Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Web-logvraag

2 plaatsers

Ga naar beneden

Web-logvraag Empty Web-logvraag

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 5:00

Jaren geleden heb ik een web-log aangemaakt. En deze heb ik ook enkele jaren gebruikt. Vorig jaar, voor de migratie, probeerde ik in te loggen en met heel veel moeite is het me, met behulp van een medewerker van web-log en het heropenen van een oud emailaccount (die toen al niet meer bestond, maar opnieuw kon aanmaken), gelukt om weer in te loggen.

Na een paar verhaaltjes vond de migratie van web-log plaats. En of ik nu wel of niet mijn emailadres en wachtwoord heb veranderd, ik durf het absoluut niet meer te zeggen. Ik kan niet inloggen, weet niet meer met welke gegevens ik dat ooit heb gedaan en al met al staan er nu verhalen op, die ik eigenlijk niet online wil hebben staan.

Ik heb web-log gemaild en zij geven aan dat ze me alleen kunnen helpen als ik hen met het juiste emailadres mail of hen kan vertellen met welk emailadres het account is aangemaakt, op welke datum ik deze heb aangemaakt etc. En begrijpelijk dat ze dit vragen, maar ik heb geen flauw idee wanneer ik de web-log heb aangemaakt. Het zal 2007 zijn geweest?

Zijn er nog manieren hoe ik erachter kan komen wanneer mijn web-log is aangemaakt of welk emailadres dat ik ervoor heb gebruikt? Of misschien zijn er nog andere tips?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Web-logvraag Empty Re: Web-logvraag

Bericht  Urban Naked ma 2 jul 2012 - 5:21

Het enige wat ik kan bedenken is in elke inbox van al je emailaccounts 'web-log' te zoeken en kijken of er wat omhoog komt.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  lyke ma 2 jul 2012 - 5:28

Maura schreef:Jaren geleden heb ik een web-log aangemaakt. En deze heb ik ook enkele jaren gebruikt. Vorig jaar, voor de migratie, probeerde ik in te loggen en met heel veel moeite is het me, met behulp van een medewerker van web-log en het heropenen van een oud emailaccount (die toen al niet meer bestond, maar opnieuw kon aanmaken), gelukt om weer in te loggen.

Na een paar verhaaltjes vond de migratie van web-log plaats. En of ik nu wel of niet mijn emailadres en wachtwoord heb veranderd, ik durf het absoluut niet meer te zeggen. Ik kan niet inloggen, weet niet meer met welke gegevens ik dat ooit heb gedaan en al met al staan er nu verhalen op, die ik eigenlijk niet online wil hebben staan.

Ik heb web-log gemaild en zij geven aan dat ze me alleen kunnen helpen als ik hen met het juiste emailadres mail of hen kan vertellen met welk emailadres het account is aangemaakt, op welke datum ik deze heb aangemaakt etc. En begrijpelijk dat ze dit vragen, maar ik heb geen flauw idee wanneer ik de web-log heb aangemaakt. Het zal 2007 zijn geweest?

Zijn er nog manieren hoe ik erachter kan komen wanneer mijn web-log is aangemaakt of welk emailadres dat ik ervoor heb gebruikt? Of misschien zijn er nog andere tips?

Kan je nog wel als bezoeker op je web-log komen? Dan kan je zien wanneer je je eerste blog geplaatst hebt.
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 5:30

Urban Naked - Ik weet zeker dat ik hem niet met mijn eigen emailadres heb aangemaakt. Cry

Lyke86 - Deze berichten heb ik destijds allemaal gewist. Web-logvraag 827601

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 5:32

Hoeveel e-mailadressen heb je dan wel niet? Ik zou gewoon je mail copy pasten en hem van elk mogelijk e-mailadres versturen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 5:40

Zusje schreef:Hoeveel e-mailadressen heb je dan wel niet? Ik zou gewoon je mail copy pasten en hem van elk mogelijk e-mailadres versturen.

Drie.

Eén MSN adres en junkmailadres.
Eén 'zakelijk' adres.

En toen ik in 2007, volgens mij was het 2007 (?), onder de naam F.eyza op het oude forum kwam, had ik ook daarvan een emailadres.

Maar nu weet ik niet meer of dat een .com of een .nl adres was. Hotmail heeft .com geblokkeerd en daar kom ik met geen mogelijkheid meer in. Deblokkeert zoiets na 24u weer? Want misschien dat ik het dan nog een keer kan proberen. Alleen weet ik niet meer zeker of dat adres nog steeds het adres is.

Ik heb ze trouwens gemaild onder mijn 'zakelijk' adres.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: