Nachtcafé 2011
+15
Suus
ijsjemeisje
Jeanette
Inge
ButterflyEffect
dolfijntje24
JD
Roze Roos
Qiara
Sjaantje
Lynn_
Jordana
bluppie
Toet
Lavendel
19 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
June schreef:
Ik ga jou niet meer meeten, ik weet inmiddels dat ik jou al gemeet heb! Jij hebt alleen niets tegen me gezegd
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Uhu,... Het klepje is al tijden zoek. Misschien ook tussen de bank? Ik zou de kussens er eens af moeten halen en de bank zelf weer eens moeten schoonmaken. Maar de geslachte ananas in de keuken is eerst aan de beurd. Al ligt die samen met de schillen van een banan, peer en kiwi. Dat klepje ligt vast heel alleen in het donker... Nee, hoe graag ik het zou willen, ik geloof niet dat dat klepje daar alleen ligtReva schreef:Smikkell schreef:Nou, er zijn weer tieten op de tv. En de batterijen van de remote conrol zijn net tussen de bank gevallen.
En nu wil je ons wijs gaan maken dat dat per ongeluk was?
Gast- Gast
Bah, ze hadden het inderdaad over oma's..June schreef:
@ Reva: dat wil ze inderdaad. Ik geloof haar niet meer. Ze kijkt vooral naar die naakte oma's volgens mij.
Gast- Gast
Mis ik iets???June schreef:toetje_ schreef:Smikkell schreef:Toet, die fles heb ik in huis
Wanneer gaan we meeten?
Ik ga jou niet meer meeten, ik weet inmiddels dat ik jou al gemeet heb! Jij hebt alleen niets tegen me gezegd
Gast- Gast
toetje_ schreef:June schreef:toetje_ schreef:Smikkell schreef:Toet, die fles heb ik in huis
Wanneer gaan we meeten?
Vraag ik jou dan?
Ik wist dat het zou komen. Ik wilde net zeggen dat ik best bereid ben een fles liqor 43 voor jullie mee te nemen.. Maar goed, je hebt me eerst gekwetst door niets te zeggen, doe het nu nog maar een keer
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bah, ze hadden het inderdaad over oma's..June schreef:
@ Reva: dat wil ze inderdaad. Ik geloof haar niet meer. Ze kijkt vooral naar die naakte oma's volgens mij.
Oh en over de meeting van Toetje en mij: wij kwamen er net achter dat we vorig jaar op hetzelfde feestje waren
Gast- Gast
Oja, over dat friet voor 1 of 2 personen.
Wij hebben hier een aanbieding van gezinszak friet voor 4 personen met 2 kroketten en 2 frikandellen. Dan hebben 4 personen dus allemaal friet + snack.
Nu komen hier altijd 4 duitsers die dit twee keer bestellen, voor 8 personen dus.
Dat willen ze dan bij ons opeten, die krijgen dus een méga schaal friet 4 frikandellen en 4 kroketten.
We hebben ze al 100 x gezegt dat ze dubbel friet bestellen, maar ze willen het niet snappen.
En wel elke keer een halve schaal friet wegggooien.
Wij hebben hier een aanbieding van gezinszak friet voor 4 personen met 2 kroketten en 2 frikandellen. Dan hebben 4 personen dus allemaal friet + snack.
Nu komen hier altijd 4 duitsers die dit twee keer bestellen, voor 8 personen dus.
Dat willen ze dan bij ons opeten, die krijgen dus een méga schaal friet 4 frikandellen en 4 kroketten.
We hebben ze al 100 x gezegt dat ze dubbel friet bestellen, maar ze willen het niet snappen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wanneer is die meeting geweest? Hoe, wat & waar?
Edit: never mind
Edit: never mind
Laatst aangepast door Qiara op zo 23 jan 2011 - 13:57; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
toetje_ schreef:Oja, over dat friet voor 1 of 2 personen.
Dat is ook zonde
Gast- Gast
[quote="June"]
Ja en dom
toetje_ schreef:
Dat is ook zonde
Ja en dom
Toet- Lady Post-a-lot
June schreef:toetje_ schreef:
Dat is ook zonde
Ja en dom
Wat wil je? Het zijn Duitsers
Ik deed nog nog een schokkende ontdekking ik heb per ongeluk Darcy ingehaald
Gast- Gast
Ze willen gewoon wel die 8 snacks. Dat ze niet alle patat opkrijgen vinden ze vast niet erg. Ze kunnen nu eten tot ze geen zin meer hebben. Ik zou dat ook doen.June schreef:toetje_ schreef:Oja, over dat friet voor 1 of 2 personen.
Dat is ook zonde
Gast- Gast
June schreef:
Ik wist dat het zou komen. Ik wilde net zeggen dat ik best bereid ben een fles liqor 43 voor jullie mee te nemen.. Maar goed, je hebt me eerst gekwetst door niets te zeggen, doe het nu nog maar een keer
Volgens mij hebben wij net geleerd dat je voor een meeting niet gevraagd hoeft te worde, maar je gewoon mag aansluiten.
Dus je bent welkom, als je een fles cuarenta y tres meeneemt word het helemaal een feest!
Toet- Lady Post-a-lot
Het is vast nog steeds goedkoper om dan gewoon twee kroketten en twee frikandellen extra te bestellen..
Gast- Gast
UhuJune schreef:
Gast- Gast
Dit dus! Toch niet zo dom, die Duitsers.June schreef:Het is vast nog steeds goedkoper om dan gewoon twee kroketten en twee frikandellen extra te bestellen..
Gast- Gast
Smikkell schreef:UhuJune schreef:
Echt
Toet: it's a date
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Ze willen gewoon wel die 8 snacks. Dat ze niet alle patat opkrijgen vinden ze vast niet erg. Ze kunnen nu eten tot ze geen zin meer hebben. Ik zou dat ook doen.
Dat snap ik, maar ze kunnen die snacks ook los bestellen, dan zijn ze uiteindeijk nog goedkoper uit. Maargoed, ze moeten maar zien. Het is altijd een grappig gezicht in ieder geval.
Laatst aangepast door toetje_ op zo 23 jan 2011 - 14:03; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
Wie heb jij allemaal gemeet?Reva schreef:June, heb je echt nog nooit nooit nooit iemand gemeet van hier?
Gast- Gast
Reva schreef:June, heb je echt nog nooit nooit nooit iemand gemeet van hier?
Zover ik weet niet, tenzij ik creepy meelezers heb.
MEELEZERS, STA NU OP!!
NOU?
NOU?
NOU???
NOU??!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wie heb jij allemaal gemeet?Reva schreef:June, heb je echt nog nooit nooit nooit iemand gemeet van hier?
Alleen drie onbekende dames die hier niet meer komen jaren terug en Ho(e)rus.
Gast- Gast
Is dit nu een verkapte manier om Toet op haar spelfout te wijzen..??June schreef:Smikkell schreef:UhuJune schreef:
Echt
Toet: it's a date
Gast- Gast
toetje_ schreef:
Dat snap ik, maar ze kunnen die snacks ook los bestellen, dan zijn ze uiteindeijk nog goedkoper uit. Maargoed, ze moeten maar zien. Het is altijd een grappig gezicht in ieder geval.
Dat probeerde ik te zeggen, maar Smikkell begreep me niet goed en vond de Duitsers alsnog slim..
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: