Of ik neuk niet als ik nog moet fietsen.. Of ik neuk wel en laat de fiets gewoon staan..
Gast- Gast
Naar huis schrijven doe ik nooit en helemaal niet over dit soort dingen. Ik heb er een oog voor. Als het niets is begin ik er niet aan. Als ik er wel aan begin is het sowieso altijd de moeite waard en altijd met een P_Donnaa schreef:Ik schrijf Pijpen alleen met hoofdletter als de P in kwestie ook om over naar huis te schrijven is.
Gast- Gast
dat heb ik ook jatoetje_ schreef:Smikkell schreef:Jij niet?toetje_ schreef:Smikkell schreef:Jatoetje_ schreef:Smikkell, ik heb jou gewoon als facebook vriendin!
Dat wist je al die tijd?
Nee, ik zit nooit op facebook en ik had de link *jouw naam* & smikkell nog niet gezien, maar nu zie ik die heerlijke taart, check even de rest van de foto's en zie dat jij het bent!
Ik heb wel meer forummers, dat was nog van farmville, maar ik weet van de helft niet welke forumnaam er bij hoort.
Inge- Ratel
Maar op de fiets denk je dan: dit was te veel. Een overschot dus.June schreef:Smikkell schreef:Mijn vagina denkt daar soms anders over..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Naar huis schrijven doe ik nooit en helemaal niet over dit soort dingen. Ik heb er een oog voor. Als het niets is begin ik er niet aan. Als ik er wel aan begin is het sowieso altijd de moeite waard en altijd met een P_Donnaa schreef:Ik schrijf Pijpen alleen met hoofdletter als de P in kwestie ook om over naar huis te schrijven is.
Dat is ook wel een beetje mijn instelling.. Anders is er toch ook niets aan?
Gast- Gast
Pieter, Peter, Pascal, Patrick?Smikkell schreef:Naar huis schrijven doe ik nooit en helemaal niet over dit soort dingen. Ik heb er een oog voor. Als het niets is begin ik er niet aan. Als ik er wel aan begin is het sowieso altijd de moeite waard en altijd met een P_Donnaa schreef:Ik schrijf Pijpen alleen met hoofdletter als de P in kwestie ook om over naar huis te schrijven is.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar op de fiets denk je dan: dit was te veel. Een overschot dus.June schreef:Smikkell schreef:Mijn vagina denkt daar soms anders over..
Ik had het al toegegeven, spuit 11 (toepasselijk)
Gast- Gast
Ik fiets sowieso nooit.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
_Donnaa schreef:Ik ga gewoon niet op de fiets als ik nog moet neuken.. Of ik neuk niet als ik nog moet fietsen.. Of ik neuk wel en laat de fiets gewoon staan..
Bewust Ongedekte Bestuurder
Gast- Gast
Jij hebt dus gewoon geen fiets.. En als je die wel hebt kan hij op marktplaats._Donnaa schreef:Ik ga gewoon niet op de fiets als ik nog moet neuken.. Of ik neuk niet als ik nog moet fietsen.. Of ik neuk wel en laat de fiets gewoon staan..
Gast- Gast
Reva schreef:_Donnaa schreef:Ik ga gewoon niet op de fiets als ik nog moet neuken.. Of ik neuk niet als ik nog moet fietsen.. Of ik neuk wel en laat de fiets gewoon staan..
Haha!
Verder moet ik wel fietsen, want voor lopen ben ik helemaal te lamlendig en ik heb geen auto. De bus duurt me te lang.
Gast- Gast
Hahahaha, ik zit gewoon hardop te lachen hier!Reva schreef:_Donnaa schreef:Ik ga gewoon niet op de fiets als ik nog moet neuken.. Of ik neuk niet als ik nog moet fietsen.. Of ik neuk wel en laat de fiets gewoon staan..
Gast- Gast
Ik heb zeker wel een fiets.. Ik ga gewoon meestal met de auto of lopend..Smikkell schreef:Jij hebt dus gewoon geen fiets.. En als je die wel hebt kan hij op marktplaats._Donnaa schreef:Ik ga gewoon niet op de fiets als ik nog moet neuken.. Of ik neuk niet als ik nog moet fietsen.. Of ik neuk wel en laat de fiets gewoon staan..
Gast- Gast
Dan moet je zo'n kleine opblaasdonut op je fiets gewoon altijd bij je hebben in je tas (wel onopgeblazen he..)
Gast- Gast
Smikkell schreef:Inge heb ik ook op facebook en Donna ook. Ow, en Darcy ook.
Via Darcy kom je bij het halve forum, dus ik heb wel de goede
Gast- Gast
Wat moet je met een fiets als je hem niet gebruikt? Want: of je gaat nog neuken of je heb al geneukt. In beide gevallen fiets je niet._Donnaa schreef:Ik heb zeker wel een fiets.. Ik ga gewoon meestal met de auto of lopend..Smikkell schreef:Jij hebt dus gewoon geen fiets.. En als je die wel hebt kan hij op marktplaats._Donnaa schreef:Ik ga gewoon niet op de fiets als ik nog moet neuken.. Of ik neuk niet als ik nog moet fietsen.. Of ik neuk wel en laat de fiets gewoon staan..
Gast- Gast
haha okeJune schreef:Smikkell schreef:Inge heb ik ook op facebook en Donna ook. Ow, en Darcy ook.
Via Darcy kom je bij het halve forum, dus ik heb wel de goede
Ik heb idd Smikkell en Donnaa op facebook en uhm nog meer, maar weer van de meeste de forumnaam niet meer
Inge- Ratel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: