Nachtcafé 2011
+15
Suus
ijsjemeisje
Jeanette
Inge
ButterflyEffect
dolfijntje24
JD
Roze Roos
Qiara
Sjaantje
Lynn_
Jordana
bluppie
Toet
Lavendel
19 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Smikkell schreef:Is dit nu een verkapte manier om Toet op haar spelfout te wijzen..??June schreef:Smikkell schreef:UhuJune schreef:
Ik deed nog nog een schokkende ontdekking ik heb per ongeluk Darcy ingehaald
Echt
Toet: it's a date
Hahaha!! Jullie moeten echt stoppen, ik lach veel te hard iedere keer.
Het was geen hint overigens
Gast- Gast
Echt? Die mis ik dan weer in mijn lijstje. Ben je uiteindelijk nooit meer naar Doedell geweest?Reva schreef:Smikkell schreef:Wie heb jij allemaal gemeet?Reva schreef:June, heb je echt nog nooit nooit nooit iemand gemeet van hier?
Alleen drie onbekende dames die hier niet meer komen jaren terug en Ho(e)rus.
Gast- Gast
Vandaag mijn eerste meeting gehad
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Wieehoeee.. Ik heb, denk ik, na vandaag zo'n 70 forummers gemeetQiara schreef:Vandaag mijn eerste meeting gehad
edit: maar mijn lijstje is samen met het oude forum verloren gegaan.
Laatst aangepast door Smikkell op zo 23 jan 2011 - 14:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Is dit nu een verkapte manier om Toet op haar spelfout te wijzen..??[/quote]Smikkell schreef:
Toet: it's a date
Ohhh mijn spelfouten, laten we daar niet over beginnen. Dan zijn we wel even bezig.
Ik ben zó slecht in o.a. d & t. Ik heb me wel voorgenomen er iets aan te doen, want het irriteerd me mateloos.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Volgens mij waren er nooit echt concrete plannen om met Doedell te meeten, heb haar alleen een keer geld geleend
Edit: dat is trouwens niet helemaal waar bedenk ik me nu.. er was een keer iets met kruik, doedell en een kroeg hier, maar geen idee meer wat het nou precies was.
Ho(e)rus deed d'r naam eer aan, dat was wel weer hilarisch.
Edit: dat is trouwens niet helemaal waar bedenk ik me nu.. er was een keer iets met kruik, doedell en een kroeg hier, maar geen idee meer wat het nou precies was.
Gast- Gast
Toet schreef:
Ohhh mijn spelfouten, laten we daar niet over beginnen. Dan zijn we wel even bezig.
Ik ben zó slecht in o.a. d & t. Ik heb me wel voorgenomen er iets aan te doen, want het irriteerd me mateloos.
Daar staat niet voor niets een rood streepje onder .
Irriteren
Stam: irriteer
Hij/zij/het stam: + t irriteert
Gast- Gast
Ja, toen werd kruik ziek tochReva schreef:Volgens mij waren er nooit echt concrete plannen om met Doedell te meeten, heb haar alleen een keer geld geleend
Gast- Gast
Ik vind persoonsvormen die mensen schrijven als stam + -d heeeel irritant.
Daarnaast mensen die sterke werkwoorden in de verleden tijd met -dt schrijven: werdt, vondt, etc.
En ook hoog in mijn toplijst is ik wordt en ik vindt. Ik krijg er kriebels van, heel naar. Het is alsof iemand het doet om mij opzettelijk PIJN te doen.
Daarnaast mensen die sterke werkwoorden in de verleden tijd met -dt schrijven: werdt, vondt, etc.
En ook hoog in mijn toplijst is ik wordt en ik vindt. Ik krijg er kriebels van, heel naar. Het is alsof iemand het doet om mij opzettelijk PIJN te doen.
Gast- Gast
June, ik vind het lief van je hoor maar zo kun je bezig blijven.
Ik heb 3 jaar lang dyslexie trainingen gehad, het is al een stuk beter maar dit gaat er echt niet in.
En vooral zoals nu, dan typ ik snel en let ik er niet zo op. Soms zie ik het wel als ik een bericht later weer lees, maar vaak helemaal niet.
Hetzelfde met zei en zij, jou en jouw, na en naar. Die dingen weet ik wel, maar ik ben daar te haastig/chaotisch voor, dan zie ik het pas als ik m'n bericht al heb verzonden.
Ik heb 3 jaar lang dyslexie trainingen gehad, het is al een stuk beter maar dit gaat er echt niet in.
En vooral zoals nu, dan typ ik snel en let ik er niet zo op. Soms zie ik het wel als ik een bericht later weer lees, maar vaak helemaal niet.
Hetzelfde met zei en zij, jou en jouw, na en naar. Die dingen weet ik wel, maar ik ben daar te haastig/chaotisch voor, dan zie ik het pas als ik m'n bericht al heb verzonden.
Toet- Lady Post-a-lot
n
Laatst aangepast door Smikkell op zo 23 jan 2011 - 14:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind als/dan en ik/mij vervelend. Vooral wanneer het wordt: beter als mij
Laatst aangepast door Smikkell op zo 23 jan 2011 - 14:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
toetje_ schreef:June, ik vind het lief van je hoor maar zo kun je bezig blijven.
Ik doe het alleen als iemand het net zegt, haha. Met dyslexie is het een stuk ingewikkelder, maar juist dingen als d's en t's zijn dan wel aan te leren, maar inderdaad niet te automatiseren. Met snel typen gaat 'm dat sowieso niet worden voor jou.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind als/dan en ik/mij vervelend. Vooral wanner het wordt: beter als mij
Jaaaaaa dat ook! Maar dat vind ik dan niet echt spelling, maar taalgebruik . Dat staat daar inderdaad heeel hoog. Ik wil wel mijn irritatielijstjes kunnen scheiden, anders mag er te weinig op .
Gast- Gast
Maar spelling hoor je niet, dat lees je alleen. Dit hoor je ook nog eens.. Net als 'hun'.
edit: al heb ik daar zelf ook aan moeten werken, aan 'hun'.
edit: al heb ik daar zelf ook aan moeten werken, aan 'hun'.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar spelling hoor je niet, dat lees je alleen. Dit hoor je ook nog eens.. Net als 'hun'.
Klopt, daarom heb ik dus ook recht op aparte lijstjes.
Er zijn heel veel dingen irritant..
Gast- Gast
Maar 'die', 'dat' en 'wat' ('welke' mag ik niet gebruiken van mijn docent)vind ik ook nog lastig.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind als/dan en ik/mij vervelend. Vooral wanneer het wordt: beter als mij
Oh dat deed ik eerst heel erg. Ik zei overal ALS, zelfs i.p.v of: even kijken ALS ik kan. Dat was echt erg, ik ben blij dat ik dat afgeleerd heb.
Toet- Lady Post-a-lot
Over minder dan 5 uur moet ik bij de HA zijn.
Is Reva weer in slaap gevallen? Die wordt morgen weer wakker met spierpijn.
Is Reva weer in slaap gevallen? Die wordt morgen weer wakker met spierpijn.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar 'die', 'dat' en 'wat' ('welke' mag ik niet gebruiken van mijn docent)vind ik ook nog lastig.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1451
Daarnaast de duidelijkheid rondom wat (heb zo gauw even geen link):
Wat verwijst al naar een 'ruimer' begrip:
alles/niets/iets etc.: Het is alles wat ik heb.
Gast- Gast
Ik vind het ook best wel jammer dat ik al 4 jaar geen nederlands meer krijg op school.
(Op een periode van 10 weken na, alleen was de docent marokkaans.)
(Op een periode van 10 weken na, alleen was de docent marokkaans.)
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: