Nachtcafé 2011
+15
Suus
ijsjemeisje
Jeanette
Inge
ButterflyEffect
dolfijntje24
JD
Roze Roos
Qiara
Sjaantje
Lynn_
Jordana
bluppie
Toet
Lavendel
19 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
June schreef:Reva schreef:Whaha, gaat ze vragen 'Heb jij zulke muren?'. Nee joh, de buren, maar ze wil daar een keer stiekem behangen.
Het kon toch ook zijn dat ze een vriendin had met zulke muren? Dat zou ik hier rustig vragen hoor .
@ Sjaan: sorry, ik wilde ze laten staan, maar ze moesten weg van Smikkell, omdat ze vond dat het te schadelijk was voor mijn imago..
En jij laat je door Smikkell de les lezen???
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Ik heb al geen geld voor dat behang, dus laat maar. Gladmaken heb ik helemáál geen geld voor. Er moet ook nog een muur tussen de slaapkamer er de keuken. Die heb ik er ooit eens uitgehaald, om 4 uur snachts, omdat ik het idee kreeg dat ´t echt beter was..
Ik kwam met kleine oogjes en te laat de les binnen.. Maar moet ik dan vertellen dat ik zo moe was omdat ik de hele nacht bezig ben geweest met het uitslopen van de muur tussen de keuken en de slaapkamer? Ik had meer kans om binnen te mogen komen door de zeggen dat de brug open stond en de hond mijn huiswerk had opgegeten..
Dat soort dingen kun je voortaan beter eerst fatsoenlijk uitdenken en moet je SOWIESO nooit om vier uur 's nachts uitvoeren.. aap . Niet echt een geloofwaardige smoes helaas, anders was het tenminste nog ergens goed voor..
Gast- Gast
POEF
Laatst aangepast door Reva op zo 23 jan 2011 - 13:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dit moet je met me eens zijn: neuken is echt alleen voor volwassenen. Kinderen die neuken vind ik nogal uh... abnormaal!*Marietje* schreef:Smikkell schreef:NEEEEUKEEEEN!!!*Marietje* schreef:goodevening!
wederom kom ik net als gister alleen weer even hallo zeggen,
mn vriendje is zowaar eens voor 01.00 thuis, en aangezien ik morgen niet hoef te werken gaan we even filmpje kijken.......enzo.......
zegge, had jij het van de week niet voer mijn onvolwassen schrijftstijl? hahaha!
maar je hebt wel gelijk hoor, dat ga ik inderdaad doen!!!
toedeloe!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:June schreef:Reva schreef:Whaha, gaat ze vragen 'Heb jij zulke muren?'. Nee joh, de buren, maar ze wil daar een keer stiekem behangen.
Het kon toch ook zijn dat ze een vriendin had met zulke muren? Dat zou ik hier rustig vragen hoor .
@ Sjaan: sorry, ik wilde ze laten staan, maar ze moesten weg van Smikkell, omdat ze vond dat het te schadelijk was voor mijn imago..
Jup, ik doe alles om Smikkell nog ooit te mogen ontmoeten .
@ Toetje: ik heb wel hyves, maar gebruik het niet
Gast- Gast
Dame, dit is nog altijd het nachtcafe. June, laat zich dus niet de les lezen maar heeft gezag voor hen die gezag hebben.Sjaantje schreef:
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dame, dit is nog altijd het nachtcafe. June, laat zich dus niet de les lezen maar heeft gezag voor hen die gezag hebben.Sjaantje schreef:
Zo kun je het ook zeggen
Gast- Gast
Reva jij bent mooi! Hoe oud ben jij eigenlijk?
Oja en june, ik wou dus zeggen; als je al die foto's leuk vind te bekijken, mag je me wel aanmelden op hyves, daar staat er +/- 500 op in de categorie dronken.
Oja en june, ik wou dus zeggen; als je al die foto's leuk vind te bekijken, mag je me wel aanmelden op hyves, daar staat er +/- 500 op in de categorie dronken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Reva jij bent mooi! Hoe oud ben jij eigenlijk?
pm jij mij even dan? Ik vind dat wel leuk!
Gast- Gast
June schreef:Sjaantje schreef:En jij laat je door Smikkell de les lezen???
Jup, ik doe alles om Smikkell nog ooit te mogen ontmoeten
Valt me een beetje van je tegen hoor
Edit: oh, het heet tegenwoordig gezag!
June, trap er niet in. Ze is je aan het lokken.toetje_ schreef:Reva jij bent mooi! Hoe oud ben jij eigenlijk?
Je kan ook je hyves even openbaar zetten en dan kijken wij even..
Gast- Gast
Wow, Toetje... 500 dronken foto's? Doe je goed!
Of ben ik nou zo'n brave miep?
Smikkell schreef:June, trap er niet in. Ze is je aan het lokken.toetje_ schreef:Reva jij bent mooi! Hoe oud ben jij eigenlijk?
Haha, oh, is dat het
Edit: Smikkell, ik bedenk ineens dat je misschien jaloers bent. Jij mag mij ook wel op facebook/hyves hoor. Groen beest.
Laatst aangepast door June op zo 23 jan 2011 - 13:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:June, trap er niet in. Ze is je aan het lokken.toetje_ schreef:Reva jij bent mooi! Hoe oud ben jij eigenlijk?
Als jullie dat leuk vinden haha
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Reva jij bent mooi! Hoe oud ben jij eigenlijk?
Dank je haha, al zijn sommige al een paar jaar oud
24
Gast- Gast
Waarom ?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Waarom ?
Omdat sommige mensen 24 wél oud vinden . Ze wil je er vast niet mee kwetsen!
Gast- Gast
June schreef:Qiara schreef:Waarom ?
Omdat sommige mensen 24 wél oud vinden . Ze wil je er vast niet mee kwetsen!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik wou dat ik nog 24 was Reva! En ik vind je foto's leuk, je heb een mooi, vrolijk koppie
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: