Nachtcafé 2011
+15
Suus
ijsjemeisje
Jeanette
Inge
ButterflyEffect
dolfijntje24
JD
Roze Roos
Qiara
Sjaantje
Lynn_
Jordana
bluppie
Toet
Lavendel
19 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Niet alle raven zijn zwart, maar wel alle jongens uit West-Friesland zijn slecht in bed.Bitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Balen van die slechte seks, maar hij is vast heel liefBitterkoek_ schreef:Smikkell schreef:Noord-Holland is Noord-Holland, en het noorden daarvan is West-Friesland. maar dat vind ik niet te maken hebben met Friesland en Groningen..Bitterkoek_ schreef:Hoe noem jij Noord-Holland dan?
Whoops! Mijn vriend komt uit noord holland...
Oew ja....
Gast- Gast
Wat een ervaring voor zo'n jonkie..June schreef:Eens met Smikkell wat betreft de ijsjes. Bovendien vinden plassertjes het meestal niet zo leuk om in de vriezer te worden gestopt..
Gast- Gast
@ABE, over drie maanden? Mooi, dan kan ik nog even sparen
@June, bedankt voor je support!
@allen: jullie maken mijn avond weer goed, ik lach me suf hier
@June, bedankt voor je support!
@allen: jullie maken mijn avond weer goed, ik lach me suf hier
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:
Niet alle raven zijn zwart, maar wel alle jongens uit West-Friesland zijn slecht in bed.
Tot nu toe
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Reva schreef:Okee okee, een spaghettigsliert dan. Gekookt.
Jij wint de koelkast met koelvriescombinatie en 1 extraatje: een ijsblokjes maker...
Maar zo slap was die van mn vakantieliefde. Hij kon echt zweren dat ie stijf was....
Laatst aangepast door Bitterkoek_ op zo 23 jan 2011 - 11:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sjaantje schreef:@ABE, over drie maanden? Mooi, dan kan ik nog even sparen
Dan is het én mooier weer, ben ik én gestopt met roken én hopelijk 15 kg lichter. Dan mag het er weer aangevreten worden.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Reva schreef:Okee okee, een spaghettigsliert dan. Gekookt.
Jij wint de koelkast met koelvriescombinatie en 1 extraatje: een ijsblokjes maker...
Maar zo slap was die van mn vakantieliefde. Hij kon echt zweren dat ie stijf was....
Wat zei je? Sorry maar ik daal nog liever neer op je wcborstel?
Gast- Gast
Welterusten ABE!
Arme Bitterkoek! Ik herken het wel.. volgens mij was die van hem ook niet echt in opperste stijfheid, maar ik kan het me ook niet meer zo heel goed herinneren. Echt slecht.
Gast- Gast
Hmz... mijn post is weer eens niet doorgekomen door het splitsen van het topic
Gast- Gast
Slaap lekker ABE!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Hmz... mijn post is weer eens niet doorgekomen door het splitsen van het topic
Gast- Gast
Reva schreef:
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Reva schreef:Bitterkoek_ schreef:Reva schreef:Okee okee, een spaghettigsliert dan. Gekookt.
Whahaha, had ik het maar gezegd! Maar nee, helaas. Hij wilde na de vakantie nog vaak met me afspreken (en wilde het "lekker laat maken"), maar je begrijpt waarom ik er geen trek meer in had.
Gast- Gast
Mag ik op jou geen ervaring opdoen met een West-Fries? Dan doe ik wel het West-Friese accent na.Reva schreef:Ik moet een keer een west-fries uitproberen
Nouuu meid, dat benne pittig lekker wat je doet We kenne zo ook wel een bakkie koffie doen als de mannen te werk benne. Tis hier trouwens blafheet.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mag ik op jou geen ervaring opdoen met een West-Fries? Dan doe ik wel het West-Friese accent na.Reva schreef:Ik moet een keer een west-fries uitproberen
Nouuu meid, dat benne pittig lekker wat je doet We kenne zo ook wel een bakkie koffie doen als de mannen te werk benne. Tis hier trouwens blafheet.
Heb t anders bokkoud.
Het mag uiteraard, maar ik ben geen echte.
Gast- Gast
June schreef:Nee, leg eens uit?
Omdat zijn kleine heer niet eens een knakworsje was. Nou ja, maar dat niet alleen. Ik wilde mn vakantie ook gewoon achter me laten. Het was genoeg geweest.
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: