Afvallen, voor en na foto's!
+104
_Liv
Mida4you
Nyx
Plien84
Blixum
smurfie
SDL
mzcharlotte
Sam
Suus
Snirp
Krullebol
ShallY
PrimaBella
Carra
Poeke
Elliot
Bisq
Floor
Pannetoet
Aimee
Ibbeltje
madam
Muus
dr_oupy
Parel
CCC
Roza
Lonely Goatherd
yellow
Lady4
Teddyaapje
Truttebol
Monte
Tiana
Spring
Bay
Thunder
Pandora
Phileine
M@niek
Rose
SoGood
Janelie
Pussycat
Aziraphale
Catwoman79
Rovine
Twellie
RYW
Mamsie
Antibes
blauwwitrood
luenca
Discordia
Alex
kajaka88
schuddebuikje
Susan
MissD
Tazz
Bacio
Melis_je
rapa nui
Minx
xxjojootjexx
Pompoen
Caroow
Arwyn
Zora
Blond
Lavendel
Inge
*Troela*
Mees
Gizmo
Snoes
Sayuri
Dennenappel
Nala
ekiaam87
Jeanette
Shisha
Atelier Madame
Jade
Polly
Beachgirl
Kowalski
Stuiterbal
piertje
Lenster
girli
_Lana_
Feline
Bliss
Flippin' Bitch
patjuhhh
Chocoholic
Lejow
RioolSpook
Poubelle
Marin
TukTuk
Lousanne
108 plaatsers
Pagina 10 van 25
Pagina 10 van 25 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 25
Re: Afvallen, voor en na foto's!
Alex schreef:Advies geven is wel wat anders dan zeggen dat je mij of mijn posts irritant vindt.
Nou, soms zijn ze ook GRUWELIJK irritant. Weet je waarom, omdat ik achter jouw posts een schreeuw om aandacht hoor, let wel ik zeg nu niet dat je een aandachtvrager bent, maar ik lees tussen de regels door zo veel verdriet in jouw posts en dan zou ik je door elkaar willen schudden en zeggen dat je als de wiedeweerga terug naar je therapie moet en dat je het waard bent om voor te vechten etc. maar het heeft geen énkele zin, 't blijft kut met peren en elke keer als ik jouw posts lees dan zit ik maar weer een beetje machteloos toe te kijken. Tja, dat is best irritant weet je dat.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Advies geven is wel wat anders dan zeggen dat je mij of mijn posts irritant vindt.
Misschien lees ik het anders, maar ik vind vrijwel alle posts hierover van goedbedoelde, adviserende aard. Alleen Carrie zegt op een gegeven moment dat ze zich eraan ergert. ik snap dat je je in het nauw gedreven voelt, maar ik hoop dat je kan begrijpen waar het vandaan komt en de goede bedoelingen kan zien.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Fruity schreef:Alex schreef:Discordia, die bevestiging zoek ik ook niet. Vroeger wel, ja. Nu niet meer. Ik hoef niet per se leuk en knap en dun gevonden te worden, dat zal me serieus jeuken. Ik kan momenteel amper nog kleren aan die ik vorig jaar nog wel aan kon en ik verdom het om weer nieuwe kleren te kopen. Dus ik ga op een, jawel! gezonde manier wat afvallen. En toevallig kan ik dat best.
Is dit wel zo? Kun jij jezelf in de spiegel kijken en dit tegen jezelf zeggen?
Naar aanleiding van jouw berichten denk ik niet dat jij dat kan namelijk.... En dat vind ik helemaal niet leuk om te moeten zeggen.
Anderen hoeven dat niet tegen me te zeggen en hoeven dat niet te vinden. Ik wel. Sneu hè?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Discordia schreef:Daar hoef je niet van te schrikken. Momenteel voelt alles wat ik doe veel intenser en dan krijg je ook dat soort dingen. Hier had ik wat objectieve meningen bij nodig. Andere problemen zijn te persoonlijk en daar heb ik geen meningen van mensen op het forum bij nodig
Ok. Zolang jezelf maar weet hoe en wat toch?
Gast- Gast
Alex: ik heb nu een paar uitgebreide, helder geformuleerde reacties geplaatst. Waarom reageer je daar niet (opr)echt op?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Alex schreef:En weet je? Complimentjes, liefde en aandacht krijg ik niet van mijn man, dus ik hoop het hier te krijgen. Maar helaas, ook niet. Dan ben ik gelijk gestoord.
Ik (en ik vermoed velen met mij) denk helemaal niet dat je gestoord bent. Wel dat je nog niet genezen bent van je stoornis en dat je daarom die bevestiging zoekt door middel van omgekeerde opmerkingen. Is logisch, dat hoort bij het proces, maar het voelt wel pijnlijk om te zien dat je er nog zo mee worstelt. Je defensieve gedrag bevestigt dat alleen maar. Ook logisch, ik vind het ook kut als ik shit over me heen krijg van forummers over persoonlijke dingen omdat dat je gewoon raakt, maar het is echt niet zo alsof ik (en anderen) je bewust willen kwetsen ofzo.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Maura schreef:Discordia schreef:Daar hoef je niet van te schrikken. Momenteel voelt alles wat ik doe veel intenser en dan krijg je ook dat soort dingen. Hier had ik wat objectieve meningen bij nodig. Andere problemen zijn te persoonlijk en daar heb ik geen meningen van mensen op het forum bij nodig
Ok. Zolang jezelf maar weet hoe en wat toch?
Dat zit wel goed. Ik heb juist teveel inzicht in mezelf denk ik
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
En ik zit nu dit zo op de plee allemaal te lezen en ik moet er gewoon van huilen. Ik weer dat jullie gelijk hebben wb mijn zelfbeeld en dat ik heus niet genezen ben. Maar als ik zeg dat jullie het mis hebben en ik niet voel ik me wat minder een mislukkeling.
Alex- Ratel
Alex, ik ken je niet echt, maar ik vind dit wat je hier post oprecht heel verdrietig voor je. Ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen maar ik hoop dat je wat zaken goed aan gaat pakken, voor je gezin maar vooral voor jezelf.Alex schreef:En weet je? Complimentjes, liefde en aandacht krijg ik niet van mijn man, dus ik hoop het hier te krijgen. Maar helaas, ook niet. Dan ben ik gelijk gestoord.
RYW- Ratel
Alex schreef:En ik zit nu dit zo op de plee allemaal te lezen en ik moet er gewoon van huilen. Ik weer dat jullie gelijk hebben wb mijn zelfbeeld en dat ik heus niet genezen ben. Maar als ik zeg dat jullie het mis hebben en ik niet voel ik me wat minder een mislukkeling.
Volgens mij ben je meer een mislukkeling als je mislukt bent en je steekt je kop in het zand en gaat daar gewoon mee door dan als je toegeeft dat je een mislukkeling bent en daar knoerthard aan werkt...
Therapie here I come!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Alex schreef:En ik zit nu dit zo op de plee allemaal te lezen en ik moet er gewoon van huilen. Ik weer dat jullie gelijk hebben wb mijn zelfbeeld en dat ik heusniette genezen ben. Maar als ik zeg dat jullie het mis hebben en ik niet voel ik me wat minder een mislukkeling.
Het is niet mijn/onze bedoeling om je te breken. Maar het is zo rot om te zien dat het duidelijk niet goed gaat, maar dat je het gevoel hebt dat je het helemaal alleen moet rooien.
Doodzonde dat je je niet gesteund voelt door je man.
Discordia- Prater
Alex schreef:En ik zit nu dit zo op de plee allemaal te lezen en ik moet er gewoon van huilen. Ik weer dat jullie gelijk hebben wb mijn zelfbeeld en dat ik heus niet genezen ben. Maar als ik zeg dat jullie het mis hebben en ik niet voel ik me wat minder een mislukkeling.
Dan voel je je nu inderdaad even minder een mislukkeling en dat is nú inderdaad prettiger. Maar ik geloof juist dat jij prima in staat bent om serieus een stuk verder te komen qua zelfbeeld/problematiek en daarom vind ik het zo zonde dat je juist op dit soort momenten struisvogeltje speelt.
Enig idee hoeveel jaar ik me een mislukkeling heb gevoeld toen ik met mijn depressie/zelfbeeld/sociale problematiek moest dealen? Hoe erg ik afgebroken ben tijdens een paar jaar therapie, voor ik de boel weer op kon bouwen? Je moet sterk zijn om daaruit te komen en JUIST je af en toe een mislukkeling voelen. Kritisch, nuchter en rationeel naar jezelf kijken en kijken wat JIJ kunt veranderen om gelukkiger te worden.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
тыквашка schreef:Alex schreef:En ik zit nu dit zo op de plee allemaal te lezen en ik moet er gewoon van huilen. Ik weer dat jullie gelijk hebben wb mijn zelfbeeld en dat ik heus niet genezen ben. Maar als ik zeg dat jullie het mis hebben en ik niet voel ik me wat minder een mislukkeling.
Volgens mij ben je meer een mislukkeling als je mislukt bent en je steekt je kop in het zand en gaat daar gewoon mee door dan als je toegeeft dat je een mislukkeling bent en daar knoerthard aan werkt...
Therapie here I come!
Mee eens, je ogen sluiten is fijner voor nu, maar het lost niets op. Het is een quick fix, niets meer dan dat, maar geen structurele oplossing.
RYW- Ratel
Niets mis met een mislukking zijn trouwens.
Van mislukking naar gelukking in 10 stappen.
Van mislukking naar gelukking in 10 stappen.
Discordia- Prater
RYW schreef:Alex, ik ken je niet echt, maar ik vind dit wat je hier post oprecht heel verdrietig voor je. Ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen maar ik hoop dat je wat zaken goed aan gaat pakken, voor je gezin maar vooral voor jezelf.Alex schreef:En weet je? Complimentjes, liefde en aandacht krijg ik niet van mijn man, dus ik hoop het hier te krijgen. Maar helaas, ook niet. Dan ben ik gelijk gestoord.
Eens, ik vind dat ook verdrietig. Maar ik vraag me wel af, als hij wél complimentjes maakt, hoor je het dan wel eigenlijk? Komen complimenten eigenlijk wel binnen als hij ze maakt?
Mijn man kan wel 100 keer zeggen dat hij iets bepaalds goed of leuk aan mij vind, maar ik geloof er nooit een snars van totdat een buitenstaander over hetzelfde een complimentje maakt (en dan vind ik dat nog moeilijk hoor). Ik ben er gewoon van overtuigd dat mijn man niet onbevooroordeeld is en dus niet kan oordelen over of ik wel leuk genoeg ben...Beetje scheef wel, maar zulke kronkels bestaan nu eenmaal in hoofden, zéker als jij er niet van overtuigd bent dat je wel leuk genoeg bent voor wat dan ook.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Voor de rest een met de anderen
Gast- Gast
Alex, wat rot om te lezen . Verder geen waardevolle toevoegingen aan het topic, alleen dat ik hoop dat je je binnenkort wat beter zult voelen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Zo en nu weer allemaal succesfoto's plaatsen!
Alex- Ratel
Alex schreef:Zo en nu weer allemaal succesfoto's plaatsen!
Gast- Gast
Voor Lex..
Laatst aangepast door Smikkell op za 14 jul 2012 - 10:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkel, ze vroeg er niet om om mij jaloers te maken ja! Verdikke :p
Gast- Gast
Wooooow, Smikkie, wat ben jij goed bezig! Knap!
Fruity, je hoeft niet jaloers te zijn! Probeer trouwens eens een andere weegschaal, ik geloof echt niet dat je weegt dat jij zegt dat je weegt ...
Fruity, je hoeft niet jaloers te zijn! Probeer trouwens eens een andere weegschaal, ik geloof echt niet dat je weegt dat jij zegt dat je weegt ...
Alex- Ratel
Alex schreef:Wooooow, Smikkie, wat ben jij goed bezig! Knap!
Haha diverse weegschalen gehad. Ze zeggen het echt allemaal! De een zelfs meer dan de ander
Gast- Gast
Deze is van vandaag:
(en nogsteeds overgewicht )
[quote]
(en nogsteeds overgewicht )
[quote]
Laatst aangepast door Smikkell op za 14 jul 2012 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 10 van 25 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 25
Soortgelijke onderwerpen
» fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Afvallen voor meer salaris
» Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Afvallen voor meer salaris
» Wat is jullie doel om voor het einde van het jaar?(afvallen)
» Nieuw afval topic voor mensen die 5 a 6 kilo willen afvallen
Pagina 10 van 25
Permissies van dit forum: