Nachtcafé 2011
+15
Suus
ijsjemeisje
Jeanette
Inge
ButterflyEffect
dolfijntje24
JD
Roze Roos
Qiara
Sjaantje
Lynn_
Jordana
bluppie
Toet
Lavendel
19 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Pfff, ik heb er al twee geplaatst vandaag.
Een Jellyfish is een soort skippybal op een standaard, zonder handvat.
Je hebt ze trouwens ook met een dildo erop, val je wel minder snel vanaf.
Een Jellyfish is een soort skippybal op een standaard, zonder handvat.
Gast- Gast
Deze is ook goed en lekker onherkenbaar. Een geïntegreerde zwarte balk:
-gone-
-gone-
Laatst aangepast door June op zo 23 jan 2011 - 12:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Pfff, ik heb er al twee geplaatst vandaag.
Een Jellyfish is een soort skippybal op een standaard, zonder handvat.Je hebt ze trouwens ook met een dildo erop, val je wel minder snel vanaf.
Dan neem je die toch? Als het maar geen knakworstjesdildo is..
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door toetje_ op zo 23 jan 2011 - 12:52; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
En dan met een ketting en trappers? Hoe harder je fietst...Reva schreef:Pfff, ik heb er al twee geplaatst vandaag.
Een Jellyfish is een soort skippybal op een standaard, zonder handvat.Je hebt ze trouwens ook met een dildo erop, val je wel minder snel vanaf.
Gast- Gast
Hahaha nee want dan heb je alsnog geen steunJune schreef:Reva schreef:Pfff, ik heb er al twee geplaatst vandaag.
Dan neem je die toch? Als het maar geen knakworstjesdildo is..
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Toet: jij wordt toch al niet serieus genomen . Nou hup, kom op met die filmpjes!
Gast- Gast
Smikkell, die taart ziet er überlekker uit! Ik kom met June mee hoor
Die taart
Ik kan niet bakken. Zelfs geen cake.
Jellyfish (je moet echt je evenwicht houden, alhoewel, normale mensen hebben hun voeten denk ik gewoon op de grond, maar dan is de lol eraf vind ik)
Jellyfish (je moet echt je evenwicht houden, alhoewel, normale mensen hebben hun voeten denk ik gewoon op de grond, maar dan is de lol eraf vind ik)
Gast- Gast
Dames, ik ben laatst jarig geweest en nu zie ik toch iets langskomen.... Er hoeft geen inpakpapierom!
Gast- Gast
Reva schreef:Die taart
Waarom verrassen allebei deze berichten mij niet?
Gast- Gast
door een skippybal..June schreef:Toet: jij wordt toch al niet serieus genomen
Gast- Gast
Ik zou zo graag ooit een keer m'n verjaardag vieren en dan een kringetje maken met die dingen...voor de visite.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik zou zo graag ooit een keer m'n verjaardag vieren en dan een kringetje maken met die dingen...voor de visite.
Wat houdt je tegen?
Gast- Gast
Ik had al gegoogled op Jellyfish, maar kwam (hoe kan het ook anders) vooral afbeeldingen van kwallen tegen. Had al zo'n vermoeden dat je dat niet bedoelde!
Ik ga even voor de allerlaatste keer vandaag wat was uit de droger halen. En dan ben ik eindelijk klaar...
Ik ga even voor de allerlaatste keer vandaag wat was uit de droger halen. En dan ben ik eindelijk klaar...
June schreef:Reva schreef:Ik zou zo graag ooit een keer m'n verjaardag vieren en dan een kringetje maken met die dingen...voor de visite.
Wat houdt je tegen?
Het beeld op m'n netvlies van oma op zo'n ding.
Gast- Gast
Denk dat we in totaal zo'n 6 uur bezig zijn geweest met die taart. Maar Reva, ik bak zo'n taart voor jouw verjaardag als ik mag komen kijken naar jouw kringetje..
Gast- Gast
Reva schreef:June schreef:Reva schreef:Ik zou zo graag ooit een keer m'n verjaardag vieren en dan een kringetje maken met die dingen...voor de visite.
Wat houdt je tegen?
Het beeld op m'n netvlies van oma op zo'n ding.
Hahahahahahaha, dan krijgt je oma als enige een gewone stoel! Ik moet echt heel hard lachen nu!
Toet!! Ik heb ze gevonden !
Gast- Gast
Smikkell schreef:Denk dat we in totaal zo'n 6 uur bezig zijn geweest met die taart. Maar Reva, ik bak zo'n taart voor jouw verjaardag als ik mag komen kijken naar jouw kringetje.. en als je June ook uitnodigt.
Gast- Gast
Dat leek mij juist het leukste van het hele verhaal.Reva schreef:Het beeld op m'n netvlies van oma op zo'n ding.June schreef:Reva schreef:Ik zou zo graag ooit een keer m'n verjaardag vieren en dan een kringetje maken met die dingen...voor de visite.
Wat houdt je tegen?
Gast- Gast
Gaat een aardig feestje worden. Die taart in het midden van een dildopoefkring en vervolgens June die een nasischijf koopt. En daarna zeker allemaal richting Ben om een bitterbal op ons bil te laten zetten?
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: