Nachtcafé 2011
+15
Suus
ijsjemeisje
Jeanette
Inge
ButterflyEffect
dolfijntje24
JD
Roze Roos
Qiara
Sjaantje
Lynn_
Jordana
bluppie
Toet
Lavendel
19 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Nou, Ed vindt het altijd wel lekker op hem er even in te leggen.._Donnaa schreef:Je kan beter op Ed liggen, dan erin, denk ik..Reva schreef:Ik zeg 'ik lig in bed', niet 'op ed'.
Wie is Ed? Ik bedoel 'op bed'.
Laatst aangepast door Smikkell op ma 24 jan 2011 - 11:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jeej! Ik heb mijn brood voor morgen al gesmeerd en de keuken opgeruimd. Ik word nog weleens een huisvrouw!
Gast- Gast
Alleen niet zo heel erg vaak en lang.June schreef:Ik ga naar bed en ik lig in bed.
Gast- Gast
zo dusJune schreef:Ik ga naar bed en ik lig in bed.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:
En dat is bij ons dus idd Neuke, zoals je het zelf mooi zegt
Haha, dat is echt raar.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Smikkell schreef:Alleen niet zo heel erg vaak en lang.June schreef:Ik ga naar bed en ik lig in bed.
Detail
Gast- Gast
Nee ABE. Een keer broodsmeren maakt je nog geen huisvrouw.ABE schreef:Jeej! Ik heb mijn brood voor morgen al gesmeerd en de keuken opgeruimd. Ik word nog weleens een huisvrouw!
Gast- Gast
Hebben jullie (metelkaar) naar bed gaan niet geleerd als synoniem voor seks?toetje_ schreef:_Donnaa schreef:
Haha, dat is echt raar.
Gast- Gast
Met iemand naar bed gaan is wél neuken.toetje_ schreef:_Donnaa schreef:
Haha, dat is echt raar.
Gast- Gast
Ja, maar dan moet je er wel bij zeggen "met hem".
Ik ga naar bed, betekent dat ik alleen ga.
Ik ga met hem naar bed, betekent Neuken.
Gast- Gast
Met elkaar wel ja._Donnaa schreef:
Hebben jullie (metelkaar) naar bed gaan niet geleerd als synoniem voor seks?
Laatst aangepast door toetje_ op ma 24 jan 2011 - 11:33; in totaal 2 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
Maar mensen zullen daar bij jullie ook zeggen 'wij gaan naar bed' terwijl ze gewoon bedoelen dat ze gaan slapen..June schreef:Ja, maar dan moet je er wel bij zeggen "met hem".
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee ABE. Een keer broodsmeren maakt je nog geen huisvrouw.ABE schreef:Jeej! Ik heb mijn brood voor morgen al gesmeerd en de keuken opgeruimd. Ik word nog weleens een huisvrouw!
Eigenlijk doe ik het elke ochtend, maar ik sta elke ochtend in de file, dus broodsmeren in de avond is nog niet eens zo'n raar idee. Het is alleen jammer dat ik morgen, en dat wed ik, gewoon te laat uit mijn bed kom. En nee, brood smeren maakt me geen huisvrouw, maar dat mijn huis opgeruimd en schoon is voor ik op bed ga vast wel. Dat moet, anders doe ik het nooit weer.
Gast- Gast
'wij gaan naar bed' is ook nog geen garantie op seks..June schreef:Ja, maar dan moet je er wel bij zeggen "met hem".
Gast- Gast
Nou als je gewend bent om op bed te gaan is het een behoorlijk shock als iemand zo in de wilde weg zegt dattie naar bed gaattoetje_ schreef:Met elkaar wel ja._Donnaa schreef:
Hebben jullie (metelkaar) naar bed gaan niet geleerd als synoniem voor seks?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Maar mensen zullen daar bij jullie ook zeggen 'wij gaan naar bed' terwijl ze gewoon bedoelen dat ze gaan slapen..June schreef:Ja, maar dan moet je er wel bij zeggen "met hem".
Nee, wij neuken alleen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Maar mensen zullen daar bij jullie ook zeggen 'wij gaan naar bed' terwijl ze gewoon bedoelen dat ze gaan slapen..June schreef:Ja, maar dan moet je er wel bij zeggen "met hem".
Precies.
Toet- Lady Post-a-lot
Jup, dat is zeg maar mijn punt . Als je er 'met hem' 'met elkaar' 'met haar' bij zegt, dan pas vinden wij het Neuken. Anders vinden we het slapen.
Gast- Gast
Op bed of in bed?Reva schreef:_Donnaa schreef:Maar mensen zullen daar bij jullie ook zeggen 'wij gaan naar bed' terwijl ze gewoon bedoelen dat ze gaan slapen..June schreef:Ja, maar dan moet je er wel bij zeggen "met hem".
Nee, wij neuken alleen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:'wij gaan naar bed' is ook nog geen garantie op seks..June schreef:Ja, maar dan moet je er wel bij zeggen "met hem".
Nee, mijn hemel.. was het maar zo'n feest.
Gast- Gast
Als je altijd in de file staat, kun je toch gewoon in de file je brood smeren.
Gast- Gast
Ahhhhhhhhhhhhhhh.. Nouja, wij liggen hier op ons bed, haha!June schreef:_Donnaa schreef:Maar mensen zullen daar bij jullie ook zeggen 'wij gaan naar bed' terwijl ze gewoon bedoelen dat ze gaan slapen..June schreef:Ja, maar dan moet je er wel bij zeggen "met hem".
Jup, dat is zeg maar mijn punt . Als je er 'met hem' 'met elkaar' 'met haar' bij zegt, dan pas vinden wij het Neuken. Anders vinden we het slapen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Op bed of in bed?
Reva neukt waarschijnlijk naast het bed of op haar Jellyfish
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: