Nachtcafé 2011
+15
Suus
ijsjemeisje
Jeanette
Inge
ButterflyEffect
dolfijntje24
JD
Roze Roos
Qiara
Sjaantje
Lynn_
Jordana
bluppie
Toet
Lavendel
19 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Smikkell schreef:Nu mag je binnenkomen..
Ja, dat dacht ik ook, maar de rest komt dus ook gewoon binnen.
Gast- Gast
*Sjaan :joker: komt ook even binnenvallen in het nachtcafé*
Ik ben de héle avond (ja écht, vanaf half 9) bezig geweest met een stom verantwoordingsformulier dat ik voor de gemeente in moet vullen omdat ik PGB heb gekregen voor huishoudelijke hulp.
Afgelopen jaar ging mijn zorgverleenster (zus) met zwangerschapsverlof waar ook nog ziektewet aan vooraf was gegaan en dat was toen niet allemaal bijtijds verwerkt in de salarisadministraties (dat doet de SVB voor mij) dus het was nu even héél onduidelijk waar al het PGB-geld was gebleven.
Maar het financiële plaatje klopt nu!
Nu nog héél even hier relaxen en dan lekker naar bed. Ik wilde er vanavond vroeg inliggen, morgen weer werken (hoef pas om 10u te beginnen, dat scheelt) en wil goed uitgerust zijn voor ik volgende week vrijdag naar Österreich vertrek.
Hoe was jullie dag? Nog iets spannends gebeurd hier?
Ik ben de héle avond (ja écht, vanaf half 9) bezig geweest met een stom verantwoordingsformulier dat ik voor de gemeente in moet vullen omdat ik PGB heb gekregen voor huishoudelijke hulp.
Afgelopen jaar ging mijn zorgverleenster (zus) met zwangerschapsverlof waar ook nog ziektewet aan vooraf was gegaan en dat was toen niet allemaal bijtijds verwerkt in de salarisadministraties (dat doet de SVB voor mij) dus het was nu even héél onduidelijk waar al het PGB-geld was gebleven.
Maar het financiële plaatje klopt nu!
Nu nog héél even hier relaxen en dan lekker naar bed. Ik wilde er vanavond vroeg inliggen, morgen weer werken (hoef pas om 10u te beginnen, dat scheelt) en wil goed uitgerust zijn voor ik volgende week vrijdag naar Österreich vertrek.
Hoe was jullie dag? Nog iets spannends gebeurd hier?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga OP bed, is dat dialect of abn? Eend zegt dat ook en ik vind het zo raar..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Lekkere wijven komen altijd binnen, aldus Smikkel..June schreef:Smikkell schreef:Nu mag je binnenkomen..
Ja, dat dacht ik ook, maar de rest komt dus ook gewoon binnen.
Ik ben geen eens student
Gast- Gast
truste donnaa
pfff pc op mijn werk is te traag!
pfff pc op mijn werk is te traag!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik neem de karaoke wel voor m'n rekening
OEEEEEEEEEEH LEEEEETT MEEEEE BEEEE THEEE ONEEE YOOUUU COOMMEEEE RUUNNIINGG TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH
LLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTT'SSSSS STAAAAAAAAAAAY TOOOOGEEETHEEEEEEEERRR
OEH!
IIIIIIIIIIIIIIIII'MM SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO IIIIN LOOOOOVEEEE WIIITTHH YOUUHOEEEEHOEEEEEEEEEEEEEE
OEEEEEEEEEEH LEEEEETT MEEEEE BEEEE THEEE ONEEE YOOUUU COOMMEEEE RUUNNIINGG TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
LLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTT'SSSSS STAAAAAAAAAAAY TOOOOGEEETHEEEEEEEERRR
OEH!
IIIIIIIIIIIIIIIII'MM SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO IIIIN LOOOOOVEEEE WIIITTHH YOUUHOEEEEHOEEEEEEEEEEEEEE
Gast- Gast
Iig geen ABNtoetje_ schreef:Ik ga OP bed, is dat dialect of abn? Eend zegt dat ook en ik vind het zo raar..
Gast- Gast
Ja, jullie gaan naar bed zeker?toetje_ schreef:Ik ga OP bed, is dat dialect of abn? Eend zegt dat ook en ik vind het zo raar..
Naar bed gaan heeft hier een net iets andere betekenis..
Gast- Gast
Hello!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zeg 'ik lig in bed', niet 'op ed'.
Wie is Ed? Ik bedoel 'op bed'.
Laatst aangepast door Reva op ma 24 jan 2011 - 11:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ga anders ook altijd op bed, want als ik naar bed ga, dan betekent het nog niet dat ik ook ga liggen op het bed. Maar volgens mij is het zo dialect als wat.
Dat is net als mijn ouders en onze oude buren. Wij gingen ONDER de douche, mijn buurjongetje en meisje gingen IN de douche.
Dat is net als mijn ouders en onze oude buren. Wij gingen ONDER de douche, mijn buurjongetje en meisje gingen IN de douche.
Gast- Gast
*steekt vingers in haar oren*Reva schreef:Ik neem de karaoke wel voor m'n rekening
OEH!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
_Donnaa schreef:Ja, jullie gaan naar bed zeker?toetje_ schreef:Ik ga OP bed, is dat dialect of abn? Eend zegt dat ook en ik vind het zo raar..
Neuke?
Toet- Lady Post-a-lot
Ik lig ook wel eens in bed.. Maar als je gaat slapen zeg maar, richting je slaapkamer gaat, wat zeg je dan?Reva schreef:Ik zeg 'ik lig in bed', niet 'op ed'.
Dan kan je niet zeggen 'ik lig in bed' want zover ben je nog niet..
Gast- Gast
En soms lig je er naast..Reva schreef:Ik zeg 'ik lig in bed', niet 'op ed'.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik zeg 'ik lig in bed', niet 'op ed'.
Ik zeg wel ik lig op bed, maar ik ga niet op bed, ik ga naar bed.
Toet- Lady Post-a-lot
Je kan beter op Ed liggen, dan erin, denk ik..Reva schreef:Ik zeg 'ik lig in bed', niet 'op ed'.
Gast- Gast
Smikkell schreef:En soms lig je er naast..Reva schreef:Ik zeg 'ik lig in bed', niet 'op ed'.
Detail.
Gast- Gast
Spel het dan iig goed..toetje_ schreef:_Donnaa schreef:Ja, jullie gaan naar bed zeker?toetje_ schreef:Ik ga OP bed, is dat dialect of abn? Eend zegt dat ook en ik vind het zo raar..
Neuke?
Gast- Gast
En dat is bij ons dus idd Neuke, zoals je het zelf mooi zegttoetje_ schreef:Reva schreef:Ik zeg 'ik lig in bed', niet 'op ed'.
Ik zeg wel ik lig op bed, maar ik ga niet op bed, ik ga naar bed.
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: